Hvad profession er du??

• Ja okay...men jeg må hjem og så ellers ud og over trave hele området..lige som jeg gjorde i Loch Modan da jeg blev BS ved lvl 40! :))

Oprindeligt indlæg af c-k
    Warlock level 46

295 tailoring
    114 enchant (mest for pengenes skyld :P)

er der gode penge i Enchanting ??? eller koster det for meget at stige selv ?

• Skinning : 278
    Leatherworking : 150
    Enchanting : 120
    Fishing : 180
    Cooking : 150
    First Aid : 150

Lvl 37 Hunter.
    Der er kamp om Expert til cooking og First aid, så det er derfor jeg ikke er kommet vider med det.

• Ikke for noget, men First Aid og Cooking bøgerne er ikke Limited, dem kan man bare købe.

First Aid er i Stormgarde, i Arathi Highlands sammen med Heavy Silk og Mageweave manualerne. "tricket" hvis man kan kalde det det er at holde sig til den højre side af Keep'et hele vejen, da der ellers er level 37-39 Elite mobs som render rundt Stealthed som gerne vil give dig et kram.

Cooking bogen findes i Ashenvale, ved Mystial lake tror jeg området hedder. Der er en Hunter trainer og en Alchemist trainer også.

Alle mine toons har normalt de bøger når de har brug for dem (omkring level 25) så hvis jeg kan så kan du også :)

• og for Horde..

Så First Aid er i Dustwallow marsh, hos en vendor i trade byen ved flight path.

Og Trauma Surgeon(225-300), Skal man ha en Q hos sin FA træner i Orgrimmer og der efter til Arathi Highlands(Hammerfall), Og løse en meget nem Quest..

hvad cooking andgår er bogen at finde hos Wulan i Desolace,(Shadowprey Village)

• Lvl 60 human priest, Bladefist: alch/herb/fishing/first aid alt 300

Har startet en til char, med herb/skinning

Hvordan er intjeningsmulighederne på jeres proff?

For mig, har alchemy virket rigtig godt, men tror måske det kan betale sig at sælge sine herbs frem for at bruge dem selv... Det er hvis man alligevel havde tænkt sig at sælge dem... Fishing er ikke nogen guldgruppe overhovedet. Yderst sjældent man fanger noget af værdi.... II hvert fald min opfattelse...

• ahh så nåede jeg også endelig min Elemental Leatherworker i weekenden :)
    Ret nice ting man kan lave, men seriøst svære at skaffe hehe

Har lavet mig den her fine ting
    http://tvpe.dk/temp/WoWScrnShot_060505_163457.jpg

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

• 300 mining 260 engineer

havde 300 armorsmith men det var kedelgit så ville prøve engineer :)

250 cook 210 fishing 300 firstaid ^^

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af g00s3
    Min main har 300 lockpick, 300 skinning og så har jeg vist omkring 40 i enchant. Droppede mining på lvl 260, fordi jeg ikke gad det og valgte enchant for at kunne sælge shards fra de crappy rare bops fra strat, scholo etc.
    Tror jeg skulle have beholdt mining når det kommer til stykket :]

Updater lige mine professions :) Har nu 300 elemental leatherworking og 300 mining ;) Droppede skinning fordi det er useless, droppede enchanting fordi prisen på large brilliant shards faldt så meget at det ikke var fedt at have det længere :) Mining er total korean moneyfarmer!

• 300 Herbalism og 300 Alchemy og 300 First Aid på Priesten. lvl 60 Hunter har 300 mining og enginering.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

Rettet en gang, sidst af Facker ().

• tailoring og enchanting er de to gode profs for warlock .. kan lave mine egne kapper og equip, og bag efter enchante dem :)

¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD

¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade

¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye