Ja okay...men jeg må hjem og så ellers ud og over trave hele området..lige som jeg gjorde i Loch Modan da jeg blev BS ved lvl 40!
Hvad profession er du??
-
-
Warlock level 46
295 tailoring
114 enchant (mest for pengenes skyld :P) -
Oprindeligt indlæg af c-k
Warlock level 46295 tailoring
114 enchant (mest for pengenes skyld :P)er der gode penge i Enchanting ??? eller koster det for meget at stige selv ?
-
bruger bare dissenchant til soulbound ting.. får man mere ud af fordi det kan sælges på AH
-
ahh snedigt
-
Skinning : 278
Leatherworking : 150
Enchanting : 120
Fishing : 180
Cooking : 150
First Aid : 150Lvl 37 Hunter.
Der er kamp om Expert til cooking og First aid, så det er derfor jeg ikke er kommet vider med det. -
Ikke for noget, men First Aid og Cooking bøgerne er ikke Limited, dem kan man bare købe.
First Aid er i Stormgarde, i Arathi Highlands sammen med Heavy Silk og Mageweave manualerne. "tricket" hvis man kan kalde det det er at holde sig til den højre side af Keep'et hele vejen, da der ellers er level 37-39 Elite mobs som render rundt Stealthed som gerne vil give dig et kram.
Cooking bogen findes i Ashenvale, ved Mystial lake tror jeg området hedder. Der er en Hunter trainer og en Alchemist trainer også.
Alle mine toons har normalt de bøger når de har brug for dem (omkring level 25) så hvis jeg kan så kan du også
-
og for Horde..
Så First Aid er i Dustwallow marsh, hos en vendor i trade byen ved flight path.
Og Trauma Surgeon(225-300), Skal man ha en Q hos sin FA træner i Orgrimmer og der efter til Arathi Highlands(Hammerfall), Og løse en meget nem Quest..
hvad cooking andgår er bogen at finde hos Wulan i Desolace,(Shadowprey Village)
-
Leatherworking 176
-
Blacksmithing 3
Mining 9lvl. 9 Dwarf paladin @ Dragonmaw
(Startede den her char. i går)
-
Lvl 60 human priest, Bladefist: alch/herb/fishing/first aid alt 300
Har startet en til char, med herb/skinning
Hvordan er intjeningsmulighederne på jeres proff?
For mig, har alchemy virket rigtig godt, men tror måske det kan betale sig at sælge sine herbs frem for at bruge dem selv... Det er hvis man alligevel havde tænkt sig at sælge dem... Fishing er ikke nogen guldgruppe overhovedet. Yderst sjældent man fanger noget af værdi.... II hvert fald min opfattelse...
-
ahh så nåede jeg også endelig min Elemental Leatherworker i weekenden
Ret nice ting man kan lave, men seriøst svære at skaffe heheHar lavet mig den her fine ting
http://tvpe.dk/temp/WoWScrnShot_060505_163457.jpg -
300 mining 260 engineer
havde 300 armorsmith men det var kedelgit så ville prøve engineer
250 cook 210 fishing 300 firstaid
-
Lvl60warlock jeg har 300mining, 300engineering og 300first aid. og min lvl32hunter har herb 60 og skining 240
-
Level 300 mining
Level 315 Gnomish EngineeringLevel 60 gnome warrior
-
300 tailoring, 293 enchanting, 300 first aid...
lvl 60 priest!
-
Oprindeligt indlæg af g00s3
Min main har 300 lockpick, 300 skinning og så har jeg vist omkring 40 i enchant. Droppede mining på lvl 260, fordi jeg ikke gad det og valgte enchant for at kunne sælge shards fra de crappy rare bops fra strat, scholo etc.
Tror jeg skulle have beholdt mining når det kommer til stykket :]Updater lige mine professions
Har nu 300 elemental leatherworking og 300 mining
Droppede skinning fordi det er useless, droppede enchanting fordi prisen på large brilliant shards faldt så meget at det ikke var fedt at have det længere
Mining er total korean moneyfarmer!
-
300 Herbalism og 300 Alchemy og 300 First Aid på Priesten. lvl 60 Hunter har 300 mining og enginering.
-
tailoring og enchanting er de to gode profs for warlock .. kan lave mine egne kapper og equip, og bag efter enchante dem
-
220 LW
285 Skinning
240 First-Aid41 UD Rogue