DK eller ENG Windows?

• Læs dog for helvede indlægget. Der står grammatik på HØJNIVEAU! Der er sgu en enorm forskel! Hvor mange danskere, tyskere, englændere etc. som snakker deres sprog flydende er det lige som kan grammatik på højniveau? Det er da logisk at man skal kunne grammatik for at tale et sprog, nok det dummeste modargument i den her diskussion indtil videre.

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Hø hø - Har et par kolleger der lige skulle være "sjove" en dag. De ændrede lige sprog på vores HP netværks printer - til kinesisk faktisk - Det var bare knap så sjovt da de jo logisk nok ikke kunne finde ud af at få det tilbage til dansk igen. Der var lidt røde ører da Teknik-afd. måtte redde dem ud af det lille nummer.... :]

well gad ikke selv at sætte mig ind i hvordan man streamede XP så hentede en ulovlig img fil med den streamet...jaja, havde den jo lovligt så pyt tænkte jeg.....bootede op på den og så var det kinesisk.............forhelv... det er godt man kunne menuerne i hovedet....og har nu sp2 på min xp cd :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Bruger eng. kunne aldrig finde på at bruge den danske. Den er ikke til at finde rundt i, da det virker som om den er oversat af en flok aber.

Men det er nok et spørgsmål om hvad man har været vant til fra starten.