DK eller ENG Windows?

Oprindeligt indlæg af MvK

haha, lol :))

hehe -ja, dybt tragisk at det rent faktisk er (var) stavefejl i den danske version. Dog kan man aldrig værer 100% sikker på der aldrig skulle have listet sig en tyrkerfejl ind et sted selv i den engelske - men det var overdrevet i den danske.

Oprindeligt indlæg af Aerial

Den sidste her er vidst noget pladder !

Ja - kunne godt tænke mig at få det dokumenteret.
    Min danske version har da ihf. kørt stabilt hele tiden. 8)

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Ja - kunne godt tænke mig at få det dokumenteret.
    Min danske version har da ihf. kørt stabilt hele tiden. 8)

Tja, der er da ihvertfald flere FEJL-40 og tidsspilde hvis jeg skal sidde ved en dansk XP ... :O ... Kan sgu slet ikke få hjernen til at arbejde effektivt på det niveau ... virker forkert og har altid gjort det. Spøjs vane måske, men det er jo heldigvis ikke en ulempe ... :))

Men nej, der er ingen stabilitetsforskel mellem DK og UK ... Ville også være skummelt ... :boxed:

Men har dog oplevet at XP PRO UK kørte bedre en XP HOME DK ... :))

• bruger windows media center lige her for tiden ( kun engelsk ) da min anden computer ( Dansk xp pro ) er på laboratoriet :D

Laboraoriet means:
    Linux mandrake, Suse, redhat, Knoppmyth og et par andre små distroer ligger på bliver leget med...

Oprindeligt indlæg af WonderBoy
    US versionen.

Opdateringerne kommer hurtigere
    Ingen mere eller mindre "kryptiske" genvejstaster
    Ingen stavefelj?! (kan ske de efter hånden er rettet)
    Mere stabil

BAH :T

self er det da ikke mere stabilt bare fordi ordene er stavet korrekt...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Er det godt ? ...

Overvejde at bixe en lille multimedia-maskine sammen med WinMC som erstatning for alt det der står ovre sammen med TV´et ...

Jeg er meget tilfreds med det... til tider en smule ustabilt men er min fejl det er det da jeg hele tiden leger med det fx. lave menuerne røde i stedet for blå og sådan lidt forskelligt... kan godt give "windows har udført en ulovlig handling" :D

elller hvad det nu hedder...

grunden til min normale pc er på labo er for at se linuxverdenen om den kan hamle op med media center... og har i hvert fald brugt halvanden måned nu og har stadig ikke fundet noget der er ligeså stabilt som windows media center.... alene programmet Freevo til Linux tog mig næsten 7 timer at installere og der var det ikke stabilt. ( alt skal laves i sin egen Config fil )

Oprindeligt indlæg af Asus3
    Har Eng da jeg mener at den danske er dårlig oversat!!!

**LOL** - og det mener du som 15 årig at være istand til at bedømme... :roller:

BTW: Bruger selv DK ver. - og det har jeg altid gjort - og det har samtlige firmaer jeg har brugt windows i - også gjort. Pt. supporterer jeg dog kunder med eng. ver. og bruger derfor diverse guides på engelsk. Det laver dog ikke om på at det som dansker - ALTID - vil være "nemmere" med en DK ver.

Oprindeligt indlæg af Pejsen

Jo det er altså noget med at den danske grammatik er noget tungere

:]

Ja, hvis computeren skal prøve at forstår hvorfor der er H i "hvad", så kan jeg sgu godt se et problem ... :boxed:

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Ja, hvis computeren skal prøve at forstår hvorfor der er H i "hvad", så kan jeg sgu godt se et problem ... :boxed:

så tror jeg sgu også lortet crasher :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Dk Prof.

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• Enig

Bruger også selv Dansk XP PRO

Dem der bruger ENG kan de komme med en go' forklaring på at bruge ENG istedet for DK ?
    For jeg må sQ indrømme at jeg slet ikke kan se fidusen i at bruge ENG version.

Oprindeligt indlæg af icemann
    Enig

Bruger også selv Dansk XP PRO

Dem der bruger ENG kan de komme med en go' forklaring på at bruge ENG istedet for DK ?
    For jeg må sQ indrømme at jeg slet ikke kan se fidusen i at bruge ENG version.

Det er jo heller ikke vigtigt om DU kan se fidusen i det .. Der er jo ingen der tvinger dig til at bruge en engelsk version .. Forklaringer er folk jo allerede kommet med ..

At der så er nogen der påstår den engelsk version er mere stabil, kan du da umuligt tage seriøst ..

Jeg bruger pt. XP Pro Engelsk, men har tidligere brugt dansk .. For mig gør det ingen forskel, men der er da af og til nogle sjove oversættelser af de engelske begreber ..

Vil dog mene det engelske klart er en fordel for mig lige nu, hvor jeg dagligt formaterer og/eller fejlfinder flere maskiner som logisk nok har et engelsk styresystem ..

• Fordi piratkopierne ikk kommer på dansk? :)) Ej spøg til side, kender godt reglerne ;)

Der er jo nogen der bedre ka li det engelske sprog.. Det gir også god træning at sidde omringet af engelsk-tekstede film til den ene side og engelsk windows på den anden side :)