QuoteOprindeligt indlæg af icemann
Dem der bruger ENG kan de komme med en go' forklaring på at bruge ENG istedet for DK ?
For jeg må sQ indrømme at jeg slet ikke kan se fidusen i at bruge ENG version.
... Så slipper jeg for at oversætte betegnelser mv. danske udtryk .... Ved i forvejen hvad det hedder på engelsk.
Samme princip med film ... HADER danske undertekster. Hvis der absolut skal være undertekser, så skal de være engelske. Hvis vi vel og mærke snakker om en engelsk-sproget film.
Det hele virker mere logisk på engelsk IMO. Det er jo som sagt nok bare en vane der er kommet ind med "mælken" en del år tilbage.
Derfor har jeg sørget for at al min software er på engelsk. Selvom man i nogle programmer kan vælge "dansk", så har jeg ikke gjort det. Det ville bare forvirre mig.
Skal man ud og finde en tutorial til et program man har, så er udvalget naturligvis størst på engelsk og så slipper man jo for at skulle oversætte konstant hvis man sidder med en dansk version af programmet.
Det er også langt fra alle programmer man kan få på dansk, så hvorfor gøre noget halvhjeret ? ... Det er sgu lettere at bare holde alt på engelsk IMO. Det er jo ikke fordi engelsk er et svært sprog. Det er endda det danske sprog overlegen på mange områder når man skal udtrykke ting og sager syntes jeg.
Det skader nu heller ikke at engelske programmer til tider kan være billigere end danske versioner.
Det hele er vel bare .... a state of mind ...  

der er quotes over det hele..
 der er quotes over det hele..