Diablo III på trapperne?

• Ja de søger faktisk en del folk men er sgu ikke sådan lige at blive ansat der de stiller satme nogle store krav og tror da nok lige de for en hel del ansøgninger :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ja de søger faktisk en del folk men er sgu ikke sådan lige at blive ansat der de stiller satme nogle store krav og tror da nok lige de for en hel del ansøgninger :)

Hehe ja, men det at de søger folk, kan også være et tegn på at de er ved at udvikle noget mere. Tror bestemt ikke at det ville være en fiasko at udvikle DiabloIII når man tænker på hvor mange mennesker der stadigvæk spiller DiabloII :) Jeg skulle i hvert fald ikke tøve 3 minutter med at forud bestille det hvis det engang.

Forresten Darth Cartman, du burde lige læse denne her, og så få rettet din sig: http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=26227&sid=

• Ahh de kan jo være ved at lave så mange nye ting siden de søger folk :)

Ja jeg skulle sgu også gerne være mellem de første til at bestille det er da helt sikkert.

Oprindeligt indlæg af FlexQ

plidder og pladder....

Dengang de var færdige med d2 lod blev de alle "fyret", og kun een tilbage, og det var ham som også blev "fyret" da han var færdig med 1.10 !

Øh bare fordi de ikke er ved blizzard mere kan de jo altså godt være igang med at lave et spil....

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Tror nu ikke du skal sige der ikke kan koges mere suppe på den tåt :)

Tror helt sikkert de kan finde en måde at fører historien videre på.

Bare fordi vi ikke har set nogle klip betyder det ikke at spillets udvikling ikke er i fuld gang.

Du er godt nok meget forkert på dne.. hver eneste gang Blizzard har udgivet nogen store spil blandt andet Diablo så har de ALTID!! udgivet klips og screenshots og alt mulig lort de ikke har kunne holde.... LANG tid før selve spillet har udkommet så nej jeg tror 110% på det er falsk det her efter som der intet er kommet fra Blizzards side.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• D3 kommer.. Og der er vidst ikk den store tvivl.
    Det har der været snakket om i LANG tid på diabloii.net og jeg er også selv overbevist om at det kommer!

• En 3er lige på trapperne, næppe .. Tror først de gør Ghost færdig :)

Og hvis der skulle komme en 3'er, hvad skal den så bygge på ? ... Så skal den omend foregå tidligere end de 2 andre ..

Oprindeligt indlæg af Shantri
    ej Flex, tag og lige og læs hvad du skriver ...bare fordi du og nogle venner ikke kunne kommer op med en holdbar historie, betyder det jo ikke at blizzard ikke kan ...Get Real

Ja, men hvor skal de tage det fra ? ... Jeg kan sagtens følge det han skriver, der er ikke de vilde ting at gå videre fra ...

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Ja, men hvor skal de tage det fra ? ... Jeg kan sagtens følge det han skriver, der er ikke de vilde ting at gå videre fra ...

ork jo der er da masser af muligheder.......evt bygge på en verden baseret fra secret cow level......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman

ork jo der er da masser af muligheder.......evt bygge på en verden baseret fra secret cow level......

Hmm, og deraf Diablo 3 ? .. ahh

• Rolig nu jeg har det (nej spøg til side) selvfølgelig ville de kunne lave en diablo 3 no problemos hvordan tror i de fik ideerne til og lave de andre men det kommer det ved jeg sku ikke rigtigt men det ville være fedt hvis det gjorde så skulle je´g da nok købe det

p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator
    Rolig nu jeg har det (nej spøg til side) selvfølgelig ville de kunne lave en diablo 3 no problemos hvordan tror i de fik ideerne til og lave de andre men det kommer det ved jeg sku ikke rigtigt men det ville være fedt hvis det gjorde så skulle je´g da nok købe det

Ja, hvis de kan spinde en seriøs og oprigtig historie ud af det, så ville det være fint ... Men tror folk er lidt optimistiske på dette område ..

Tror nok de bruger alle kræfter på det forsinkede spil Starcraft Ghost. Derefter kan det da godt være de hopper på projekt D3, som sikkert har været omtalt i koncernen ...

Men måske det ville være lidt mere cool med noget helt nyt ? Det kan sagtens bygge på samme strategi som Diablo, men foregå i et helt andet univers eller måske de skulle kaste sig over noget andet ...

• hehe, der er ngoet at bygge på, tro mig!

Læs historien komplet igennem i manualerne, og se så hvem der mangler! Gider slet ikk snakke om det, latterligt når folk ikke undersøger det til bunden!

Oprindeligt indlæg af Wraper
    hehe, der er ngoet at bygge på, tro mig!

Læs historien komplet igennem i manualerne, og se så hvem der mangler! Gider slet ikk snakke om det, latterligt når folk ikke undersøger det til bunden!

så sig hvilke ender det skulle være ?

Synes det er lidt latterligt at fyre det af uden selv at komme med hvor de så skal fører skidtet videre ? :]

En ting er man sikkert nok kan finde et eller andet, det er jeg ikke i tvivl om, men det andet er jo at historien skal blive god og sammenhængene. De skal ikke bare lave en 3er for at lave en ...

• hehe, er nu bange for at de laver en 3'er som introducere nogle nye personer som blot har været udelukket fra 1'eren og 2'eren! ex at en eller anden ond har en bror som bla bla bla

Oprindeligt indlæg af Wraper

hehe, er nu bange for at de laver en 3'er som introducere nogle nye personer som blot har været udelukket fra 1'eren og 2'eren! ex at en eller anden ond har en bror som bla bla bla

Ja, men det er der dog ingen der ved noget om, ud over måske Blizzard selv :)

Hvis de finder på sådan noget, så er det da kun for at tjene penge :boxed: