ey
Faldt lige over dette:
http://pc.boomtown.net/da_dk/a…?id=62926&newsletter=true
Det tegner jo godt 
Hvad tror I? Sandt eller falsk? 

ey
Faldt lige over dette:
http://pc.boomtown.net/da_dk/a…?id=62926&newsletter=true
Det tegner jo godt 
Hvad tror I? Sandt eller falsk? 
Tror da på det for det kunne da være for fedt !
Diablo III vil da være på højde med WoW når (hvis  :] ) det kommer 
Så ja, sandt..  
Jeg tror det er på vej, men jeg vil ikke påstå at det er lige på trapperne...
QuoteOprindeligt indlæg af Bobcat
Jeg tror det er på vej, men jeg vil ikke påstå at det er lige på trapperne...
Jamen så under udvikling da 
nej nej nej nej og atter nej.
jeg ved ikke om i har fulgt med i jeres historie time?
Men diablo er død, hans brødre er død, Aerial er smuttet og soulstone er smadret. der kan ikke koges mere suppe på den tåt halm.
og lige en ting mere.
da jeg gik i 5 klasse for efterhånden 7 år sidem, der så vi de første screens til warcraft III tror i ikke at vi ville have set et eller andet til diablo III hvis det havde været på trapperne? ...
der kommer ikke noget D3 og der skal ikke komme noget D3, og sådan er det bare.
Tror nu ikke du skal sige der ikke kan koges mere suppe på den tåt 
Tror helt sikkert de kan finde en måde at fører historien videre på.
Bare fordi vi ikke har set nogle klip betyder det ikke at spillets udvikling ikke er i fuld gang.
Det kunne godt være på vej og dam hvor ville det være fedt hvis det var.
Eneste der kun afholde mig fra at spille det var hvis det var pay 2 play kommer jeg sgu aldrig til.
Falsk ... Tror ikke der kommer en Diablo III
Men det kunne da være nice nok med en ny Diablo ... for min skyld, så kunne de jo også bare begynde forfra ... med nye baner, ny grafik ... osv ... og så skulle jeg sgu nok købe det  
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Falsk ... Tror ikke der kommer en Diablo III
Men det kunne da være nice nok med en ny Diablo ... for min skyld, så kunne de jo også bare begynde forfra ... med nye baner, ny grafik ... osv ... og så skulle jeg sgu nok købe det
Agreed 
Tror heller ikke på det. Blizzard har jo til flere gange sagt, at det ikke kommer. De ville lægge deres vægt på WoW. Self. skal man aldrig sige aldrig, wow har jo gjordt, at de måtte købe en større pangetank... Måske de har penge til mere staff osv for at kunne påbegynde Diablo 3. Det kunne være fedt!
Hmm begynder sgu så småt at tro på det er meget snak om det på nettet og fandt lige det her på gamespy.
De plejer at være rimelig godt med og løber sjældent med tomme rygter så kunne sgu godt tyde på der var noget på vej.
Diablo 3 ville være en fed idé men tror de skal komme med mere nytænkning.. Evt. vil de nok satse mere på Warcraft da det jo sådan set er samme firma der laver både diablo og warcraft derfor er chancen for at de laver 2 versioner af samme spil meget små vil jeg mene...
Nytænkning, mere end bare at slås lidt gåde og strategi ville være perfekt..
Jeg synes det skal være 100 % det samme bare med nye missioner og bedre grafik...
Ærligt talt så tror jeg nada på det... Jeg har hørt så ufatteligt mange rygter om det de sidste mange år. og sidste gang kom der bare en ny patch  som IMO stinker
 som IMO stinker  tingene er da fine nok men fuck hvor den ellers stinker
 tingene er da fine nok men fuck hvor den ellers stinker 
Så NEJ tror ikke på det... jeg vil sq høre det fra Blizz først...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af FlexQ
nej nej nej nej og atter nej.
jeg ved ikke om i har fulgt med i jeres historie time?
Men diablo er død, hans brødre er død, Aerial er smuttet og soulstone er smadret. der kan ikke koges mere suppe på den tåt halm.
og lige en ting mere.
da jeg gik i 5 klasse for efterhånden 7 år sidem, der så vi de første screens til warcraft III tror i ikke at vi ville have set et eller andet til diablo III hvis det havde været på trapperne? ...
der kommer ikke noget D3 og der skal ikke komme noget D3, og sådan er det bare.
Er det ok jeg peger fingre af dig den dag det udkommer?
det kommer høj sandsynlig ikke til at minde om D2.
Dem som har siddet og programmeret på D1 og D2 er ikke hos Blizzard mere. Nogle af dem gik med på Sacred-vognen.
Personligt tror jeg ikke på det, men det kunne være sejt med en D3'er.
så havde man også lidt tid væk fra WoW   
Mon ikke de ville have tilføjet den til deres 'work in progress' liste hvis de var igang med den?
De får jo ikke rigtig noget ud af at udvikle det i alt hemmelighed og så pludselig smide en Diablo 3 på gaden.
Falsk.  Men for min skyld ingen alarm hvis de har planer om at lave en III! Det ville være super fedt!
 Men for min skyld ingen alarm hvis de har planer om at lave en III! Det ville være super fedt! 
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Er det ok jeg peger fingre af dig den dag det udkommer?
Det er i orden, for hvis det sker en dag, så bøjer jeg mig i støvet, vi har bare siddet nogle gutter i snart 2år, næsten hver gang vi har været sammen og snakket om hvordan man kunne køre historien videre, og vi har endnu ikke fundet noget holdbart. Så det skulle da være meget underligt.
det eneste jeg lige kan komme på, kunne være "diablos skjulte bror"... eller noget i den stil. gates to hell er jo lukket.
gutterne fra diablo er dog igang med et spil: http://pc.ign.com/articles/607/607334p1.html
glæder jeg mig selv personligt til at se hvad det bliver.
Så også lige på Blizzards hjemmeside at de søger folk...