Hey
Leder efter et program, hvor det er muligt at optegne et kabinet. Kan excel bruges til det og hvad gør jeg?
Mvh
Hey
Leder efter et program, hvor det er muligt at optegne et kabinet. Kan excel bruges til det og hvad gør jeg?
Mvh
smartsketch evt. Rigtig godt tegneprogram.
Link og tutorial?
Er der ikke et Freeware tegneprogram, (ikke trial)
hvor man ikke skal afgive en mil. oplysninger,,
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Er der ikke et Freeware tegneprogram, (ikke trial)
hvor man ikke skal afgive en mil. oplysninger,,
Kender det ikke endnu, men ska da prøves
Men tror nu ikk du finder andet end noget hvor du ska opgive en del oplysninger..
Med mindre du ikk leder efter noget mere avanceret end Paint (Som i øvrigt er kanont til det, hvis man har tiden til at gøre tegningerne rigtige)
heh hvordan er det lige du ville tegne i excel??
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
heh hvordan er det lige du ville tegne i excel??
En sindsygt masse kurver og andre grafer?
[Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/kabinettet.jpg]
måske noget ala det der
QuoteOprindeligt indlæg af amig0
måske noget ala det der![]()
Hvordan i helvede har du lavet det der i Excel?
Er Excel ikk et regneark og netop ikke et tegneprogram?
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Hvordan i helvede har du lavet det der i Excel?
Er Excel ikk et regneark og netop ikke et tegneprogram?
Har set den slags før og undrer mig stadig. Bruger kun Excel som regneark og så ellers PS til det andet.
Hey
Mvh
paint??? den bruger jeg i hvert fald til alt næsten...
Hey
Mvh
Evt. AutoCAD ville være perfekt.
Det kan vist fåes i en trial udgave, ellers skal du ud og købe det, og mener ikke det er helt billigt.
Man kan få et prog der hedder FreeCAD gratis. Skulle være ret godt. Hent det fra http://www.download.com
Paint er da noget lort imo
Prøv at lave en tegning bare med nogle streger lidt rødt gult osv. gem det, åben det i paint igen, og gem over den forrige. Så vil du se at paint, helt automatisk har gjort billedet grimmere, ved at sætte en slags grå kant på alt det farvet..
Ved ikke om i forstår, men jeg siger bare paint sux
Kan også anbefale at prøve Sketchup.
Det er godt nok ikke gratis, men det kan lave fri 3d-rotation rigtig nemt..
QuoteOprindeligt indlæg af learner
Paint er da noget lort imo
Prøv at lave en tegning bare med nogle streger lidt rødt gult osv. gem det, åben det i paint igen, og gem over den forrige. Så vil du se at paint, helt automatisk har gjort billedet grimmere, ved at sætte en slags grå kant på alt det farvet..
Ved ikke om i forstår, men jeg siger bare paint sux
Det er fordi du ikk er vant til Paint Altså jeg vil ikke pralle med at jeg kender Paint ud og ind, da det jo ikk gir det vilde street-respect
Men det gør jeg altså
For at undgå det ska du gemme et tomt, hvidt billede i det format du vil have det i og så ka du bare gå igang.. Paint er max begrænset, men jeg har nu klaret mig indtil videre..
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Evt. AutoCAD ville være perfekt.
Det kan vist fåes i en trial udgave, ellers skal du ud og købe det, og mener ikke det er helt billigt.
Jeg ville også helt klart anbefale AutoCAD. Men det er måske lidt svært at komme i gang med. Men du skal helt klart i et program såsom AutoCAd.
Du kan få AutoCAD 2005 i en studielicens til 995,-
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Det er fordi du ikk er vant til PaintAltså jeg vil ikke pralle med at jeg kender Paint ud og ind, da det jo ikk gir det vilde street-respect
Men det gør jeg altså
For at undgå det ska du gemme et tomt, hvidt billede i det format du vil have det i og så ka du bare gå igang.. Paint er max begrænset, men jeg har nu klaret mig indtil videre..
Hehe, må jeg hellere prøve så..