TØmmermÆnd ?

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    At han oprettede tråden med den forkerte bruger, nemlig hans fætters som er 14 år gammel. Derfor irriterer det ham at folk bliver ved med at omtale ham som 14-årig, når han i virkeligheden er 16 ;)

Sarkasme on/
    Mange tak åh du store Mikkel.
    Det var jeg ikke selv i stand til at læse mig frem til.
    Jeg bøjer mig i støvet for din visdom og din evne til,
    at aflæse andre folks tanker, direkte fra deres hjerne.
    Sarkasme off/ :))

Jeg undrede mig over, at han efter at have takket 2 gange for svarene, kommer med det udbrud.
    Om han er 14 eller 16, er da bedøvende ligegyldigt og de fleste posts omtaler ikke ham, men 14 årige og yngre generelt.

• Er det så nu jeg skal fortælle jer at det med morgénbajeren ikke virker?? Det er bevist.. ;) ... Jeg plejer bare at stå op, tømme vandhanen, gå i bad, gå udenfor og få noget frisk luft, gå i seng allieret med nogen chips 1,5 liter cola og en røvfuld DVD filM :D se det er noget der virker... :D :drink:

• [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/t_hans_rules.gif] [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/cool-smiley-031.gif]

He he... Mikkel er ligesom en græsplæne. Han skal holdes nede en gang imellem. :))

-->SeePee.

Roger that og desuden smager en reparationsøl ikke ligefrem godt. Bvadr.
    Et lille trick jeg ofte bruger, er at drikke masser af vand, inden jeg tager en brandert med i seng.
    Det tager de værste tømmermænd, inden man står op. ;)

• Nu vi snakker om det med tømmermænd.. Hvorfor i alverden er det så man aldrig kan sove længe efter man har drukket aften for inden ( Kan jeg i hvert fald ikke :S).. Når jeg siger drukket mener jeg nogenlunde fuld eller det der er værre... Man er jo some oftest pisse træt, men alligevel vågner man op 5 timer senere, når man burde havet sovet 15 timer mere.. Nogen der ved hvorfor?

• I mit tilfælde er det som oftes blæreren som vækker mig. Men når så man er kommet op, opdager man at man stadig er småstiv. ....det er her at jeg foretrækker en morgenbajer, (sammen med alt det vand jeg kan få ned). Det gør nemlig at jeg, (som regel), går lige i brædderne igen, og så har jeg det en del bedre nåjeg vågner senere!!!

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

• Da Jeg var mellem 16 og 22-23 år kunne Jeg feste til 5-6 stykker om morgenen og sove til 15.00 - 16.00 og vågne helt uden tømmermænd, siden dengang vågner Jeg som regel efter 4-5 timer med rimelig rystesyge og koldsved, det er måske derfor Jeg næsten ikke drikker mere. 8)

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Hallo han er stadig mindre årig og det gør det ulovligt fatter ikke i gider hjælpe ham.

Jeg drak min første øl efter jeg var fyldt 18, og ikke et sekund før.

OK, mr. amerika, det kan godt være dinne venner fra liste C har det sådant, men nu er det heldigvis ikke dem der er flertallet i Danmark...

Plejer at bekæmpe dem med masser af vand, ristet hotdogs m. cocio, og en tur på mc. daca senere på dagen...

Ellers hjælper det at lade være at drikke sig helt fra sans og samling, og lade være at blande øl og spiritus...

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    hvad fanden sker der med folk og deres bemærkninger om mig, bare fordi jeg syntes at folk ikke har noget at gøre med alkohol før de fylder 18?

Det er vel fordi du lød liiiige lovlig hellig ... ;)

Oprindeligt indlæg af Maverick

Nu ikke så moralsk, Jacob. var der ikke noget om vi en dag sad og sludrede på MSN hvor du efter en by-tur var havnet i Sverige og havde det ret så skidt ?(

Den historie vil vi da gerne ha.. :D

Oprindeligt indlæg af The Hans

He he... Mikkel er ligesom en græsplæne. Han skal holdes nede en gang imellem. :))

Hov hov - Du kan sq selv få en gang med maskinen ka' du :boxing: :))

Oprindeligt indlæg af Maverick

Nu ikke så moralsk, Jacob. var der ikke noget om vi en dag sad og sludrede på MSN hvor du efter en by-tur var havnet i Sverige og havde det ret så skidt ?(

HeHe... Det kender jeg ikke noget til ... :))

Ej, jeg mener da at jeg havde det fint ... mere eller mindre ... :crazyeyes:

... men ja, de er sgu lidt spøjse de svenskere ... :crazyeyes: ...

• Helt korrekt.. Måske skulle du bare pudse din glorie et andet sted :D :D Gas ;)

men forstår ikke hvorfor det undrer dig folk vil hjælpe.. Hvis du en dag kommer i en træls situation, og en så skriver: "Fatter ikke i gider hjælpe"
    Vil du så ikke synes det var lidt træls? Synes jeg da i hvert fald..