QuoteOprindeligt indlæg af newbmodder
personligt har jeg den aftale med mine forældre at 3-4 øl til en fest er passende så undgår man tømmermænd og de fleste pinlige episoder
Det var dog det mest fornuftigt jeg har hørt idag. Har ikke noget imod at 14 årige tager til fester og drikker de der 3 - 4 øl. Men jeg har noget imod det når det vælter rundt på gaden og synger og råber klokken lort om natten ( hvis de stadig er i live der ) Jeg begyndte heller ikke selv at "skabe" mig før jeg blev de femten, og jeg mener helt klart det er forældrenes ansvar at få en klar aftale med de unge om at der kun bliver drukket et par genstande til festen, og måske også et aftalt tidspunkt hvor barnet bliver hentet. Eller nu vi hvor vi har mobil og sån, så aftale et tidspunkt hvor der ringes sammen og aftales for aftens videre forløb..
Synes bare jeg fik sån en lyst til at kommentere det indlæg
Og til dig newbmodder. Bare bliv ved med at feste hvor du ikke er pløre stiv. Tro mig, der er ikke noget fedt / sjovt i at gå kold klokken elleve, og så inden da have huseret hele huset for potteplanter eller andet skrøbeligt!