TØmmermÆnd ?

Oprindeligt indlæg af newbmodder
    personligt har jeg den aftale med mine forældre at 3-4 øl til en fest er passende så undgår man tømmermænd og de fleste pinlige episoder

Det var dog det mest fornuftigt jeg har hørt idag. Har ikke noget imod at 14 årige tager til fester og drikker de der 3 - 4 øl. Men jeg har noget imod det når det vælter rundt på gaden og synger og råber klokken lort om natten ( hvis de stadig er i live der ) Jeg begyndte heller ikke selv at "skabe" mig før jeg blev de femten, og jeg mener helt klart det er forældrenes ansvar at få en klar aftale med de unge om at der kun bliver drukket et par genstande til festen, og måske også et aftalt tidspunkt hvor barnet bliver hentet. Eller nu vi hvor vi har mobil og sån, så aftale et tidspunkt hvor der ringes sammen og aftales for aftens videre forløb..
    Synes bare jeg fik sån en lyst til at kommentere det indlæg :)
    Og til dig newbmodder. Bare bliv ved med at feste hvor du ikke er pløre stiv. Tro mig, der er ikke noget fedt / sjovt i at gå kold klokken elleve, og så inden da have huseret hele huset for potteplanter eller andet skrøbeligt!

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Får du tømmermænd, så har du drukket mere end du kan tåle ... ;)

Wouw! - Hvad skulle vi dog stille op uden din overdådige skarphed ?( :))

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Wouw! - Hvad skulle vi dog stille op uden din overdådige skarphed ?( :))

Skrive til "lægens bord" ? *LOL* :))

Nu er ham der har lavet tråden jo kun 14 år, så det kunne jo være han ikke lige ved HVORFOR han får tømmermænd ... ;)

• Halbal? lol.. xD

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
    jeg begynde da også at drikke da jeg var 14.. det gør alle. Skal også til fest i aften Weee.

det gør alle? du mener alle drikker når de er 14? :roller:

Oprindeligt indlæg af origin
    bvadr. har tømmermænd :rolleyes: heldigvis ik så slemt :crazyeyes:

Ditto her og det er slemt. :rolleyes:
    Det mest irriterende ved at have tømmermænd er, at man ikke rigtigt har nogen energi.

Oprindeligt indlæg af The Hans

Ditto her og det er slemt. :rolleyes:
    Det mest irriterende ved at have tømmermænd er, at man ikke rigtigt har nogen energi.

hehe hva du har du nu lavet du gamle? :))

Ja det er det godt nok :rolleyes: og når det er sådan noget impulsivt som i går så, går det helt galt :))

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    amatører, jeg har ikke haft tømmermænd de sidste 3 år

ok? har du ikke en plakat af dig selv som jeg må få, som jeg ka hænge op og tilbede dig hver dag?

Genzo den store som ikke kan få tømmdermænd :roller:

hehe hva du har du nu lavet du gamle? :))

Ja det er det godt nok :rolleyes: og når det er sådan noget impulsivt som i går så, går det helt galt :))

Hmmm... Er der gået mode i at kalde mig for gamle ?
    Jeg er ikke gammel. Det er dig der er grøn...hæ hæ ;)

Jeg var til spisning hos min søster og hendes kæreste. Et par øl til at starte med, vin til maden og en flok seriøse rom og colaer, hvilket var mere end min amatør lever kunne følge med til. :))

Vi blev stoppet af politiet ved paragraf 5, på vej hjem kl. 2 i nat. Lillemor havde selvfølgelig intet drukket, så det var hende der kørte. :D

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

har du et problem eller hvad?

nej, men det er da noget pis og sige, som om du er bedre end os andre..

det lyder da fornuftigt nok hans :D det er altid hygge jo :D

bvadr. har tømmermænd :rolleyes: heldigvis ik så slemt :crazyeyes:

Ditto her. Tror der skal pizza og faxe kondi ind i spillet inden længe :D

Genzo, du er bare dum at høre på - jeg tror det er Origins problem.

Oprindeligt indlæg af marquis1

Det var dog det mest fornuftigt jeg har hørt idag. Har ikke noget imod at 14 årige tager til fester og drikker de der 3 - 4 øl. Men jeg har noget imod det når det vælter rundt på gaden og synger og råber klokken lort om natten ( hvis de stadig er i live der ) Jeg begyndte heller ikke selv at "skabe" mig før jeg blev de femten, og jeg mener helt klart det er forældrenes ansvar at få en klar aftale med de unge om at der kun bliver drukket et par genstande til festen, og måske også et aftalt tidspunkt hvor barnet bliver hentet. Eller nu vi hvor vi har mobil og sån, så aftale et tidspunkt hvor der ringes sammen og aftales for aftens videre forløb..
    Synes bare jeg fik sån en lyst til at kommentere det indlæg :)
    Og til dig newbmodder. Bare bliv ved med at feste hvor du ikke er pløre stiv. Tro mig, der er ikke noget fedt / sjovt i at gå kold klokken elleve, og så inden da have huseret hele huset for potteplanter eller andet skrøbeligt!

takker for ordene hvad angår det med fester er det også en aftale der går igen i min klasse så vi har kun haft en enkelt fest hvor der var en der gik over gevind

newb modder af 1. grad
    er i gang med mit 4 mod.

Conroe E6700
    2 GB corsair ram
    Gigabyte 7950gx2 grafikkort

Oprindeligt indlæg af DeNn3R
    omg ? ser i bare nada af hvad jeg skriver ?
    fat evt. at jeg ikke er 14, men 16 og at det var mig der lavede tråden! :rolleyes:

ikke fordi det er noget jeg er specielt stolt af ;)

Hvad snakker du egentlig om ?

Oprindeligt indlæg af The Hans

Hvad snakker du egentlig om ?

At han oprettede tråden med den forkerte bruger, nemlig hans fætters som er 14 år gammel. Derfor irriterer det ham at folk bliver ved med at omtale ham som 14-årig, når han i virkeligheden er 16 ;)