Var Husseins Tilfangetagelse Fup og Fidus?

• Tjaa man skal jo nok lige tage kilden med et gran salt... er da også ragende ligegyldigt om de fangede ham i et hus efter lidt skyderi eller fandt ham i et hul uden... point is han er fanget.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Jeg er lige glad hvordan de fik fat i nissen..

Han er fanget, det er det vigtigeste. :D

Tjaeh, det er lidt tankevækkende når man ser på dit avatar billede ( Anders Fogh overhældt med rød maling ) og lige efter læser din udtalelse. :roller:

• Hvad virker overbevisende ? ... En amerikansk libaneser der siger et eller andet ? ... Hm ... Ej, ikke her ... Men nu står jeg heller ikke i en situation hvor jeg skal vælge at tro på noget ... Svinet er fanget og det er jo det .... For min skyld, så måtte de nu godt bare have smidt en granat ind til ham istedet for at fange ham og alt det efterfølgende pengespilderi de har gang i med ham hen af vejen .... en kugle for panden ... det ender jo alligevel med noget i den retning med tiden .... hvorfor vente ? ...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad virker overbevisende ? ... En amerikansk libaneser der siger et eller andet ? ... Hm ... Ej, ikke her ... Men nu står jeg heller ikke i en situation hvor jeg skal vælge at tro på noget ... Svinet er fanget og det er jo det .... For min skyld, så måtte de nu godt bare have smidt en granat ind til ham istedet for at fange ham og alt det efterfølgende pengespilderi de har gang i med ham hen af vejen .... en kugle for panden ... det ender jo alligevel med noget i den retning med tiden .... hvorfor vente ? ...

Præsis.. Han har ikke brug for nogen Ret-sag

• Selv mener jeg at man nogle gange alligevel skal slappe lidt af, og give US bare en lille dosis tillid.

For mig lyder det UTROLIG meget som at denne her ex-soldat siger lige præcis det som alle tilhængere af Saddam ønsker - at han i sidste ende kæmpede til sidste mand og ikke ville bukke under.

...naturligvis kan man argumentere at netop det billede af Saddam ønsker US ikke at præsentere, hvorfor de derfor ville have motiv for at lave fup.

Men selv har jeg dog endnu mindre tiltro til denne ene soldat som tydeligvis er mavesur.

• Jeg er næsten ligeglad hvordan de fangede ham.. Det vigtigste var at det blev gjort..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• At han har brug for en retsag burde der ikke være et sekunds tvivl om! Når nu den amerikanske præsident har trodset FN's sikkerhedsråd, og brudt de internationale lobgibninger der definerer vores følelse af international frihed og retfærdighed, således at han teoretisk kan dømmes i Haag, så er det pokkers vigtigt at vise verden, at selv den ondeste har ret til en rettergang, og at verden ikke bare styres af vedkommende med de fleste atommissiler, men rent faktisk af nogle som har forstand på den retfærdighed det går og blæser sig op med ude i verden!

Hvis man går og føler sig bedre end alle andre, må man også vise at man er det!!!

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Han har da begået ulovligheder som er grove.

Ingen tvivl om det!, men derfor skal han stadigvæk have en fair rettergang! Selvom der nok ikke er megen tvivl om at han skal og vil blive dømt! Men tvivler nu på han får lov til at sige alt han ved. som det ser ud nu, kommer teknologien til at lave biologiske og kemiske våben som han har haft, og man sagde han havde da invasionen fandt sted, fra den vestlige verden (læs USA).

• Jeg er da rørende ligeglad med hvordan han blev fanget - det er jo bagateller :rolleyes: ...
    Desuden kunne jeg godt forestille mig, at ham den libanesiske eks-sergent, bare er ude på at tjene lidt skillinger ved at fortælle en røverhistorie til pressen, så folk har en ny ligegyldig nyhed, at tude op over, og sladre om - og så åbner chancen sig jo samtidig for at han selv kan få en "lækker" dosis opmærksomhed ... :roller:

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad virker overbevisende ? ... En amerikansk libaneser der siger et eller andet ? ... Hm ... Ej, ikke her ... Men nu står jeg heller ikke i en situation hvor jeg skal vælge at tro på noget ... Svinet er fanget og det er jo det .... For min skyld, så måtte de nu godt bare have smidt en granat ind til ham istedet for at fange ham og alt det efterfølgende pengespilderi de har gang i med ham hen af vejen .... en kugle for panden ... det ender jo alligevel med noget i den retning med tiden .... hvorfor vente ? ...

Smide en granat ind?? Nej, han skal sq ikke slippe så let!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• der set lidt redigeret ud det billede? Se hans ansigt? Er det ikke meget lysere? Ved det ikke, men synes det ser sådan ud

anyways, synes det er ret lige meget - han er jo fanget nu :)

• Hmm .. Jeg tror at det ham her soldaten fortæller er noget l***.. Egentlig kun fordi jeg ikke kan se hvorfor amerikanerne skulle fortælle en sådan historie.. Hvorfor skulle de ikke sige sanheden ? Altså hvis de sagde han var blevet fanget i et hus som ham her soldaten påstår, ja hvad ville det så ændre ? Kan ikke se hvorfor de skulle lyve..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet