World of Warcraft - jeres character og andre ting

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Ved ikke om jeg spørger dumt, men lige meget hvor man spiller er det så PvP? og er det HC?


    PvP er bare så du kan blive angrebet af fjende når som helst. Går ud fra at når du tænker HC mener du Hardcore lidt ala D2 osv. nej du taber ingen ting ved at dø, der er ingen straf for døden...... kun at man i nogle tilfælde skal "løbe" lidt langt for at finde sit corps igen.
    PvE er hvor du selv bestemmer om du vil kæmpe med fjenden (selvf. vil de NPC hos fjenden altid argo over for dig og angribe dig on-sight)

  • char1 /server Stormweaver PVP
    name: Eridam
    level: 35
    class: Priest (night elf)
    Profession: Tailoring & Enchanter / 187 & 171


    char2 /server Stormweaver PVP
    name: Eridan
    level: 11
    class: Hunter (dwarf)
    profession: Ingen lige pt.


    char3 /server Draenor PVE
    name: Eridam
    level: 9
    class: Hunter (dwarf)
    profession: ingen lige pt.


    http://www.wow-trc.com
    All are welcome :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    PvP er bare så du kan blive angrebet af fjende når som helst. Går ud fra at når du tænker HC mener du Hardcore lidt ala D2 osv. nej du taber ingen ting ved at dø, der er ingen straf for døden...... kun at man i nogle tilfælde skal "løbe" lidt langt for at finde sit corps igen.
    PvE er hvor du selv bestemmer om du vil kæmpe med fjenden (selvf. vil de NPC hos fjenden altid argo over for dig og angribe dig on-sight)



    der er 3 slags zoner på en pvp server


    som alliance er der nogle zoner der hedder :
    Alliance (Kan du ikke blive angrebet hvis du ikke har været i contested)(hvis du har været i contested area og går ind i alliance area, så skal der gå 10 min før du ikke er pvp enable mere)


    Contested(her bliver du PVP enable, og alle kan nakke alle, du forbliver pvp enable i ca 10 min efter du går i Alliance.)


    Horde (her er du som alliance ALTID pvp enable, men de hordes som er der behøves ikke at være PVP enable, men kan altid slå på dig..) (og så bliver de pvp enable hvor efter du så kan nakke)


    Håber ikke det er for svært at forstå.. ellers så skriv lige :P så kan jeg forklare nærmere.


    Skal lige siges. i PVE er det nedern at alle er pvp Disable som standard pga hvis jeg har lyst til pvp så er der ingen der gider for de quester, så vil jeg kunne nakke dem :P


    men hver sine fordele. specielt nedern at blive ganked på en PVP server mens man quester :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    PvP er bare så du kan blive angrebet af fjende når som helst. Går ud fra at når du tænker HC mener du Hardcore lidt ala D2 osv. nej du taber ingen ting ved at dø, der er ingen straf for døden...... kun at man i nogle tilfælde skal "løbe" lidt langt for at finde sit corps igen.
    PvE er hvor du selv bestemmer om du vil kæmpe med fjenden (selvf. vil de NPC hos fjenden altid argo over for dig og angribe dig on-sight)


    Okay tænkte på Sacred, det er alla D2.

  • Level 20 Human Paladin på Shadow Moon.. Blacksmith og Mining..


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Har 2 char... begge på bloodhoof, en lvl 26 druid og en lvl 24 priest. Bloodhoof er også en kanon sever, med en god potion danskere, plus at man møder fede personligheder fra resten er Euorpa.. Er med i guilden "Protectorate" og vi har en broder guild som er horde "Bloodstorm". Der er halvdelen af medlemmerne i den danskere, mens at i "Protectorate" er 3 danskere og de resterende fra hele europa. Tjek vores hjemme side på http://.wow.projekt51.be

  • Spiller på Skullcrusher PVP.


    Jeg har en Human Warrior lvl 26.


    Spiller sammen med mine gamle m8's fra Planetside, i et Guild der hedder kickAzz. :))

  • En lille update :)


    Server: Ravencrest


    Characters:
    Saenjaina - 41 Night Elf Rogue


    Jaína - 17 Night Elf Priest


    PS. Så var det i går, jeg fik mig en mount med min rogue :) Morsomt nok :P


    Nu bliver der nok lidt tid til at lvl min priest.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless