Hvor mange er jer har fulgt med i krønikken.
Jeg syns det er ret træls den måde de har delt serien op over 3 år. 1. år 10 afsnit. 2. og 3. år 6 afsnit..!
Gahhh! gidder ikke vente et år mere på de sidste 6 afsnit..!
Hvor mange er jer har fulgt med i krønikken.
Jeg syns det er ret træls den måde de har delt serien op over 3 år. 1. år 10 afsnit. 2. og 3. år 6 afsnit..!
Gahhh! gidder ikke vente et år mere på de sidste 6 afsnit..!
Det da meget godt men følger ikke helt med i det..
Har fulgt med i det, syntes dog, at det er ondsvagt at man skal vente helt til efteråret for at se de sidste afsnit.
Jeg har set næsten alle afsnit. Og skal da også se de næste når de kommer. For en gang skyld er der et ordentligt dansk kulturhistorisk værk på TV, som holder.
Det gør ikke mig noget, at de spreder det ud over flere perioder. Ellers var jeg jo nødsaget til at være hjemme hver søndag aften kl. 20 i en hulens masse søndage i træk. Rart man også kan lave lidt andet end at kigge på flimmmerkassen.
Har også set alle dem alle, synes det er en rigtig god serie.
Jeg kan specielt godt lige at følge TV'est historie.. syns det er spænende!
nej - ser næsten aldrig dansk tv, hvis jeg gør er det normalt kun Zulu
Ser ikk TV
Har aldig set det, vil aldrig se det..
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Jeg kan specielt godt lige at følge TV'est historie.. syns det er spænende!
Ja og en socialrealistisk beskrivelse af, hvordan dagligdagen var for nogle folk, i samme tidsperiode. Det nu meget rart en gang i mellem.
Særlig når det bli'r gjort af en god blanding af Danmarks rigtig gode skuespillere - både nye og gamle.
Har aldrig taget mig sammen til at se den. Så højest et halvt afsnit engang. Det var ikke lige noget der fængede.
'Ørnen' er mere i min smag.
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Har aldrig taget mig sammen til at se den. Så højest et halvt afsnit engang. Det var ikke lige noget der fængede.
'Ørnen' er mere i min smag.
yep. og rejseholdet var også ret godt. siær de afsnit i sorø :]
Jeg har set et halvt afsnit engang, og så slukkede jeg igen! Magen til kedelig serie skal man lede længe efter
QuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD
Ser ikk TV
Hehe... jeg har det helt på samem måde, kun den gang der kom rejseholdet.
og så når jeg ik er hjemme ;P
Nej ... Syntes den er kedelig.
QuoteOprindeligt indlæg af Bentzin
For en gang skyld er der et ordentligt dansk kulturhistorisk værk på TV, som holder.
Så hellere HUSET PÅ CHRISTIANSHAVN ... DET er lige mig ...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Nej ... Syntes den er kedelig.
Så hellere HUSET PÅ CHRISTIANSHAVN ... DET er lige mig ...
Enig
Lidt,
ser ikke krønikken, det er ikke lige mig..så hellere rejseholdet eller langt fra las vegas
hvis man skulle tro på min lærer i mediehistorie på journalisthøjskolen, så er den altså slet ikke så faktuel som man går rundt og tror. Nu har jeg ikke set serien rigtigt, da jeg synes det er noget møg, men hvad han sagde var at serien viser en meget større udbredelse af TV'et end hvad egentligt er fakta.
har desværre ikke haft tid til at følge med i denne omgang