Hej.
Jeg bestilite noget hos Studiedata.dk kl. 17.00, men kommer så i tvivl om hvornår de lukker mht. forsendelser ud af huset ?
Jeg skal nemlig helst bruge det i morgen.
Hej.
Jeg bestilite noget hos Studiedata.dk kl. 17.00, men kommer så i tvivl om hvornår de lukker mht. forsendelser ud af huset ?
QuoteOprindeligt indlæg af K32A
Hej.
posthuset lukker kl 17 normalt.. så du får det/den nok IKKE imorgen..
Fra deres side:
For lagervarer er leveringstiden fra dag til dag, ved bestilling inden klokken 16.00.
Medmindre du er meget heldig, tror jeg ikke du får det i morgen.
QuoteOprindeligt indlæg af Teffer
Det gælder ikke for store varelager, butikker osv. Jeg har da oplevet at have bestilt noget hos thansen.dk om Søndagen og modtaget om Mandagen - hvordan det kan lade sig gøre må du ikke spørge mig om
Tha hans >> Hm okey. Lidt ærgeligt, men jeg må bare vente og se.
Det gælder ikke for store varelager, butikker osv. Jeg har da oplevet at have bestilt noget hos thansen.dk om søndagen og modtaget om lørdagen - hvordan det kan lade sig gøre må du ikke spørge mig om
Hvordan kan du modtage noget før du har bestilt det?
Det gælder ikke for store varelager, butikker osv. Jeg har da oplevet at have bestilt noget hos thansen.dk om søndagen og modtaget om lørdagen - hvordan det kan lade sig gøre må du ikke spørge mig om
Tha hans >> Hm okey. Lidt ærgeligt, men jeg må bare vente og se.
Da du nok ikke har bestilt med lørdags ekspress har du nok først dine vare på Mandag
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Lol Skrev forkert
Har rettet det
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
He he... du ser da alt.
Husk nu, at det det kører for dig, når du handler hos trash-hansen.
QuoteOprindeligt indlæg af icemann
Da du nok ikke har bestilt med lørdags ekspress har du nok først dine vare på Mandag
Jaa, men nu har jeg afbestilt, da jeg egentlig hellere ville have noget andet Så nu venter jeg bare til det jeg vil have kommer på lager.
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
He he... du ser da alt.
Selvfølgelig .. *G*
Og jeg handler nu ikke ligefrem ved T-Hansen .. Nu er der da godt nok kommet en i Herning, men det betyder jo ikke jeg behøver handle der *G*
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
Nej nej nej, det hedder:
T-Svansen - Så kører de FRA dig!
QuoteOprindeligt indlæg af FlexQ
Nej nej nej, det hedder:
Hah, nice one, dog.
Nej nej nej, det hedder:
HEHE
QuoteOprindeligt indlæg af Teffer
tror det er lige meget med hvornår posthuset lukker.. da det er om natten de transpoter dem rundt.. jeg bestildt en cpu hos midtdata i dag. og den sender de kl 18:30 og de sagde at den vil være fremme i morgen..
Jeg har engang bestilt noget mangdag kl. 20:30 og fået det tirsdag .. SHHHG :D:D
weird har de deree eget postbud så eller?
Nej nej nej, det hedder:
Tæt på - men det er nu: Husk at det kører for dig - FØR du handler hos T-Svansen..
QuoteOprindeligt indlæg af c-k
weird har de deree eget postbud så eller?
De har vel en erhvervsaftale med PostDK, som så henter det der skal sendes på et eller andet tidspunkt i løbet af aftenen.
Det er også derfor de kan sende pakker der vejer mere end de 20KG som er max. for alminelig dødelige