Hvis i vil spille WoW, så er det nu!

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Boomtown er da bare ved at dø pga. den wow fil.

man skal downloade både final fase 1 og 2 filerner???

det jo mange mange mb.

ja :)) men du har tid nok jo.. fase 2 er ikk startet endnu

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• For guds skyld lad vær at joine WoW serverne ! :) Det er kun for at overbelaste serverne sådan så dem der spiller nu (mig f.eks.) ikke får en skid ud af spillet fordi i får serverne til at gå ned! :P

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Så er det jo godt man spiller på closed hvor der ikke kan komme flere spillere til :)

Såvidt jeg ved er closed beta lukket ;)

Og folk burde da godt kunne komme ind på den server det kørte på... Den hedder bare BETA...

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    For guds skyld lad vær at joine WoW serverne ! :) Det er kun for at overbelaste serverne sådan så dem der spiller nu (mig f.eks.) ikke får en skid ud af spillet fordi i får serverne til at gå ned! :P

Haha, lær :P

Ej, jeg er glad for lige at kunne prøve det inden jeg køber.. Men ja, hader når jeg spiller og pludselig bliver det gratis.. Man føler sig lidt røvrendt, og man hader at der pludselig kommer 10000 useriøse spillere :(
    Men, den er igang med at opdatere nu.. Men ud fra hvad jeg kan se, kan jeg ikke spille endnu..

EDIT: Nope, ingen "Realms"

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

• de er ved at opdatere serverne kommer op imorgen tidlig

• man betalte alså KUN for at få spillet lidt før alle....man betalte 22 kroner og det ville så blive trukket fra wow final....det er bare i dumme dumme mennesker der købte det i fona til en hund :-P

• dr-eskimo dem der kostede 22 for man ikke trukket noget fra, men det gør man hvis man f.eks købte det il 99kr i fona der for man trukket beløbet fra når man køber det endelige spil..

men nogen der ved hvordan jeg for det til at virke hvis jeg kun har den seneste amrikanske version? der kan jeg ikke logge ind med den bruger jeg har lavet til fase2 open beta... :/

• Fuck det fedt! :D Level 4... har lige samlet 12 belter ind fra nogle røvhuller jeg slog ihjel.. men kan ikk finde ud af at vise dem til chief hawkwind? :)) lol

spiller på beta 13 eller noget.

Edit: spilelr på "PvP server" sammen med nogle gutter. er level 6 der og hedder CarStone ;) kom frisk!

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

Oprindeligt indlæg af r3ptile

Der er ingen der ved hvornår det endelige spil udkommer i EU, men det skulle være engang i februar.

Jo der er release den 11/2 jeg har allerede preordered det:D
    Så den dag bliver alle jeres beta chars erased....
    man kan preorder med garanti for levering hos elgiganten

Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Kan man godt bruge den gamle WoW downloader som man finder på http://www.wow-europe.com eller skal man have de der 2 filer fra Boomtown ?

hvor tror du boomtowen har fået deres filer fra ;)

hvis du gerne vil bruge blizzards downloader kan du roligt gøre det

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

hvor tror du boomtowen har fået deres filer fra ;)

hvis du gerne vil bruge blizzards downloader kan du roligt gøre det

Jamen deres er delt op i 2 ? så det kunne godt være den var anderledes? og den er også pisse langsom selvom jeg har åbnet alle 4 porte... :rolleyes:

• Så er det officielt.
    Det udkommer den 11 februar.

Og alle beta chars bliver slettet

Nu har jeg måtte vente siden den 22 november med at bruge denne her, så tag den berleburg :evil:

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Har du ikke fulgt med?

Snakken har gået på, at som "erstatning" eller "trøstepræmie", da final US udkommer tidligere end final EU, så ville chars fra EU beta kunne overføres til final i EU...

Så du kan godt æde den der: "..skal du se" igen.

• Skal vi ikke joine samme server, allesammen? Det ville da være sjovest.. Og så lave en Tweak guild? Selvfølgelig er der nogle der har andre planer, men det kunne da være meget fedt.. Er også træt at af skulle snakke med en svensker og et par englændere over mic hele tiden :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg vil lige have nogle kolde facts først.

Hvor meget kommer det til at koste pr. måned ?

Hvornår kommer man til at betale ?