Hvis i vil spille WoW, så er det nu!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bullfaegter


    Næh, det giver da god mening :))



    Især at han skriver det efter betaen er slut, somom han sad og spillede videre som intet var sket :rolleyes: :roller:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • gjorde jeg virkelig det? det er lang tid siden jeg skrev det der...?? :P :)) ...DET JEG MENER ER:::



    ved lvl 20(hvis jeg husker rigtigt) så kan en druid blive en seal ... OG de snakkede om mounts også kom jeg med mit indlæg om at seals er de seje .-P da man kan svømme rundt UDEN at tænke på breath og deepwaters, der er folk der har undersøgt havbunden, og det siges de har fundet nogle seje ting der nede :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dr-eskimo
    gjorde jeg virkelig det? det er lang tid siden jeg skrev det der...?? :P :)) ...DET JEG MENER ER:::



    ved lvl 20(hvis jeg husker rigtigt) så kan en druid blive en seal ... OG de snakkede om mounts også kom jeg med mit indlæg om at seals er de seje .-P da man kan svømme rundt UDEN at tænke på breath og deepwaters, der er folk der har undersøgt havbunden, og det siges de har fundet nogle seje ting der nede :evil:


    det er nu lvl 14, men pyt :]

  • what .. kunne ikke :-( jeg var lvl 15(blev lvl 15 PÅ dagen af alle dage..DOOM I CALL IT) jeg skulle lave sådan en anti sygdoms quest....help the sick deers

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    sidder jo nærmest og får rysteture uden WoW.
    :] :]


    jeg køber stort ind af koffein torsdag, så kan jeg vel klare mig til søndag :)


    Avarat fra Nordland / m44 ? ;) Hvis så, så hej :))



    og nu når jeg har jer, hvad hedder den sidste store figur så her?


    http://img176.exs.cx/img176/5045/size4cl.jpg


    gnome - onyxia - ???

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Ang. om vi kunne spille sammen.. Vi kan jo nok ikke spille sådan, i samme guild osv.. Eller allesammen horde/alliance.. Men det kunne da være cool nok hvis vi kunne indrette os på samme server.. :)


    Nu er det forresten valgt, valget over dem alle.. Min main char bliver en Troll/Shaman.. Min dejlige anti-paladin :))

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Dette er hvad der florerer rundt blandt danskerne på IRC mht valg af server:


    "ENG (PVP) - den sidste og nederste sorteret i alfabetisk rækkefølge (names)"

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar


    næ jeg er sa bare Avar[TAR] fra Lyngby :-)
    har engang spillet i AGL (CS) og i Nuke.


    Den store figur ligner noget jeg ikke vil møde de første 85 lvl's :D


    De første 85 lvl? Hmm :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless