• Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Må nok indrømme at CerwWin Vega næsten er udelukket, men kun pga. deres udseende... Vil gerne ha' et par go'e stil-rige højttalere, og ikke nogle drengerøvs ht'ere som jeg har haft før...


    Jo, ved det.. De er nogle kæmper.. Har selv et par. Om det er drengerøvshøjttalere.. nej.. synes jeg ikke.. De lyder godt, taget i betragtning af at det er CV.
    Men kan godt følge dig i at ha nogle højttalere med en anden stil.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Ikke et ondt ord herfra vedr. lyd fra CV... Men deres udseende synes jeg udstråler "Hej jeg er drengerøv, vil gerne ha' okay lyd til fornuftige penge, og så skal de bare kunne brage derud af..."


    Men hver sin smag...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Jo, ved det.. De er nogle kæmper.. Har selv et par. Om det er drengerøvshøjttalere.. nej.. synes jeg ikke.. De lyder godt, taget i betragtning af at det er CV.
    Men kan godt følge dig i at ha nogle højttalere med en anden stil.


    Hvis man nu var single, boede alene og bla. bla. bla... ville sandsynligheder for at et par CV'ere fandt vej til mig, nok være omtrent 75% større end den er nu...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen


    Hvis man nu var single, boede alene og bla. bla. bla... ville sandsynligheder for at et par CV'ere fandt vej til mig, nok være omtrent 75% større end den er nu...


    He he, ja.. Og som sagt forstår jeg dig.
    Synes nu også at mine B&W'r er væsentlig kønnere end CV'erne.. De fylder trods alt kun det halve.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb


  • Jeg kan kun sige at jeg synes centeren er super fed... den mangler ikke kraft...
    Og subben er også rigtig nice, vil klart anbefale begge...


    Jeg savner dog en projekter lidt, men der er heller ikke helt plads til det... :roller:

  • Nå men vil da lige nævne mit vis jeg må ;)


    Denon AVR-2803
    2 - Cerwin-Vega V-12F


    Syndes dog de spiller vildt godt de CV, men er selfølgelig også mit første "rigtige" hi-fi anlæg, men må dog gi jer ret i, at de er store men syndes ik de er grimme, syndes jeg har set det der er være.


    Lige et billed af setup: Pic


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


    Rettet en gang, sidst af w3ber ().


  • Dem du har der er ikke CLSC modellen ;) Det er V-modellen. Overvejede også selv at købe dem da jeg stod for at skulle ud og købe mit første hi-fi setup, men da jeg kom ind i butikken og så dem, og ikke mindst hørte dem ifh. til CLSC modellen, blev jeg helt klart overbevist om at det ville være spild af penge, og så synes jeg også de er ret grimme, no offence!:)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Dem du har der er ikke CLSC modellen ;) Det er V-modellen. Overvejede også selv at købe dem da jeg stod for at skulle ud og købe mit første hi-fi setup, men da jeg kom ind i butikken og så dem, og ikke mindst hørte dem ifh. til CLSC modellen, blev jeg helt klart overbevist om at det ville være spild af penge, og så synes jeg også de er ret grimme, no offence!:)


    Hehe hov :O er rettet nu.
    Syndes dog at CLSC modelen i træ ser bedre ud men ik den sorte. Men det er selfølgelig en smags sag.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Så smider jeg da også et lille setup af de der Cerwin Vega'er i snakker om.. Ja, de er store.. Grimme.. Hmm.. Synes jeg ikke, men nej, det er nu heller ikke verdens kønneste højttaler.
    Synes de spiller godt, efter at de er blevet spillet ordentligt til.
    LINK


    EDIT:
    Ang. alt det kabelrod :D
    Så'n er det bare.. heh :crazyeyes:
    Det ikk noget der ødelægger lyden.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet 2 gange, sidst af urbananen ().


  • Daamn 8o :)) Der er hvertfald bass for alle pengene. Men hvordan tør du at have din skærm og din og pc til at stå så tæt på, fatter jeg ikke :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Daamn 8o :)) Der er hvertfald bass for alle pengene. Men hvordan tør du at have din skærm og din og pc til at stå så tæt på, fatter jeg ikke :))


    Det står lige akurat så langt fra at det ikk skader.
    Hvis jeg rykker skærmen lidt bag ud, og 15cm til venstre, så blir billedet uskarpt i den ene side :D
    Så.. Det gør jeg ikke.. Og computeren.. Den stå alligevel et lille stykke fra magneterne i basserne..
    Vil skyde på der er en meter fra bas-magneten, og hen til harddsiken.
    Så det fint nok


    EDIT:
    Da jeg fik dem, satte jeg Terminator3 på.. Det resulterede så i det skumgummi jeg har sat under DVD-afspilleren :)
    Filmen stoppede simpelthen ved den første eksplosion

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().


  • Heh.. Det der så ikk penge til :D
    Har desuden prøvet med en sub ved siden af, og den kan egentlig ikk høres noget videre. Det ikk fordi jeg er helt vild med bas.. Det skulle bare lige prøves.
    Men de lyder nu bedre end de ser ud til.. Det er ikk kun højtrystende bas der kommer ud af skidtet.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • min stolthed består af


    en Technics SA-Tx50 THX certificeret reciever
    plus dvd-optager og MD og hvad der ellers hører til


    et Jamo Home Cinema Sæt, testet og certificeret til recieveren.


    en Jamo 600w sub.


    det hele er forbundet med lysleder kabler af prima kvalitet.


    Ac