- Tilbud fra TDC Bredbånd, billigt 4Mbit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Nej.. Har Galnet... http://www.galnet.dk
    Internet via min antenneforening..
    Dog synes jeg stadig priserne her er høje..
    Kender nogen der bor lidt over 1km herfra..
    Og de har 10mbit til 295,-


    Det kender jeg nogle der har for 50.-/mdr ... :crazyeyes:


    Men da ingen af delene er landsdækkende og noget om enkelte husstande kan få, så er det jo ikke relevant ... ;)

  • Ville lige høre med TDC om man ikke kunne få det der tilbud til maj hvis man allerede har 2Mbit/512... Nu har vi været kunder hos TDC i 6-7 år... Så synes sq fandme snart vi fortjener lidt godter :P


    Eller nedgraderer vi til 1Mbit/512 indtil Maj :))

  • Quote

    Ville lige høre med TDC om man ikke kunne få det der tilbud til maj hvis man allerede har 2Mbit/512... Nu har vi været kunder hos TDC i 6-7 år... Så synes sq fandme snart vi fortjener lidt godter


    http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/boost/

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Genialt! Deres kundeservice gutter burde måske få et kursus i blindskrift dog :))


    Næh nej.. det er bare en kunst at få det til at se ud somom man skriver, selvom man sidder og sover ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-


    - Selfølgelig kan du ringe selvom du ikke har TDC prof. Gjorde jeg og et par stykker jeg kender uden problemer.


    Vi fik at vide at vi skulle sende en mail i stedet... :-(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen


    Vi fik at vide at vi skulle sende en mail i stedet... :-(


    Hvorfor ikke bare chatte med drengene derinde fra? Det kunne oven i købet være at du fik en hot chick på linjen, og så med villje skrev langsomt, og kom med en masse spørgsmål? Ja, der er mange muligheder... :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Ser at en TDC Bredbånd (ADSL) PRO 4 Mbit DL / 768 Kbit Upload koster 1000.- incl moms ...Hm, den skulle da fandme have som MBB for så kunne det jo være nice ... 620.- for mit vedkommende er jo til at overleve.


    Tror jeg skriver til dem og spørger om de ikke har planer om det ... :))


    ... At det er PRO er jo ellers også nice ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Ser at en TDC Bredbånd (ADSL) PRO 4 Mbit DL / 768 Kbit Upload koster 1000.- incl moms ...Hm, den skulle da fandme have som MBB for så kunne det jo være nice ... 620.- for mit vedkommende er jo til at overleve.


    Tror jeg skriver til dem og spørger om de ikke har planer om det ... :))


    ... At det er PRO er jo ellers også nice ... :))


    hehe ja den kunne være nice ;) tror også godt jeg ville kunne overleve det

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe ja den kunne være nice ;) tror også godt jeg ville kunne overleve det


    Så overtal lige din chef til at overtale hans chef osv ... Så prøver jeg på det samme ... *G*


    ... Eller skal vi bare ringe til Dyremose og spørge om han ikke lige kan trække i nogle tråde ? :))


    Er jo lidt trist at den kraftigste MMB´er er 2 Mbit/512 Kbit non-PRO når man kan få en PRO 4Mbit/768 Kbit ... til kun ~38% mere i pris ... :T

  • Hvad er forskellen på Pro og alm? For jeg skal også til at opgradere mit internet. 512 er simpelthen for langsomt. Jeg er som lige glad med uploaden bruger jeg alligevel næsten aldrig. Bare den er 256 så er det fint nok. Men vi har vidst nok en special aftale hvor der indgår en automatisk opdateterende router som napper langt de fleste vira. Jeg har faktisk aldrig haft virus nu jeg tænker over det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    De skriver at man kan bestille 4mbit til 800.- om måneden... men at man intil første maj køre dette tilbud...


    men 800.- om måneden vil jeg da gerne give for 4mbit... måske jeg skulde skifte selvskab igen :D har tele2 nu... som jeg ellers er meget glad for men hvis jeg kan fordoble min hastighed så vilde jeg da godt det...


    Fed7haS


    Husk engang at Tele2s "ideologi" er at de altid skal være billigere end TDC. Så jeg tror det kan betale sig at blive der.
    Jeg har også hos dem, 1 mbit.


    CC er jo også ret billige her for tiden, men pris krigen bliver endnu større! Til glæde for os forbrugere! :D
    CC har 512/128 til 329,-


    ADSL Priser

    Båndbredde Pris/md.
    Båndbredde Pris/md.
    512/128 Kbit/s * 329 kr.
    1024/512 Kbit/s 559 kr.
    256/256 Kbit/s 395 kr.
    2048/512 Kbit/s 669 kr.
    512/512 Kbit/s 499 kr.
    2560/768 Kbit/s * 749 kr.
    1024/256 Kbit/s 499 kr.


    Tilbud lige nu

    Båndbredde Pris/md.
    Båndbredde Pris/md.
    128/128 Kbit/s * 249 kr.
    256/128 Kbit/s * 299 kr.
    2048/128 Kbit/s 399 kr.
    1024/128 Kbit/s * 360 kr.


    *På visse centraler er det ikke muligt at levere 128/128, 256/128, 512/128, 1024/128 og 2560/768 Kbit/s. Endvidere er levering af 128/128 betinget af, at der er en analog fastnettelefon på leveringsadressen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freddie
    Hvad er forskellen på Pro og alm? For jeg skal også til at opgradere mit internet. 512 er simpelthen for langsomt. Jeg er som lige glad med uploaden bruger jeg alligevel næsten aldrig. Bare den er 256 så er det fint nok. Men vi har vidst nok en special aftale hvor der indgår en automatisk opdateterende router som napper langt de fleste vira. Jeg har faktisk aldrig haft virus nu jeg tænker over det.


    TDC Bredbånd Professionel :


    http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_bred


    http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_bred_adsl

  • - Vil da lige følge op på tråden, og sige at jeg ihvertfald har fået mit 4mbit nu. Har ikke rigtigt fået testet det ordenligt endnu, men ser ud til at køre fint, så de 40kr. mere om måneden er godt givet ud.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Har også lige fået min, og der er fandme knald på. Hentede 170 mb på ca. 6 minutter! Thumbs up TDC!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Lagde folk mærke til at hvis man har 1 mbit eller 2 mbit ved TDC, så fik man det gratis boostet til 4 mbit? Altså så skal man ikke lave en opgradering hvis man har de to hastigheder. Det var smuttet forbi mit øje i første omgang :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    Lagde folk mærke til at hvis man har 1 mbit eller 2 mbit ved TDC, så fik man det gratis boostet til 4 mbit? Altså så skal man ikke lave en opgradering hvis man har de to hastigheder. Det var smuttet forbi mit øje i første omgang :)


    Jep, en hurtig indtastning af Kunde eller Konto nr. og i løbet af få dage har man det. Jeg må sige at det er en god service, selvom det er til at tillokke kunder med, men en god service fra TDC's side :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Jow hvis du er sej ligesom mig og har TDC Bredbånd Professionel :)) :))


    Jeg ved ikke, hvordan det er nu, men tidligere har det faktisk været lige omvendt. TDC havde højere krav til kvaliteten af telefonlinien, når der skulle sælges professionelle ADSL-abonnementer, og derfor blev nogle firmaer langt fra centralen tvunget til at oprette privatabonnementer.

  • Vuf! du kan altså få op til 8 mb bredbånd på din TDC bredbånd ADSL forbindelse lige nu. prisen er svær at gennemskue da den afregnes efter megabyteforbrug, men den overstiger ikke 1000 kr pr måned. jeg mener at man kan se de seneste priser på tdc bredbånd her: http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/ men hold selv øje med det... hvis du har tdc bredbånd i forvejen kan man skifte adsl hastighed lige så tit man vil uden at det koster noget at skifte, man kan opgradere http://privat.tdc.dk/internet/bredbaand/opgrader/


    /sniper