Hey.
Fik lige en af mine venner account, så jeg ku hente WoW.. noget med full bet akommer imorgen osv.
men hvordan gør jeg? har bare username og pass...

Hente WoW
-
-
Tror du kan fra http://www.wowi.dk
Jeg har selv installeret det så jeg er klar, men jeg fik instillationen af en ven ved sidste LAN
-
Hvordan gør du hvad?
-
Oki har hentet sådan en lille Full beta fil ting. den henter virkelig langsomt
Men det går nok.. det jo "kun" 2.2gb der skal hentes
tak
-
Nu er det jo ikke helt sikkert, at det faktisk er den client man skal benytte for at spille FB, men man har da lov at håbe.
Og ang. datoen, så er det langt fra sikkert at den starter i morgen, eftersom Blizzard ikke har udmeldt nogen dato endnu.
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Hvordan gør du hvad?Henter Beta-versionen naturligvis.
-
Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
Nu er det jo ikke helt sikkert, at det faktisk er den client man skal benytte for at spille FB, men man har da lov at håbe.Og ang. datoen, så er det langt fra sikkert at den starter i morgen, eftersom Blizzard ikke har udmeldt nogen dato endnu.
Ham min ven jeg fik pass og bruger af, er pæænt meget inde i det, og han var rimelig sikker på imorgen eller overmorgen. så man må da håbe
han snakkede også om noget der kostede 20kr? hva det?
-
Jeg har været på ferie...
Kan man hente WoW final beta klienten? Eller hvordan?
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
Jeg har været på ferie...Kan man hente WoW final beta klienten? Eller hvordan?
ja åbenbart.. med sådan en lille skod wanabe bittorrent klient. fuck den sutter.
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
ja åbenbart.. med sådan en lille skod wanabe bittorrent klient. fuck den sutter.
Er der et link til den?
-
-
Tror nu jeg venter til Blizzards officielle version kommer på gaden!
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Tror nu jeg venter til Blizzards officielle version kommer på gaden!Og det er denher ikke? der står ellers Blizzard downloader osv...
-
Det kan jo lige så godt være versionen til US open beta du henter ned... det kan du ikke være sikker på før blizzard lægger den officielle ud på deres hjemmeside..
-
Det kan jo lige så godt være versionen til US open beta du henter ned... det kan du ikke være sikker på før blizzard lægger den officielle ud på deres hjemmeside..det en dansk side, og der står EU beta flere steder inden man kommer igang
-
Det kan jo lige så godt være versionen til US open beta du henter ned... det kan du ikke være sikker på før blizzard lægger den officielle ud på deres hjemmeside..øhh jo det er den rigtige version
det er ivhertfald den jeg har brugt i closed siden jul, og blizz har ikke meldt ud at man skulle downloade en ny igen.
Desuden hvis i har acc og pass kan i bare logge ind på siden og så kan i hente downloaderen der
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
øhh jo det er den rigtige version
det er ivhertfald den jeg har brugt i closed siden jul, og blizz har ikke meldt ud at man skulle downloade en ny igen.
Desuden hvis i har acc og pass kan i bare logge ind på siden og så kan i hente downloaderen der
hmm hvor?? har nemlig pass osv.. og den client siger min download er færdig om 28timer !!!!
-
det er den samme client
der er lidt problemer på siden nu, så man kan ikke hente downloaderen der
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
det er den samme clientder er lidt problemer på siden nu, så man kan ikke hente downloaderen der
http://www.worldofwarcraft.com ? prøvede at logge ind et sted der.. men det ville den ikke
-
Er der ikke en "mod" der kan flytte - denne forkert placerede tråd !! Eller er det fordi der har været så mange af dem i det forum , hvor de burde være.
Ved godt at der sikkert er nogen, der bliver sure over dette indlæg. Men har sendt en "report" x 2 - som vi jo skal gøre. Men intet er sket - så derfor gør jeg det på denne måde.
Prøv nu at tænke jer om, inden i laver en tråd. - Det kan da ikke være så svært. Den her tråd handler jo om et spil og er ikke Offtopic. Vi snakkede for et stykke tid siden, at vi alle sku' tænke os lidt mere om. For at gøre dette herlige sted endnu bedre. Desværre virker det som om at den snak er helt glemt.