Oprindeligt indlæg af bentzin
    Er der ikke en "mod" der kan flytte - denne forkert placerede tråd !! Eller er det fordi der har været så mange ad dem i det forum , hvor de burde være.
    Ved godt at der sikkert er nogen, der bliver sure over dette indlæg. Men har sendt en "report" x 2 - som vi jo skal gøre. Men intet er sket - så derfor gør jeg det på denne måde.
    Prøv nu at tænke jer om, inden i laver en tråd. - Det kan da ikke være så svært. Den her tråd handler jo om et spil og er ikke Offtopic. Vi snakkede for et stykke tid siden, at vi alle sku' tænke os lidt mere om. For at gøre dette herlige sted endnu bedre. Desværre virker det som om at den snak er helt glemt. :(

Det rigtigt.. dumt at mig at sætte den i off topic. Nu er tweak blevet SÅ meget et skod sted :( min skyld

sakasme

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af CarStone

Det rigtigt.. dumt at mig at sætte den i off topic. Nu er tweak blevet SÅ meget et skod sted :( min skyld

sakasme

Kald det hva' du vil - men undrer mig ikke over sådan et svar. :roller: For selverkendelse er en svær ting - især for visse grupper af mennesker. :roller:

Oprindeligt indlæg af bentzin

Kald det hva' du vil - men undrer mig ikke over sådan et svar. :roller: For selverkendelse er en svær ting - især for visse grupper af mennesker. :roller:

Vil du ha jeg ska tigge og bede om forladelse for at poste noget om et spil, i off topic istdet for software og programmer??? AT du ka gå så meget op i det.. og grunden til mit tidligere svar var din måde at sige det på. lidt negativt ikk? jo.

Men så UUUNDSKYYYLD for det! og admin flyt det asap inden der bliver ballade.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Jeg er ikke interesseret i ballade - men kun i at vores fora kører som de skal. Men desværre virker det som du og en del andre ikke synes det er så vigtigt. Og det er IMO sørgeligt med sådan en indstilling.

• hold da kæft bentzn, du ka sq pisse folk af hva?

Hallo, er du perfekt? ER DU?!
    Det er ynkeligt det her
    Vi laver satme da alle fejl.. Og straks beskylder du den "unge" gruppe igen

ER DU DA SÅ FUCKING PERFEKT SELV?!

Shit det her pisser mig af
    Du disser de unge så grusomt

Men gider slet ikk diskutere det, det er satme da håbløst med sådan en gammel båtnakke som mener han er så fin og perfekt!!

Tag mit råd, hvis du ikke har noget konstruktivt at tilføje til tråden, DONT POST IT
    Har du hjulpet i så meget som 1 enkelt af WoW trådene? nej du har skabt ballade gang efter gang..
    Hold dig dog fra de her tråde mand..

og angående tråden:
    mit WOW + Beta key kommer idag ;D

• Bentzin har en ting overfor WoW tråde... som også pisser mig af.. Men er der en grund til at træde yderligere i det? Nej vel.. lad dog barnet..

Hvor opretter man Account hvis man allerede har sin beta key? Bliver det først når man skal til at hente det ned fra Blizzards side?

• ved det ikk mester

da jeg spillede us betaerne, fik jeg DL klient af en ven og så havde jeg acc/pass

Ved ikk hvad der skal ske her når jeg får spilelt orginalt med key jo? :(

Poster senere når jeg ved noget :)

• Jeg tror du skal til at passe MEGET på din opførsel nu!

Bl.a. fordi Bentzin lige er blevet moderator - men også fordi det sprog dér er fuldkommen uacceptabelt herinde - så klap lige hesten makker! :roller:

• ja den ven er nu smart nok HEHE efter som det ville udkomme i løbet af ugen så er det jo 99% sikker at det kommer en af de næste dage :)
    det ved alle der læser http://www.wow-europe.com

for det andet det er Final beta ikke full beta ;) bare for at være rigtig efter dig.

og ja den downloader langtsomt, :p du kan eventuelt til Peer to peer til of fra og se hva der er hurtigst.

min havde mere far på uden peer to peer på

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Jeg tror du skal til at passe MEGET på din opførsel nu!

Bl.a. fordi Bentzin lige er blevet moderator - men også fordi det sprog dér er fuldkommen uacceptabelt herinde - så klap lige hesten makker! :roller:

Man må vel sige sin mening... sproget ja, det er lige voldsomt nok...

men bare fordi han siger det om bentzin (og at det er sandt) så skal han da ikke bannes for det... ville da være komplet latterligt...

Damn jeg kan ikke vente på at game!!! :crazyeyes: :boxing: :crazyeyes:

• jeg er sq da ikk flov over at sige det eller noget i det mindste..
    Men lad ham banne mig hvis han lyster

Glæder mig voldsomt til at game..
    Har spillet MMORPGs i 3-4 år nu, og det her blir nok højdepunktet..

Oprindeligt indlæg af SyZyGy^

den fylder 2,4gb :)

ej seriøst, også hvis jeg har købt spillet? :S
    venter lige en dag eller 2 med at degradere til 1mmbit så da!! lol
    sidder på 2mbit/256 nu og degradere til 1mbit/256 om enkelte dage..

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    OT:
    zyzygy har du spillet(spiller) Daoc sad lige of så en gammel video jeg havde liggende fra dengang jeg selv spillede og så en havoc video hvor der dukkede en midgard op der hed zyzyg?

nope aldrig, ved ikke engang hvad Daoc står for

og det er SyZyGy ikke ZyZyGy :)