Fyrværkeri, hvad har i ??

Oprindeligt indlæg af Puggen
    Nu sidder jeg her aftenen får nytårsaften og kommer i tanke om den tråd der var en gang vedr. om mankøbte nytårsskyts og hvor meget man brugte på det :D

Så jeg tænkte at jeg lige ville følge op på den tråd :D

Jeg har købt for ca. 1k fyrværkeri, men fik 50% rabat da jeg kender dem der sælger det :D Det er bare kram jeg har fået! :DD

lækkert ser det jo ud.. :D :P :D

jeg har bare købt en enkelt raket i Aldi. (400g) :))

Oprindeligt indlæg af EdgarBaba
    Som Happy^ siger, er det ikke det ulovlige fyrværkeri, der er problemet. Jeg har 2 6" chrysantemumbomber liggende, men de skal ikke sprænge andres ting i luften! Måske nogle af mine egne ting.

Af det med lys i har jeg 3 rakketter på hver 625g. Ved ikke, om de er lovlige eller ej, men det rager sådan set også mig i min kolde røv

Det er de ikke. En raket må maks veje 400 gram. ;)
    Endnu en underlig regel i fyrværkerilovgivningen. :roller:

Kolde røv? Har du overvejet at tage bukser på næste gang du går ud ? :))

Anyway... Godt nytår til jer alle.
    Sørg nu for at være hele i morgen. :D

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Det her er jo bare "fedt" - ik' ?
    [Blocked Image: http://helsinge.bynet.dk/images2/unigrab/helsinge/1101372165.jpg]

X( X(

Det der er ingen ting.. Her i Haderslev var der en der sprængte en blå metalcontainer ved Aldi til atomer - Politiet var helt oppe og køre, de mener det er eksperter osv - de skulle bare vide, jeg kender gutten, han er syg i bolden. Han kan nærmest få en postkasse til at eksplodere ved tankens kraft :S

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Tak for oplysningen. Syntes heller ikke, at det kunne passe, at sådan nogle var lovlige i lille Forbudsdanmark.

Og godt nytår til jer alle sammen også! Håber for jeres egen skyld, at I har fingre, syn og hørelse i behold, når 2005 går i gang!

:cheers:

Oprindeligt indlæg af Grus

Det der er ingen ting.. Her i Haderslev var der en der sprængte en blå metalcontainer ved Aldi til atomer - Politiet var helt oppe og køre, de mener det er eksperter osv - de skulle bare vide, jeg kender gutten, han er syg i bolden. Han kan nærmest få en postkasse til at eksplodere ved tankens kraft :S

Der var nogen som sprængte en pølsevogn i luften hernede.. kender ik gutten.. men kender en som kender dem...

Christ det har været noget af en syg knaldperle mand!! :)) 8o

Oprindeligt indlæg af origin
    Der var nogen som sprængte en pølsevogn i luften hernede.. kender ik gutten.. men kender en som kender dem...

Sygt!

Oprindeligt indlæg af marquis1

Ja - det er ikke for børn. Politiet har fundet smådele af hvad de kalder en "rørbombe", og fået en vvs mand til at lave en hvordan de mente den så ud.. De har tilsyneladende ingen anelse om hva der blev brugt, ka jeg tydeligt se :P

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    PSU EVGA GQ 750

Rettet en gang, sidst af Grus ().

Oprindeligt indlæg af marquis1

Jah, det har været en ret go en.

Men det er for sygt at ødelægge andres ting, jeg ved hvor sur jeg var den dag der var nogen der ridsede min scooter. men at tage en gammel murespand fra garagen og smide den med bunden i vejret oven på et godt stort *censur*, damn sådan en spand kan flyve højt op (: bare nederen at rydde op efter. :P

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Jah, det har været en ret go en.

Men det er for sygt at ødelægge andres ting, jeg ved hvor sur jeg var den dag der var nogen der ridsede min scooter. men at tage en gammel murespand fra garagen og smide den med bunden i vejret oven på et godt stort *censur*, damn sådan en spand kan flyve højt op (: bare nederen at rydde op efter. :P

Hehe.. jeg har også anskaffet mig terroristens håndbog og leget lidt med noget af det, meget morsomt. En af mine andre kammerater skulle også lige prøve at lave noget plastisk sprængstof.. Han troede ikke det var særligt kraftigt, det kostede ham et nyt hundehus :)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    PSU EVGA GQ 750

• jah så fik man fandme det med, imens jeg sad og skrev sidste post, så røg vores postkasse fandme,nåede ikke at fange de fuck hoveder dexværre :boxing: ser lige om jeg kan finde cam inden jeg smutter ud og rydder op. x(

Den var sq helt ny, mors fødelsdagsgave( 25 dec).

den bliver sq ikke nem at forklare sig ud af, nu da jeg har gået og drillet hende med at jeg ville sprænge den. :s

• Man skal passe på med at lege med krudt og sprængstof, hvis man ikke ved, hvad man laver, men man kan jo få alt, hvad man skal bruge i et supermarked eller Matas.

Oprindeligt indlæg af bentzin

Ved ikke hvem der gør det - men føler du dig truffet ?
    Det er helt og holdent facts, at der er idioter, uden noget omløb oppe i toppen, som rundt og smadrer ting, med ulovligt fyrværkeri. Det kan du ikke benægte og det er det der menes med mit indlæg.
    At du og måske andre føler sig truffet - tjah det undrer mig sådan set ikke. Sådan er det jo hver gang der bliver sat spørgsmålstegn til, hvad nogle går og laver af tåbelige ting. Kan kun ryste på hovedet af det.
    Edit: Angreb :roller: OMG - find lige nogle kiks. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/boohoo.gif]

Det blusede bare temlig meget op da mig og flexQ skrev... Også at vi har smp hjerner pga. vi syntes det skægt med et lille tjubang....

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

Hehe.. jeg har også anskaffet mig terroristens håndbog og leget lidt med noget af det, meget morsomt. En af mine andre kammerater skulle også lige prøve at lave noget plastisk sprængstof.. Han troede ikke det var særligt kraftigt, det kostede ham et nyt hundehus :)

Ærgeligt at han ikke mistede en finger eller to. Ku' være at han så stoppede med sådan noget shit. X(
    Kan slet ikke se det morsomme i sådan noget, slet ikke når det er uvidenede, der leger sprængstofeksperter. :T

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    jah så fik man fandme det med, imens jeg sad og skrev sidste post, så røg vores postkasse fandme,nåede ikke at fange de fuck hoveder dexværre :boxing: ser lige om jeg kan finde cam inden jeg smutter ud og rydder op. x(

Den var sq helt ny, mors fødelsdagsgave( 25 dec).

den bliver sq ikke nem at forklare sig ud af, nu da jeg har gået og drillet hende med at jeg ville sprænge den. :s

Forstår Jer ikke. Alle ved, at chancen for at postkassen bliver sprængt er stor. Hvorfor ikke gøre noget ved det? F.eks. åbne den, eller bare tage den ind for en aften, og erstatte den med en Bilka plastikbærepose(Det har alle da).

Alle på min vej, har taget deres postkasser ind, fordi de kender risikoen. Det gjorde det allerede i morges.

Har ikke selv købt noget firework, da jeg har noget småskrammel liggende. Og det er da meget hyggeligt bare at stå og kigge på.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• ærlig talt prøv lige at hør jer selv ?

hvis alle folk skulle købe sprut i stedet for nytårs krudt som kun sker en gang om året :)
    så ville vi ende med at ligne grønland

ikke andet end en stak fulderikker ved hvert hjørne i byen og ikke så meget som en enkelt knald perle :D

nu har jeg kun købt for 100 strygere, da jeg ikke ikke har meget råd ( min nye gamle spand brandte sammen hehe så skal spare op til en ny bil )

men Godt Nyt År.

• Der er der alligevel ;) det er sq svært og finde folk som er ædru nytårsaften hehe

• Det var meningen at jeg skulle have taget den ind her inden jeg skulle ned til festen og spise, men at de allerede er ude ... hmmm smutter op til naboen og hører om de har set noget x(