Indlæg af EdgarBaba


    hvis du bliver droppet til skrivebordet og din fps hopper lyder det mere som et problem med gfx opsætning/drivere

    så længe det er din egen computer er lovgivningen ikke til meget hjælp. selvfølgelig skal du orientere dem om, at de bliver overvåget, men det er jo overvågning du kører lokalt på din egen pc - ikk en som følger deres msn account.

    Quote

    Originally posted by noxon


    Hvor langt kan man sidde fra side til side og se med, fx en film, uden at farver/kontrast bliver underlige ?


    Godt nok er den samsung billigere, men kan bedre lide dells design. 4900 incl porto fra oc.uk er også ok billigt


    den samsung skærm er baseret på TN panel så den har ikke lige så gode betragtningsvinkler som dell skærmens S-PVA panel. jeg ville betale det ekstra for at få dell skærmen da jeg mener den er langt bedre. TN panelet er IMO ikke optimalt til så store skærme. derimod er S-PVA panelet som forøvrigt er udviklet af samsung selv langt bedre, specielt til større skærme.


    det er da lige meget. som jacobask siger kan han bare smide den på efter modemet. efter modemet kan han smide alle de trådløse routere på han lyster.

    hej


    er der nogen, der kender et sted hvor de sælger core2duo low voltage cpu'er. jeg er mest interesseret i intel u7500/7600, men jeg vil også rigtig gerne vide det om nogen sælger L7xxx og U1400


    jeg siger tak på forhånd


    :cheers:


    //

    Hej Potter! Godt du stadig kan huske mig - er jo efterhånden længe siden!


    Jeg startede herinde for efterhånden mange år siden, hvor der endnu ikke var nær den samme aktivitet som i dag. Har altid interesseret mig for computere, og jeg syntes at Tweak.dk var den bedste side!


    EB

    Det er på ingen måde ulovligt at have en tatovering, når man er under 18! Det er en fejlfortolkning af loven. Derimod er det strafbart at udføre tatoveringen, men det er jo tatovørens problem.


    EB

    Ja, men det er en kniv også. Man kan selvfølgelig argumentere for, at sværd af en sådan kaliber burde opbevares i våbenskab ligesom skydevåben, men de er så flotte, at jeg synes, det ville være synd.


    Dog er risikoen for tyveri meget stor, hvis et skarpslebet våben hænger på væggen. Tyven behøver jo egentlig ikke at vide, at våbnet ikke er en kopi.


    EB

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det kan der være noget om, men kræver det ikke mere end en blankvåbentilladelse at have direkte skabe våben ?


    Det kræver ikke andet end en almindelig blankvåbentilladelse. Det er jo egentlig ikke andet end en gigantisk kniv.


    EB


    Ja, på Bladesofsteel.dk's hjemmeside kalder de dem for "Combat Ready", deraf betegnelsen.


    Jeg synes, at sværdet reelle formåen er lige så vigtigt som det æstetiske indtryk, ligesom disse sværd også er af markant højere kvalitet end diverse efterligninger. Det er vel lidt det samme, som når folk køber hurtige biler; selvom man aldrig kommer til at udnytte bilens fulde potentiale, er der noget specielt ved en bil, som kan køre fx 300km/t+.


    EB

    Quote

    Originally posted by EdgarBaba
    Det ser godt ud Macimuz, selvom jeg nu nok havde foretrukket en Ryumon Tamahagane Katana, da jeg ikke interesserer mig så meget for Ringenes Herre.


    Kunne sikkert godt finde på at anskaffe mig et andet samuraisværd end det eksemplar jeg har nu. Meen, det står ikke først på listen.[/quote]


    Det er jo også en stor investering. Når alt kommer til alt er det jo ikke andet end udsmykning af hjemmet. Dog synes jeg, at kampklare våben er langt mere interessante, fordi der er lagt et så stort stykke arbejde i det. Desuden har katana'en en lang historie, som også er meget interessant.


    Hvilken katana er det, du har? Og kan du ikke lige uploade et billede, så vi andre også får mulighed for at nyde et af disse prægtige våben? :pokey:


    EB

    Hey Happy!


    Ja, det er ved at være lang tid siden. Har haft en masse andre projektier i gang, men håber da på at vende tilbage her til Tweak.dk igen, men der er sket meget siden jeg sidst huserede på disse kanter. :crazyeyes:


    EB