Se ikke The Village!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Hva dællen er en B-film????


    En b-film er en film der er lavet på et lavt budget og som kun skal tjene penge ind.. og ikke en skid med amatører :roller:

  • Vil sige at The Village faktisk er ganske ok - bestemt ikke nogen stor film, men slet ikke så ringe igen.
    Man skal blot fuldstændig glemme den trailer hvis man har set den.
    Hele pointen med filmen er ganske smuk og godt gennemført, man bliver ret snydt af det hele.
    Sikkert ikke en film for alle, men kan man lidt den slags film så skal man klart se den.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Uden at provokere alt for meget, så vil jeg mene at det kræver en vis portion intelligens og et par år på bagen at forstå meningen med filmen. Hvis man forventer hjernedødt aktion og gys for alle pengene, så er filmen dømt til fiasko.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass
    Rigtig lorte film. Den stinker langt væk af amatører.



    så tror jeg vist aldrig du har set en amatør film :boxed: . The village er da langt fra en amatør film, Skuespillet er i top klasse

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Hvis man fatter pointen, er den egentlig fed nok..


    // SPOILER WARNING \\


    Syntes ikke den var skod, bare fordi man fandt ud af det hele var Fake.. Syntes det var ret fedt at de havde fået lavet det sådan, at alle var bange for at forlade byen.. dog var der ekelte dårlige detaljer.. Men om filmen så havde været bedre hvis monstrene var ægte, det er noget helt andet..

  • Jeg vil nok også mene at problemet ligger i den trailer der har kørt. Alle regner jo med en gyser, hvad det egentlig jo ikke er.
    Ellers fed film, men går man før tid.......ja så holder den ikke,
    Det er som med primal fear eller The usual suspect eller fight club, man skal sq have slutningen med.


    smider også lige en advarsel:
    open water....Nyere "gyser" læs hajer.
    Her kan vi snakke amatør.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Symbol
    smider også lige en advarsel:
    open water....Nyere "gyser" læs hajer.
    Her kan vi snakke amatør.


    LOL ja.. her snakker vi godt nok film uden handling, kvalitets skruespillere, plot.. noget somhelst der kan gøre en film værd at se..
    Normalt ser jeg altid film færdig, men den her.. puuuuha.. den var godt nok slem.
    den første halve time sad jeg og tænkte på om det var for sjov at de havde gjort den så dårlig.. men nej.. den var bare dårlig lavet.

  • hvis i nu gik ind på imdb står der også under genre at det er en thriller / drama film.. og derfor burde den heller ikke være uhyggellig - syntes selv at filmen er god, men de kunne godt have sluttet filmen på en lidt anderledes måde.

  • Jeg har også lige set den, og kan da godt se hva folk mener når i siger den sutter osv. Det er en film man ikke bare skal "se". Den skal forstås. Og hele filmen giver absolut ingen mening hvis man ikke får slutningen med, handlingen er nærmest omvendt. Filmen er meget anderledes, jeg tror aldrig jeg har set en film der kan sammenlignes med denne. Nogle siger filmen er lavet bare for at lave en film og tjene penge på den, det mener jeg overhovedet ikke. Det er en film der er lavet ud fra en genial idé, og kunne i teorien godt finde sted et eller andet sted i verden. Jeg vil give den 4 ud af 5 stjerner, da den godt kan være langtrukken en gang i mellem, men idéen i filmen er genial.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Syntes det var en syret film ... Har lige fået taget mig sammen til at se den ... Er IKKE skuffet over at have lejet den ... og nej jeg troede ikke det var en gyser .... Gysere findes stort set ikke, sååå...


    Men nice film ... :D


    btw... Fik helt ondt af den blinde chick da hun blev trist ... :T ... mis mis miav... :T

  • Må nu også tilslutte mig den største mængde.. Ja den er sq skod.. Ikke fedt at det hele bliver vist efter 30 min.. :(

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Syns sgu ikke at den er direkte dårlig.. Bare lidt anderledes, måske?! :))


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo