Half-Life 2 Demo ude nu!

• yiiiir ventede sku os på den hehe

D/L'er den lige nu fra fileplanet.com :D

færdig om 2timer og 44 min :P

Såh må vi se om mit radeon 9100 ka køre det i bare MINDSTE settings hahhahahahah

men jeg får jo et 6600GT og HL2 snart :D

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• min er kun 42 min om det direkte fra Ati.com men for at være ærlig er jeg ikke så meget til hl, det er mere for at teste min maskine om det kan køre det hehe, for kan det køre hl2 så kan det jo køre de nye spil fint hehe...

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    min er kun 42 min om det direkte fra Ati.com men for at være ærlig er jeg ikke så meget til hl, det er mere for at teste min maskine om det kan køre det hehe, for kan det køre hl2 så kan det jo køre de nye spil fint hehe...

det var ikk lang tid....hva forbindelse har du da?

jeg flyver rundt med en skod 512/128 fra tdc adsl...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

en 2mbit... men nogle gange så ryger jeg vist over de 2 mbit hehe før der hentede jeg med 305 KB/sec den får vist lige et boost en gang imellem :D

*hehe* Nice da ;)

Ku godt tænle mig 1 eller 2mbit men det sku for dyrt hos tdc...og hvis jeg ska ha andet selskab ska jeg jo ha ny e-mail...

OG det går sku ikk for det den jeg f.eks bruger her på tweak.dk og ALLE andre steder jeg er registreret på nettet..og MSN messenger hehe....

sååh lidt skod....

• Ny email ? du kan da bare beholde din gamle kan du ik? de kan da ikke tvinge dig til at slette dine email accounts kan de? det er jo komplet latterligt hvis du kun må bruge din internet udbydders email account... damn monopol! :D

Ny email ? du kan da bare beholde din gamle kan du ik? de kan da ikke tvinge dig til at slette dine email accounts kan de? det er jo komplet latterligt hvis du kun må bruge din internet udbydders email account... damn monopol! :D

*HEHE*

Hvis jeg f.eks ska ha tele2 som ny udbyder, ska jeg jo ha en email med deres domaine navn osv...

Og har spurgt tdc om det muligt at flytte sin mail til andet selskab....

Men det ka man ikk:(

min mail ender ikk som f.eks @tdcadsl.dk den hedder @adslhome.dk så man ka jo ikk se det er tdc's....

• Hvis du ringer ind til TDC, kan du få din forbindelse boostet gratis til 2048/512 indtil 1. april 2005.

;)

Oprindeligt indlæg af MvK
    Ville lige høre...

tror i min maskine kan klare det:
    se specs nedenfor

Tror godt den kan køre det, men hvor godt det kommer til at køre, det skal jeg ikke kunne sige.
    Lidt gfx.-kræfter kræver skidtet jo.
    Men det da værd at prøve.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Hmm det tog mig max 2 min?? underligt...

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af CarStone
    Hmm det tog mig max 2 min?? underligt...

At donwloade den?

Og må lige høre, hvis det altså virker.. Hvordan kører det på din com med det grafikkort?

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Så spiller jeg så lidt hehe....

Det kører faktisk udemærket på min COM.....kører alt i LOW men grafikken er sku nice alligevel....

ved ikk om jeg kan køre det bedre, har ikk prøvet:P

Pulsedriver: Det kan man vist ikk ....ska være NY kunde.....eller du har måske selv gjort det???

• Jeg arbejder hos TDC. ;)

Du kan sagtens gøre booste selv om du ikke er ny kunde... Bare ring ind. 80808017

• Niiiiiiice tak for det ;)

• hmm kigged li på tdc.dk og der står noget med at man kun kan hvis man vil opgradere til en anden forbindelse.....

så det jo ikk fedt? :P

Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Hvis jeg f.eks ska ha tele2 som ny udbyder, ska jeg jo ha en email med deres domaine navn osv...

Ja, men du har lov at have andre emailkonti hos andre udbydere, f.eks. hos TDC.

Og har spurgt tdc om det muligt at flytte sin mail til andet selskab....

Men det ka man ikk:(

Du kan ikke flytte mailadressen til et andet selskab. Men hvis TDC ikke lukker din mailkonto, kan du sagtens hente mail fra TDC's mailservere gennem din nye udbyder.

Du kan f.eks. holde din mailkonto åben ved at få den overført til et TDC-gratisabonnement. TDC har strengt taget en bestemmelse om, at man skal ringe op med modem til deres gratisabonnementer en gang hver 3. måned for at undgå lukning, men på 2-3 år har jeg kun haft behov for at gøre det en enkelt gang efter først at have modtaget en advarsel pr. mail.

Som regel er der heller ikke lukket for, at du kan bruge din gamle TDC-emailadresse som afsenderadresse, selv om du sender gennem din nye udbyders SMTP-server. Dette er dog lidt mere usikkert, da en udbyder kan konfigurere en SMTP-server, så den kun accepterer udbyderens egne domæner i afsenderadresser. TDC har f.eks. varslet, at de i nær fremtid vil indføre en sådan blokering.

min mail ender ikk som f.eks @tdcadsl.dk den hedder @adslhome.dk så man ka jo ikk se det er tdc's....

Det har ikke noget at gøre med, om man kan se det.
    Domænet adslhome.dk er ejet af TDC Internet i Tranbjerg. Internettet er sådan indrettet, at en afsender af mail ikke kan se, hvor mail til olfert @adslhome.dk skal sendes hen. Han kan kun se i domænets MX record, at al mail til adslhome.dk skal sendes til TDC-mailserveren fpo.mail.dk, som har ip-adressen 80.160.76.237. Derefter må fpo.mail.dk sørge for at få den smidt videre til brugeren olfert.