Alexander..

• Hey
    Jeg har her i weekenden været inde og se Alexander. Den varer som sagt 3½ time, hvilket er alt for meget i forhold til hvad de har at brygge filmen på.
    Der burde være mere handling...Altså det er ikke fordi der ikke sker noget. Men den hænger bare absolut ikke sammen.

Desuden så syns jeg at den er virkelig dårligt filmet. Fx den krig i mellem perserne tror jeg det er. Hvor de er 40.000 mod 250.000. På det tidspunkt glædede jeg mig virkelig meget til at se hvordan de havde lavet det.
    De første 2 mins filmer de det fra en ørns synspunkt hvilket er fint nok. Men der er bare zoomet helt ud. Så man kan se hele hærene. De panoere ikke engang henover. Virkelig skuffende.

Derudover så handlingen i det slag er at Alexander vil dræbe modstanderens konge. Hvor man så ser ham ride afsted mod den ene side. Generelt så er problemet efter min mening at de enten zoomer alt for langt ud. Ellers så er de for tæt på.
    I mens alexander rider mod den ene side, så er det meningen at han hær skal holde de andre tilbage på de forskellige flanker. Når man så skal se hvad der foregår de forskellige steder. Så kommer der bare et closeup af 5 mænd, som siger "We can't hold it". Dette sker både for den venstre, center og højre flanke.

Alt dette slutter med at modstanderens konge flygter også er slaget ovre efter måske en samlet krig på 10 mins.

Derudover så er de en flok bøsse alle mændene. Der er en masse dejlige damer. Men jeg tror der er flere kys mand til mand end kvinde til mand. Jeg syns virkelig standarden er faldende. Helt enormt.

King Arthur og Troy var sådan set fine nok. De holdt sig til historien og var godt lavet.

Føler mig skuffet over at have givet 85 kr. for at se en film der var ringe.

• Det sidste du nævner med Troy og King Arthur holder sig til historien...hvor har du det fra? :P

Så vidt jeg ved, at King Arthur blot en skrøne/legende.

Troy holder sig da ihf. heller ikke til historien :P Jeg har ikke engang set den endnu :)

Btw - Husk Spoiler-advarsel. SÅ folk der ikke har set filmen bliver irriteret hvis de ved et uheld kommer til at læse hvad du skriver.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

• Der er en masse mænd der kysser fordi at Alexander var homo eller bi-seksuel ka ik helt huske det..

Troy holder sig langt fra historien.. Det er selvfølgelig rigtigt nok at de stormede og brændte byen Troy ned, men der er en masse i filmen der er lavet om fra Iliaden.

Oprindeligt indlæg af origin
    Der er en masse mænd der kysser fordi at Alexander var homo eller bi-seksuel ka ik helt huske det..

Troy holder sig langt fra historien.. Det er selvfølgelig rigtigt nok at de stormede og brændte byen Troy ned, men der er en masse i filmen der er lavet om fra Iliaden.

Sådan levede man dengang :) I det gamle Grækenland og oldtiden, der var de sgu ikke så bange for at vise lidt gensidig kærlighed, på tværs af kønene.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Der er en masse mænd der kysser fordi at Alexander var homo eller bi-seksuel ka ik helt huske det..

Brad skulle jo også have været til mænd hvis den skulle holde sig til historien ;)

Oprindeligt indlæg af Aerial

Brad skulle jo også have været til mænd hvis den skulle holde sig til historien ;)

skulle han det? :O Nu har jeg godt nok ikke læst hele Iliaden, men har en bog om græsk mytologi hvor der står en del om den trojanske krig og hele odyseen

skulle han det? :O Nu har jeg godt nok ikke læst hele Iliaden, men har en bog om græsk mytologi hvor der står en del om den trojanske krig og hele odyseen

Er faktisk ikke 100 % selv, men var bare min bror der sagde det, da vi begge snakkede Alexander, Troy osv ;)

• Achilles var biseksuel... har jeg lige fået at vide af en der har læst den der Iliaden eller Liaden. :P

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

Rettet en gang, sidst af PolluX^ ().

Oprindeligt indlæg af PolluX^
    Achilles var biseksuel... har jeg lige fået at vide af en der har læst den der Iliaden eller Liaden. :P

ah mente nok han var lidt frisk på det hele ;)

• Havde ikke lige set at der allerede var en tråd vedrørende dette.
    Kiggede bare 2-3 sider tilbage og konstaterede at der ikke var nogen tråd. Men kan jo være at jeg lige har fået den overset.

Men er da glad for at folk deler min opfattelse.