hvordan gør vi tweak.dk bedre?

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Jeg vil gerne lige påpege, at jeg IKKE har noget imod at være 15 - jeg har derimod noget imod folk der har noget imod os... Shouldn't be to hard to get. :roller:

Der var lige en som følte sig ramt, hvilket ikke overrasker mig, da du stort set ikke har fablet om andet de sidste par dage, end at nogle her ikke kan lide mindreårige.
    Jeg kan ikke se nogen grund til at lave denne :roller: p.g.af min post ?

• jeg har da heller ikke ondt i nummeren :))

nævner jo aldrig min alder, og så ved mange det jo ikke, og så bliver der ingen forskels/særbehandling :D

• Helt enig

;)

Oprindeligt indlæg af købkøb

Var han overhovedet sur? Troede bare han mente funny som i funny... Ikke ironiskt... Man ved aldrig uden man kan se dem eller der kommer en underlig smiley af en art :))

netop derfor jeg mener vi skal have begrænset brugen af smileys..og at man skal tænke sig om (eller netop sætte dem automatisk) mht hvor de er eller mangler....5 smileys burde være rigleigt tila t udtrykke ironi osv ......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Burger

Også det jeg mener .. Jeg stoler da på de fleste mods dømmekraft ..

well der kan jeg sige at den eneste jeg har været oppe at toppes med herinde var shakalen, netop pga en uenighed omkring et billede/post som han slettede...men vi diskuterede da vores uenighed og har så ikke siden ødelagt andres tråde med mudderkastning ....en dag kan det endda være vi kommer til at hjælpe hinanden i en tråd......jeg har netop læst alle 4 sider af denne tråd igennem, og har rapporteret et par stykker jeg bestemt ikke mener overholdt de regler jeg satte for tråden i starten....jer der mentalt ikke er det: grow up, og jer der mener i er det, hjælp de andre med det.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Hvis man kigger på den første side her i Offtopic, kan man se, at der indenfor det sidste døgn er blevet lavet 3 tråde, der nok burde have været et andet sted .. Og så endda af brugere der har været i så lang tid, man burde forvente de kunne kende forskel på de forskellige fora ..

Måske løsningen er, at der kun skal være et forum? *GG* Så kan selv den dummeste da finde ud af det .. :))

Ps: Selvom Hans mener man ikke kan blive noget man er, så bliver jeg altså tosset af eksamenslæsning .. Bær' over med mig, gider i? :D

• He he... Det lagde jeg også mærke til.... tsk tsk. :]

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg bærer da over med dig. Bliver jeg jo nødt til, for at kunne holde dig ud... hæ hæ hæ.... The evil Hans strikes again. ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans
    He he... Det lagde jeg også mærke til.... tsk tsk. :]

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg bærer da over med dig. Bliver jeg jo nødt til, for at kunne holde dig ud... hæ hæ hæ.... The evil Hans strikes again. ;)

[Blocked Image: http://www.2xbang.dk/emoticons/rofl.gif]

Og tak .. Det er ovre sidst i januar .. Eller noget .. Kan ik selv gøre for jeg er sådan lidt [Blocked Image: http://www.2xbang.dk/emoticons/silly.gif]

• Som forslag til det emnet, som ligesom røg noget så gevaldigt af sporet, så vil jeg gerne tilføje mit personlige forlag:

En sticky eller lignende omkring omtale af warez. Vi ved godt, at man ikke må linke til cd-keys og lignende, men jeg oprettede i går (?) et topic omkring brugen af DC++, fordi der var noget omkring programmet, som drillede. I morges ser jeg at topicet er slettet, og mon ikke der lå en pm fra min gode ven Happy om, at "vi" mener, at 99% af brugen er til warez. Og hvad har "I"? af bekræftelse på den antagelse, og hvorfor skal det nu ikke længere være tilladt at diskutere DC++? Må jeg så heller ikke længere oprette et topic omkring mIRC eller lignende klienter?

• den betragtning er jeg enig i.....dc++ som program er jo ikke ulovligt. og det kan altså bruges til masser af lovlige aktiviteter...fordi måske 80% af win xp er ulovlige kopier så må vi godt hjælpe med win problemer.....

Oprindeligt indlæg af Fragman
    den betragtning er jeg enig i.....dc++ som program er jo ikke ulovligt. og det kan altså bruges til masser af lovlige aktiviteter...fordi måske 80% af win xp er ulovlige kopier så må vi godt hjælpe med win problemer.....

Jeg er nu heller ikke sikker på, at Happy virkelig snakker på Tweak's vejne, men mere sig selv, og derfor skal det tages med et gran salt, men det gør det ret problematisk, når han derfor kan slette vores indlæg.

Oprindeligt indlæg af Alaza

Jeg er nu heller ikke sikker på, at Happy virkelig snakker på Tweak's vejne, men mere sig selv, og derfor skal det tages med et gran salt, men det gør det ret problematisk, når han derfor kan slette vores indlæg.

Ja, nogen gange lukker han også tråde, uden at der er nogen særlig grund til det :roller: - Ret dumt imo. :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Ja, nogen gange lukker han også tråde, uden at der er nogen særlig grund til det :roller: - Ret dumt imo. :rolleyes:

Har ikke selv lagt mærke til det, men sker det igen, så reporter det.

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har ikke selv lagt mærke til det, men sker det igen, så reporter det.

Har ikke særlig stor tiltro til at den slags får nogen indflydelse ;) :]

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Har ikke særlig stor tiltro til at den slags får nogen indflydelse ;) :]

Så er det måske på tide at der bliver gjort noget ved det. Et rådent æg behøver ikke forgifte resten.

Ryster på hovedet. Jeg fatter ikke, at i gider at hyle sådan over en tråd, som bliver lukket ?(

Læs nu hvad der bliver skrevet, før du kommer med et /%¤¤ indlæg som det der. Det var ikke emnet, det var bare endnu en pointe om, at nogen måske bør have en omremsning hos Tweak og ikke bare brugerne.

Recon_99:

Ulovlig software?

Ryster på hovedet. Jeg fatter ikke, at i gider at hyle sådan over en tråd, som bliver lukket ?(

Kedsomhed velsagtens :))

Al den selvjustits er til ingen verdens nytte. Giver bare en masse opblæste tråde, hvor folk fortæller hinanden hvordan man skal opføre sig herinde. Springer efterhånden hver 5. tråd over herinde, alene fordi det er et tidsspilde at læse dem.

• Omremsning?

Måske du selv skulle læse hvad der bliver skrevet .. Recon_99 kaldte nu DC++ for lovligt software .. ;)