hvordan gør vi tweak.dk bedre?

• Hehe.. Vidste faktisk ikke du ejede eller havde noget med oc-central.dk... tror faktisk aldrig jeg har hørt om den side før? Hbåer ikke du blev fornærmet... Hvis du gjorde må du sq undskylde...

Oprindeligt indlæg af bias_hjorth
    Funny

Troede kun det var kvinder der havde PMS .. *G*

Synes også forslagene lyder OK .. Som jeg lagde vægt på i den anden tråd også, så er det selvfølgelig ikke meningen, at mods skal være politibetjente, men der er åbenbart nogen der ikke ved hvad selvdiciplin er, så de skal åbenbart hjælpes lidt .. ;)

Oprindeligt indlæg af bias_hjorth
    Jeg giver op. I må hygge jer.

købkøb: Det er helt i orden. Alt med respekt som man siger.

Yesyes ;)

Var nu slet ikke ment som ondt... Men ja det er vel sjovest når det går ud over nogen... At det så var dig er ærgeligt... Troede kun du var på xs.org ;)

Troede kun det var kvinder der havde PMS .. *G*

OK - så er der sgutte nogen der fremover skal kalde mig nærtagende... (hvis der ikke skal mere til at pisse ham af).... :roller:

Oprindeligt indlæg af Burger

Også lidt det jeg tænkte .. *G* Kan ikke lade være med at ryste på hovedet, men alt den jord der kommer ud af det, sviner sådan .. :))

Var han overhovedet sur? Troede bare han mente funny som i funny... Ikke ironiskt... Man ved aldrig uden man kan se dem eller der kommer en underlig smiley af en art :))

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    OK - så er der sgutte nogen der fremover skal kalde mig nærtagende... (hvis der ikke skal mere til at pisse ham af).... :roller:

det der med at pisse ham af?

Tøs

Tøs

Har du MEGET svært ved at læse og forstå :

vil rapporterer folk med det samme hvis der bliver NOGET der er rettet mod bestemte personer.....det handler ikke om den barnlighed der var i tråden med hvem har gjort hvad......nu er det sagt på forhånd, og så mener jeg (og håber admins er med på det) at der gribes hårdt ind overfor personlig hetz af nogen art.

:ban: :lame:

• skal du ikke svine mig til mere ? ... hvad er der blevet af det ? ... eller kommentere din meget intelligente pm du skrev til mig ? ... hehe...

se nu bliver det til mudderkastning igen, så ikke flere post fra min side i denne tråd.

/out

• og lidt i forlængelse af det Happy skriver :

Den flaming der har fået lov til at foregå slutter NU !

For mange har fået lov til at kalde hinanden idioter, spassere osv og det gider vi ikke se på mere.

Jeg vil personligt fremover slette de posts hvor ovenstående optræder.

Vi har hverken lyst til at tage stilling eller på anden måde gøre det ok at sådan noget finder sted.

Så hvis nogen skulle ønske at diskutere skal de holdes på ordentligt plan !

Oprindeligt indlæg af FlexQ

det der med at pisse ham af?

Tøs

FlexQ, din opførsel nu, er direkte barnlig. :roller:

Hvem var det lige, som oprettede en tråd, for at få strammet op her og så kommer der sådan en gang crap fra dig. 8o

Ryster på hovedet.... :roller:

• Det er rigtigt, at sådan burde det være. Men nu har jeg en del gange brugt den mulighed, og der er ikke rigtig sket noget. En enkelt gang eller 2 har jeg fået en tilbagemelding. Resten af gangene er der sket nul og en prut. Så det virker ihf. ikke efter hensigten IMO. Derfor har jeg ikke den store tiltro det værktøj.
    Til alt det andet plidder, pludder, pladder så har jeg kun dette at tilføje. Vi skal alle stramme op og tænke os om inden vi poster. Og jeg mener ALLE - også dem som ikke mener de gør noget forkert. For der er ingen der er fejlfri. Saglige debatter omkring dette emne, ser desværre ud til at det er svært, at få op at køre. Så la' os alle prøve at være fornuftige.

Er selv blevet gevaldigt skuffet over nogle personer, som jeg ellers havde stor respekt for. :( Men så'n er det og jeg må videre. Gider ikke bruge mere energi på det og tror også at jeg gearer ned for mit brug af dette førhen så rare sted at være. :rolleyes: Synes der er for mange små egoister og vatpinde der præger dette sted.
    Der er sikkert nogle der bli'r glade for det - men det er jo op til dem. For den slags kommer jeg ikke til at savne. Det var så ordene. Noget triste betragtninger. :rolleyes:

• Hold da fast mand der er gang i Tweak...Jeg elsker lidt action på strøget, men nu har jeg siddet og fulgt med i de seneste tråde hvor der er langet den ene sviner efter den anden over disken, og det er IMO latterligt!

Enten er der nogle der har nogle problemer privat, eller ikke har nogle venner og derfor bruger et hardware forum som Tweak.dk til at komme ud med deres sure galle, ellers så ved jeg sq ikke hvad der sker...Men jeg synes det er forfærdeligt at høre på, med alle de diskusioner hele tiden om alt andet end hardware..Ved godt af OFF Topic ikke skal handle om hardware, men det skal da heller ikke være en sladder central for nørder med komplekser!

i burde alle tage en chill pille og nyde alle de gode sider ved Tweak, som de mange herlige positive saglige debatter og de mange herlige folk der er herinde...!

• Synes desuden at admins og mods burde sende en PM til en hvis de gør noget ved ens posts.
    Her den anden da postede jeg et link, som blev fjernet, hele min post blev fjernet, uden det eneste spor af at den nogensinde havde eksisteret.
    Det synes jeg er temmelig irriterende. Bare et forslag.

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2