hvordan gør vi tweak.dk bedre?

• hvorfor er det at folk ikke bare kan tage sig sammen og så behandle hinanden med bare en smule respekt?

kan godt se problemet i alt det "lamer-værk" der foregår, for det er sq irriterende men hva f*en hjælper det hvis de faste bruger ikke selv kan snakke med hinanden?

og ang. Jacob, er 100% på hans side, for hvis jeg var i hans sted så var jeg sq også blevet pissed over opførslen i ham og brians tidligere tråd om noget fedt overclocking værk. Har på fornemmelsen at folk bare kører hetz på ham uden at kende historien, men skal jeg jo ikke kunne sige?

BTW: OC-Dog... jeg tror folk har fattet det efter dit første billede, de næste er der kun for at sløve load tiden af siden....

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Synes desuden at admins og mods burde sende en PM til en hvis de gør noget ved ens posts.
    Her den anden da postede jeg et link, som blev fjernet, hele min post blev fjernet, uden det eneste spor af at den nogensinde havde eksisteret.
    Det synes jeg er temmelig irriterende. Bare et forslag.

Det ville også være det bedste men det har jeg ihvertfald ikke tid til.

Mange gange kører jeg forummet ved siden af en travl dag på jobbet, og hvis jeg lige ser noget der ikke hører hjemme her (som jeg sletter) har jeg ikke tid til at sende en besked til den enkelte bruger. Så ville jeg ihvertfald kun nå at kigge halvdelen af de tråde igennem som jeg gør nu.

Håber du forstår ?

• Kan ikke helt se hvorfor der skal sendes PM's .. Folk er vel i de fleste tilfælde klar over hvor skoen trykker .. Selvfølgelig er det den bedste løsning, men alligevel :)

Oprindeligt indlæg af Burger

Kan ikke helt se hvorfor der skal sendes PM's .. Folk er vel i de fleste tilfælde klar over hvor skoen trykker .. Selvfølgelig er det den bedste løsning, men alligevel :)

kan jeg egentlig heller ikke helt se, for hvis en moderator vælger at fjerne et indlæg så er det vel det rigtige at gøre/velbegrundet? så kan man jo brokke sig i pm hvis man ikke er tilfreds?

• For at gøre Tweak bedre så skal vi først og fremmest være lige så glade for hinanden som for 2 år siden :D

Vi (De "voksne") skal ikke altid komme med de der onde kommentarer mod mindreårige

Vi skal passe på hinanden, være hjælpsomme, komme med en sjov kommentar engang imellem, ikke flame, ikke spamme, bruge smileysne fornuftigt og ikke komme med dumme svar som hey, du dum eller lign.

håber der er nogen (dem der har brug for det) som fatter det :D (se fornuftig smiley)

Der er også lige nogen som skal slutte fred med hinanden, tror nok det var, nej det skriver jeg sgu ikke, men slut så fred :D

PS. være glade for sjove threads som "Tøris" og "-100 c cascade", for de to seje der er vist skredet herfra pga. nogen dumme latterlige kommentarer!

• Du hører ind under "mindre-årig" kategorien ;)

Tror alle under 18 er gælder som mindre-årige mere eller mindre.

• Tjah, nu ved jeg ikke hvor meget du sletter på sådan en dag, men hvis du siger det er så meget, så forstår jeg det skam godt..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg skriver selv lame post en gang imellem og kan også godt selv se at den er gal også prøver jeg selvfølgelig på at gøre det bedre en anden gang fra min side for jeg sys virkelig at det her forum er guld... Man får hurtigere svar, god hjælp også er folk flinke.. Det ville da være en god idé at få gjort forummet lidt bedre.. F.eks. kunne man tage at fjerne de der ranks stjerner.. De betyder ikke noget som helst, men for nogen gør de også er det at de laver de der lame post for at ryge længere op i rank så de en dag kan sige .. Nu er jeg NERD.. Og hvad så ?

Og det med at svine hinanden til sys jeg også er ret ærgeligt.. Forummet er skide godt og folk er flinke men nogengange har de så en dårlig dag også går det måske galt.. Det kan også vel også skyldes at nogen er uenige om noget også kører de hinanden op i stedet for bare at diskutere videre bliver de så gale på hinanden og svinener hinanden til..

Det er bare hvad jeg tror..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Du hører ind under "mindre-årig" kategorien ;)

Tror alle under 18 er gælder som mindre-årige mere eller mindre.

Vi= os alle
    og de voksne står i parantes står der for at de bliver til målgruppen ;)

jeg da kun 89'er som dig ;)

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Vi= os alle
    og de voksne står i parantes står der for at de bliver til målgruppen ;)

jeg da kun 89'er som dig ;)

også mig. kan da godt se at jeg i starten pøllede på det vildeste. skulle lige finde ud af hvad for et forum det her rent faktisk er, men nu opfører (:]) jeg mig da bedre. synes fandme det er et godt forum som virkelig er værd at bevare!

EDIT: synes også at de stjerner skulle fjernes. de er kun oplæg til dumme tråde og flame..

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

også mig. kan da godt se at jeg i starten pøllede på det vildeste. skulle lige finde ud af hvad for et forum det her rent faktisk er, men nu opfører (:]) jeg mig da bedre. synes fandme det er et godt forum som virkelig er værd at bevare!

også her jeg er også kun 89'er:]

edit: til dem der snakkede om at mods skulle sende en pm til en hvis ens tråd blivver slettet eller flyttet kunne man så ikke lave et system så der automatisk blier sendt en fast pm ud hvor der f.eks står: en af dine tråde er blevet slettet eller en af dine tråede er blevet flyttet eller sådan noget?

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Rettet 2 gange, sidst af Karse ().

• Hmmmm... Jeg undrer mig lige over dem, som har så travlt med at lave forum om til både det ene og andet. Jeg kan ikke se nogen grund til at lave en hel masse om, da det ikke er selve forum, der er noget galt med, men derimod enkelte af brugerne.

Gad egentlig vide, om der er nogle her, som er mere eller mindre vinterdeprimeret ?
    Er det mig, eller er der en del, som farer rimeligt hurtigt op og bliver sure i denne tid ?

Der skulle IMO gerne være plads til alle her, inkl. dem som absolut vil poste overdimensionerede billeder, dem som har ondt i nummeren af at være mindreårige, dem som har lidt svært ved at styre deres temperament og endda dem, som poster bare for at poste noget, selv om alle godt ved, at det giver verbalklø, hvis de ikke opfører sig ordenligt. ;)

En anden ting. Hvis folk får en tråd eller post slettet, er de vel godt selv klar over hvorfor. Jeg kan ikke se, at de skulle have en PM som belønning for det. :roller:

Oprindeligt indlæg af Hayes

Tjah, nu ved jeg ikke hvor meget du sletter på sådan en dag, men hvis du siger det er så meget, så forstår jeg det skam godt..

Det er jo ikke fordi jeg sletter så sindsyg mange posts om dagen, men skal jo gerne kunne læse samtlige tråde igennem i alle Fora. For selv de mest uskyldige tråde kan jo tage en hidsig drejning og så ser I jo gerne at vi er der til at hjælpe. Derfor kræver det lige lovlig meget energi hvis man også skulle til at gøre folk opmærksomme hver gang man retter ;)

• Jeg vil gerne lige påpege, at jeg IKKE har noget imod at være 15 - jeg har derimod noget imod folk der har noget imod os... Shouldn't be to hard to get. :roller:

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Jeg vil gerne lige påpege, at jeg IKKE har noget imod at være 15 - jeg har derimod noget imod folk der har noget imod os... Shouldn't be to hard to get. :roller:

#*host bentzin host*#
    nu ingen flame :D