hvordan gør vi tweak.dk bedre?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det var da utroligt så lidt du har forstået wizzard...du har postet en frygtelig masse i det her topic men ikke et eneste post med noget konstruktivt kritik som tweak.dk kan bruge til noget.....find dog nogen der gider snakke med dig istedet, eller lav (endnu) et topic hvor der ingen pointe er....


    Konstruktiv kritik.
    Ok, det kan man også kalde det. Muggeri i hjørnerne, er et andet udtryk
    Hvilken ret har du til at komme med kritik her og hvem har i det hele taget bedt dig om det ?
    Er du ansat som Tweak brugertilfredsheds analytiker eller hvad ?
    Tweak.dk er en gratis side, så jeg synes bare du skulle komme ned fra din høje hest, tage dit brok og dit muggeri med et andet sted hen, for du er da triviel at se på.


    Hurra hvor har du opnået meget. En sticky med nogle regler, som de fleste kender i forvejen.
    Jeg er vildt imponeret. Hvilken storslået sejr.
    Det er jo næsten et historisk øjeblik. :roller:


    Kom nu ikke med, at jeg ikke har bidraget med noget konstruktivt i denne tråd. Jeg har ligesom dig, remset nogle regler op, som de fleste kender i forvejen. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det var da utroligt så lidt du har forstået wizzard...du har postet en frygtelig masse i det her topic men ikke et eneste post med noget konstruktivt kritik som tweak.dk kan bruge til noget.....find dog nogen der gider snakke med dig istedet, eller lav (endnu) et topic hvor der ingen pointe er....


    Hvorfor skulle jeg - det klarer DU jo helt fint selv................... :roller: :finger:


    Btw: Så tror jeg ikke lige du er den rette til at udtale dig om hvad nogen som helst har forstået - du har jo tydeligvis selv meget svært ved at fatte nogle få udstukne TWEAK regler. Dine egne selvbestaltede regler - dem kan du stikke et vist sted.. :T


    EDIT: Noget undrer mig - hvis jeg ikke er kommet med noget konstruktivt i denne tråd - HVORFOR har Aeriel/Tweak så gjort som jeg foreslog - nemlig at en vis sticky skulle ligge under ALLE forums - Jamen hov det GØR den jo netop - hmmmmmmmm - naaaaaaaa - nok bare et tilfælde - OR NOT.... U SFB... :]

  • Fragman*


    Lad os nu ser hvor tråden kører ad sporet, vi starter ca. der hvor Alaza træder ind i billedet, med lidt for hurtige svar og starter en egentlig unødvendig diskussion om lovligt/ulovligt, det kommer der egentlig ikke noget desideret flaming ud af, bare lidt små drillerier fra Hans og Burger (som jeg også tidligere sagde så ser jeg sådan noget, som en positiv del af tweak, da det skaber en hyggelig atmosfære når der er lidt drilleri og humor i luften - og det har de 2 ihertfald!). Dertil kommer diskussionen om Happy der lukker tråde, og skal man tale om personlige hetz, ja så har Happy sq i den grad taget imod en del, ovenikøbet for noget han var i sin fulde ret til at gøre, han kan vel ikke gøre for at nogle ikke har forstået reglerne?, og om ikke andet kunne det sq da vel have været ordnet over PM, så var du sluppet for en masse bøvl... Men nej nej, straks er du der som en ophøjet gud der skal bestemme over alt og alle, ene og alene på det grundlag, at det var dig der lavede tråden (og åbenbart reglerne :roller: )...


    Jeg har fremlagt mit syn på warez delen (så du skal ikke også overfalde mig med at jeg ikke har bidraget med noget konstruktivt :roller: ), og jeg troede faktisk at det var noget der var almen viden og forståelse for, men der tog jeg tydeligvis fejl... Smider den lige igen så kan det jo være der går et lys op for nogle:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    DC++, bittorrent osv. er programmet hvori der kan hentes warez.
    Windows er et program som muligvis er hentet i et af ovenstående eksempler, det er IKKE et program til at hente spil, film og andre programmer.


    DET ER FORSKELLEN, derfor kan der da på ingen måde være snak om at sammenligne sådanne ting :roller:


    Så går det ellers slag i slag, du bliver ved med at se dig selv som hersker, og det er "¤#&(ja, cencureret)¤/¤/&%¤#" ikke en måde at diskutere på, der er absolut ingen af de gængse brugere herinde med bare lidt ben i næsen der vil lade sig kue på den måde, og det forstår man sq godt! - dog, åbenbart, ikke dig, men på den anden side, hva kan man regne med efter at have læst denne tråd igennem....
    Skærer det lige ud i pap:
    MAN KAN IKKE STILLE SIG OP OG FORVENTE EN DISKUSSION PÅ ET FORNUFTIGT PLAN NÅR MAN SELV INSISTERER PÅ AT VÆRE GUD!
    Det håber jeg sq du kan tage ved lære af, ellers er det mig sådan set lige meget, for det er sq dig selv det går udover...


    Hvad har du så opnået med alt det ståhej? - tja, lad mig nu se..... WOW, en sticky som i øvrigt var wizzards ide... hmm nice fragman :roller:


    BTW: det med alderen...
    Det er ikke alderen der er afgørende for ens intellegens, det kan vi godt blive enige om, det der er galt er, at en som er klog på et 7-klasses niveau, altså har et PÆNT stykke vej op til en som er klog på gymnasie niveau osv. osv. (bare for at tage et eksempel)...
    Jeg startede selv herinde som 16-årig, og som ny/ung så skal man IMO opføre sig med en ordentlig portion respekt, og passe lidt på hvor man træder, istedet for bare at skråle op og lege "mister-knows-it-all", ikke at man skal være røvslikker, for det kommer man heller ikke langt med, men bare lige tage sig tid til at falde til, det er sq den bedste måde at gøre det på...

  • utroligt som i da vil have mig ophøjet til guddom....jeg bad bare folk holde sig til simple regler på forhånd....så vi netop kunne undgå det her navlepilleri og tilsvininger som der netop foregik i den anden tråd (og som blev lukket pga det)


    ang den sag med happy, har jeg slet ikke været ude efter ham personligt (og var heller ikke mig der fik lukket nogen tråd) og har holdt en sober tone omkring et problem der var. Hvis happy mener jeg har forsøgt at tilsvine ham vil jeg da gerne vide det? der var et problem ang. reglerne (eller mangel på dem) og det fik vi løst (tak til wizzard for at have postet 1 konstruktiv post der ikke indeholdt personlige tilsvininger)......at nogle så vælger at mene der bestemt ikke er et problem fordi de har været her længe og ved hvad der menes med de gummiregler der til tider er, hjælper os bestemt ikke i det her topic og bad dem holde sig til topic.
    og DET er der åbenbart nogen som slet ikke vil...i CS ville de være betragtet som lamere, men herinde er folk mere end velkomne til at svine andre personligt til, og paste en masse posts der slet ikke har relation til topic.......


    men der kan jeg så se at vi har et andet problem på tweak.dk.....nye folk må endelig ikke komme med ændringer, for så skal de svines til....uanset om de beder om små ting (som at overholde nogle på forhånd satte parametre i et emne)...og når de ikke har mere de kan kritisere så skal vedkommende svines personligt istedet....meget flot. og moderators er fuldstændig ligeglad sålænge i kysser røv på dem og deres meninger.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.