QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Dunno...Måske først efter de får serverne op i december.
Hvorfor ikke den 26. ? Hvad er meningen med at holde dem tilbage hvis man ikke kan spille alligevel?
Dunno...Måske først efter de får serverne op i december.
Hvorfor ikke den 26. ? Hvad er meningen med at holde dem tilbage hvis man ikke kan spille alligevel?
Hej
Ordren ******* har forladt Softxchange og er overgået til udbringning
via Brevpost. Det drejer sig om følgende varer:
- World of Warcraft
- World of Warcraft: Alliance
Følg din ordre her: http://www.softxchange.dk/order.asp?id=*******
Print din momskvittering ud her:
http://www.softxchange.dk/reciept.asp?id=*******
Denne mail er automatisk udsendt fra vores IT system. Hvis du ønsker
personlig kontakt er du altid velkommen til at ringe til vores butik i
Århus på 86201310 eller sende en mail til service@softxchange.dk.
Med venlig hilsen
http://www.softxchange.dk
hehe nu er den på vej...
Jeg tror der er noget i/nogle har misforstået:
Eftersom EU-beta closed allerede er igang så er serverne jo allerede oppe?? (Sådan var det da også i US-ver. at alle open gamers bare blev smidt ind på den closed server.)
Derfor kan vi spille med det samme vi har dl. spillet, og kørt div. patches.
Char. overflytning fra Beta til Retail----->DREAM ON !!
BTW. hvilken servers vil folk vælge?? jeg har læst at serverne skal være i Frankrig, Tyskland og England. Eftersom mange danskere har en indgroet frygt for det tyske sprog, og franskmænd spiser frøer, og gennerelt er mærkelige, så er der vel flest der vælger de engelske servere?
DoH-Riis: Jeg kunne ikke forestille mig danskere ( udover evt. Guild-folk) der frivilligt joiner tyske og franske servere... Jeg har spillet en del D2 i tidens løb, og noget af det værste jeg kunne rende ind i var ovennævnte.
Det værste var dog nok danskere - nogle af os er desværre født enten umiddeligt dumme eller også blevet sat i verden blot for at genere andre
DoH-Riis, du aner ikke hvad du udtaler dig om...
Ja, closed kører nu. Men hvor vil du hente install fra hvis du lige har fået beta kit? De har ikke åbnet op for registreringen. Hvad fanden havde du så tænkt dig???
Gider ikke engang gå mere i detaljer. Tror bare jeg melder mig ud af den her diskusion, for der er sgu hele tiden nogen der ikke fatter det...SUK!
En anden morsom ting DoH-Riis....hvad med at overlade de drastiske konklusioner til dem, der rent faktisk HAR modtaget beta-kitet? Tsk tsk...
Lige en sidste bedsked fra mig omkring wow beta, jeg modtog en mail fra screwet fra wow europe, hvor der stod følgende:
Hello,
The final beta will not cost anything.
There will be an opportunity, as with the closed beta, to register through our website.
The only way to guarantee a key for the closed beta is to pre-order the game from one of our participating retailers:
http://en.wow-europe.com/pre-order/
Så fik vi det på det rene, man behøver ikke betale for betaen, men det er nok alligevel en god ide at bestille det hvis man vil være sikker
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Venus ultima
Lige en sidste bedsked fra mig omkring wow beta, jeg modtog en mail fra screwet fra wow europe, hvor der stod følgende:
Hello,
The final beta will not cost anything.
There will be an opportunity, as with the closed beta, to register through our website.
The only way to guarantee a key for the closed beta is to pre-order the game from one of our participating retailers:
http://en.wow-europe.com/pre-order/
Så fik vi det på det rene, man behøver ikke betale for betaen, men det er nok alligevel en god ide at bestille det hvis man vil være sikker
Eh du betaler jo 99 kr. for at få den pre-order pakke... Dog får du trækket beløbet fra, når du køber det "rigtige" spil... Men det er du jo ikke tvunget til at gøre, og så er de 99 kr, jo en betaling for at kunne være med i testen
Ja, closed kører nu. Men hvor vil du hente install fra hvis du lige har fået beta kit?
Der er faktisk flere metoder til at få fat i filen på. Hent den via BitTorrent ( lad være med at bruge Blizzards egen dog), tilmeld dig til FilePlanet (subscription) og hent den derfra uden at skulle stole på at der er nogen der gider dele deres upload
QuoteOprindeligt indlæg af Audane
Der er faktisk flere metoder til at få fat i filen på. Hent den via BitTorrent ( lad være med at bruge Blizzards egen dog), tilmeld dig til FilePlanet (subscription) og hent den derfra uden at skulle stole på at der er nogen der gider dele deres upload
Jaja, det ved jeg godt. har fået en del link smidt i hovedet.
MEN!
Min pointe var, at der ikke officielt er kommet noget til dem der skal deltage i Final Beta. At man så kan hente install'en fra Closed. Yesyes, men man kan ikke bruge det til noget før i dec.
Dét kan jeg kun give dig helt ret i
Ærgerligt nok for os der gerne vil "fortsætte" med at spille ( jeg fik 14 dages uafbrudt dosis i US open beta... det var IKKE nok
Jaja, det ved jeg godt. har fået en del link smidt i hovedet.
Nogen der evt lige kan smide det link her ? hvis det altså kan bruges til noget
Killer-Bee - send lige en PM med mail-adresse, så kan jeg lige give dig de par Torrents jeg har liggende ( BitTornado viste sig at være ganske god til formålet)
lækkert lækkert, fik lige reseveret en key nede hos EB games i lyngby igår. Så kæresten henter det i dag for mig
dejligt med lidt service.
Skulle den Open Beta ikke starte idag?
QuoteOprindeligt indlæg af købkøb
Skulle den Open Beta ikke starte idag?
Yes Yes
QuoteOprindeligt indlæg af Avartar
Yes Yes
Dvs ikke noget med december???
Mit open beta kit ligger nemlig derhjemme om 2 timer
Jeg sidder også bare og venter på at det skal starte.
er der nogle af jer som har prøvet og installer closed beta versionen og indtastede jeres cdkey?. Kunne være det virkede.
nææææh
Dog vil jeg mene at det vil blive annonceret på deres hjemmeside når man har købt spillet og de har sagt det vil starte d 26
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh hvornår starter de med at åbne de open beta så man kan bruge sin key