WoW Open Beta Kit på vej til mig :D

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    ihh jammen mange gange undskyld da :lame:

gør det, det bedre at der er flere måske :dots:

Øh ja? For hvis hoveddelen af af spillerne af final produktet også var med i beta'en, så ville det være mere sandsynligt, at Blizz., tog til overvejelse, at tillade gamerne at beholde deres char...

Og drop dog den der attitude...

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Genzo? Kan det ikke være lige meget om de sletter eller ej? Lad de folk spille der har lyst og så hvis du ikke har lyst til at spille inden der udkommer, så lad være?

fair nok, jeg ved bare at jeg nægter at spille på en server der har en masse open beta spillere med.

De bliver da nød til at slette dem hvem ved hvad fejl de får med når det går live engang.

men du har din mening og jeg har min, vi må nok vente 2 måneder med at se hvem der får ret.

Det var da en slap holdning.. Bare fordi nogle folk er stærkere end dig, vil du ikke være med..
    Vil du så heller aldrig starte med: CoH, Lineage 2, UO, EQ, EQ 2, Anarchy Online, ect. pga. argumentet "De andre har spillet mere end mig"?
    Vil du aldrig spille et MMOG hvis der er en der er stærkere end dig? Tror nok at f.eks. Berleburg kun bliver nr. 40000 på ranglisten, fordi så mange spillere har dedikeret deres liv til spillet.. Nu kan Berle selvf være en af dem, men jeg tvivler :P
    Hvis du kigger på WoW, hvis du starter en account på åbningsdagen, og alle chars er slettet, ville du så godt starte? Hvad så med om 4 måneder, når mr. Japaner har spillet 15 gange så meget som dig, er 40 lvl's højere og har epic gear? Vil du så quitte?

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

• ;P Jeg er en evigheds-newbie når det kommer til gaming :P

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Hayes

Det var da en slap holdning.. Bare fordi nogle folk er stærkere end dig, vil du ikke være med..
    Vil du så heller aldrig starte med: CoH, Lineage 2, UO, EQ, EQ 2, Anarchy Online, ect. pga. argumentet "De andre har spillet mere end mig"?
    Vil du aldrig spille et MMOG hvis der er en der er stærkere end dig? Tror nok at f.eks. Berleburg kun bliver nr. 40000 på ranglisten, fordi så mange spillere har dedikeret deres liv til spillet.. Nu kan Berle selvf være en af dem, men jeg tvivler :P
    Hvis du kigger på WoW, hvis du starter en account på åbningsdagen, og alle chars er slettet, ville du så godt starte? Hvad så med om 4 måneder, når mr. Japaner har spillet 15 gange så meget som dig, er 40 lvl's højere og har epic gear? Vil du så quitte?

Nå ja du har din mening og jeg har min.

Jeg har spillet en del beta MMORPG's og hvor tit er det lige de plejer at lade folk fra beta lade deres char blive?

9 ud af 10 gange sletter de det hele.

prøv engang at læse blizzards grund til hvorfor de gjorde det.

De blev nemlig slettet pågrund af at retail koden skulle installeres og derfor blev de nød til at slette alt, men de opfinder måske noget helt nyt så de ikke behøver.

• Jaja, men nu slog jeg bare ned på din holdning til at du ikke ville spille pga. der var spillere med fra Open Beta, som kunne beholde deres chars, og ikke på hvorfor de skulle slette dem eller ej.. Men som du selv siger, hver sin mening, og det er vel fair nok..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Ok, bare for at få det hele på det rene

spillet udkommer i europa d. 27 januar

man kan bestille beta kit med eller uden spillet, hvis du bare bestiller kit'en får du den og derved får du lov til at game beta'en på europæiske servere, hvilket nok gør at det ikke lagger så meget som det gjorde på USA serverne for os! ;) hvis du bestiller med spillet får du spillet tilsendt samme dag som det udkommer og i prisen med spiller følger en måneds spil og ellers skal du betale ca. 80 kr hver måned for at game...

det skal så lige siges at dine beta characters ikke kommer med over til dit endelige spil, jeg fik selv en open beta plads og synes spillet er totalt fed, dem der ikke helt ved om i skal have det eller ej burde helt klart læse en andmeldelse af det som bl.a. er på http://www.gamersplace.dk og mange andre sider ;)

• Jeg ville da gerne købe spillet til den tid, men jeg har ikke noget ordentlig visa kort kun electron, og jeg tvivler på at jeg kan bruge det X(

om det lagger på beta kommer an på om de stresser serverne. Det var jo ikke lag der var problemet, det var server databasen der ikke kunne følge med.
    Min latency var omkring 200-300ms for det meste på US

• Det kommer så godt nok d. 26....

Desuden er der ingen der endelig ved, om man beholder sin beta characters eller ej.

Jeg ville da gerne købe spillet til den tid, men jeg har ikke noget ordentlig visa kort kun electron, og jeg tvivler på at jeg kan bruge det X(

om det lagger på beta kommer an på om de stresser serverne. Det var jo ikke lag der var problemet, det var server databasen der ikke kunne følge med.

Min lå nu ofte nede på de 150-180...

Det var først når amerikanerne stod op at det gik galt ;) Dvs ved en 10 tiden...

Men spillede en weekend kl. 1-2 og natten og der holdt det op med at lagge... Sjovt nok når EU folket var gået i seng ;)

Men US open beta var en stress test ;)

Det burde de fleste have fundet ud af...

Men mit elektron virkede hos betafon...

Ellers må du da låne et af nogen?

Oprindeligt indlæg af NeXz
    spillet udkommer i europa d. 27 januar

Hvem har sagt det..?

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

• Altså..

Beta-kit bliver uddelt d. 26. I Europa.

Men selve EU beta serverne kommer først op i december.

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Altså..

Beta-kit bliver uddelt d. 26. I Europa.

Men selve EU beta serverne kommer først op i december.

Har nu hørt EU beta skulle starte d. 26..

Derfor har firmaer ikke lov til at sende/sælge de der kits endnu...

Oprindeligt indlæg af købkøb

Hvad mener du med de ikke har lov at sælge dem endnu? På Boomtown er de alle udsolgt? Samt mange andre steder for den sags skyld...

De bliver sendt afsted fra Boomtown d. 25, da shoppen har fået lov at sende dem ud der. Så har man keys + soundtrack d. 26. Serverne kommer så igang i december.

Jeg ville da gerne købe spillet til den tid, men jeg har ikke noget ordentlig visa kort kun electron, og jeg tvivler på at jeg kan bruge det X(

Den kunne sagtens følge med. Alt lag i US open beta, var skabt af Blizzard selv, selvfølgelig for at se hvor meget serverne kunne klare.

Oprindeligt indlæg af købkøb

Det starter i december, kom en nyhed om det for et par dage siden.

• Sidder lige nu med min beta-kit i hænderne!