ok

Meine histoire :D
-
-
Super duber pi
-
Lidt tilskået men cpuid
-
Så skulle der gerne være Geil pc 4000 om tre (3) dage
-
Det ser jo godt ud. Jeg har selv en 3500+ 90nm, når den er clocket til 2700 mhz så får jeg 31 sekunder i super pi 1M. Men jeg har jo også S939 hvor der er dual channel.
-
Hehe, jeghåber at slå alt og alle med mine pc4000 geils
-
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Hehe, jeghåber at slå alt og alle med mine pc4000 geilsDe har jo høje timings
Så det kommer ikke til at hjælpe HELT vildt tror jeg...
Men man ved aldrig...
-
Øv, de kommer ikke alligevel
-
Øv, de kommer ikke alligeveltror lige at jeg finder ud af om brian vil modde for mig
-
Oprindeligt indlæg af Astrocity
Alt+Prt Scr, og en tur i Paint..
Hvorfor Alt? Hvis han kun trykker "Prt Scr", får han et screenshot af hele skrivebordet. Så kan han have flere vinduer med i et screenshot, end hvis han brugte Alt -
jeg tager af det hele når jeg engang snart bryder min egen rekord igen
-
har du da tænkt på flere tøris projekter
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
har du da tænkt på flere tøris projekterdet er desværre blevet udskudt, nok til omkring sommerferien
-
Så sidder jeg med Crucial Ballistix og kører 255 1 :1 med rammene ved disse timings :
2 T 2.5 4 4 7
måske man skulle tweake på dem
men scoren er stadigvæk på 36 sekunder
-
Så sidder jeg med Crucial Ballistix og kører 255 1 :1 med rammene ved disse timings :2 T 2.5 4 4 7
måske man skulle tweake på dem
men scoren er stadigvæk på 36 sekunder
det er fordi du kører 2T, de SKAL køre 1T med mindre du så skal køre meget langsommere.
2.5-3-3-6 vile også være et stor skridt fremad.. -
Oprindeligt indlæg af SlackeR
det er fordi du kører 2T, de SKAL køre 1T med mindre du så skal køre meget langsommere.
2.5-3-3-6 vile også være et stor skridt fremad..de kan ikke boote ved 1 T og 250 mhz 2.5 4 4 7
-
Hvor mange blokke kører du med? Prøv at hiv den ene ud.
-
Oprindeligt indlæg af Pejsen
Hvor mange blokke kører du med? Prøv at hiv den ene ud.ah jeg ved nu ikke, så det jo ikke sjovt,
anyways, de skal afleveres tilbage igen snart, så lidt leg med dem er OK, ikke alt for meget