En go bytur - YIHAA(sådan skal det gøres billigt)

• Jeg plejer højst at bruge 200-300 på en bytur.

Slap også selv engang fra en bytur ved kun at spændere ca. 40 kroner. Det er altså nice :D

Men har bare været for meget i byen på det sidste.

Har været i byen hver weekend i 4 uger, og skal til julefrokost d. 4 og d. 10. Og så skal jeg til KÆMPE skolefest d. 27 her på lørdag....SUK!

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Jeg drikker slet ikk, så man ka da sige at jeg sparer nogle skejser ;)

Syns det er kedeligt og jeg ka godt li at huske hva jeg har lavet dagen inden :D

Det plejer sgu også at gå galt når folk drikker :D

[Blocked Image: http://www.djwriter.com/cycling/c2c/photos/Az/DontDrink.jpg]

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af FlexQ

hmm... er 186 høj og vejer 58 kg ... der skal sq ikke så skide meget til du... hehe... ;)

Ja du lyder jo næsten som en pige. Passer vel også meget godt med dit penge forbrug på druk.

• nu ik drille ;)

jeg er ca. 185, 16 år (er større end min bror på 21)
    jeg vejer ca. 62kg...
    Jeg er da heller ikke tyk jeg er lidt tynd men der skal sq en del mere end 8 fad til at gøre mig plørestiv ;) en af mine venner skal ha MINDST 14 fad før han er stiv ;) og over 16 før man skal holde øje med ham :D

Oprindeligt indlæg af Avartar
    Ja du lyder jo næsten som en pige. Passer vel også meget godt med dit penge forbrug på druk.

Hov hov hov... Jeg kan da ikke gøre for at der er folk der gir bajere hele tiden... :) ...

EDIT:

Hvis jeg var en pige, ville jeg nok heller ikke vade rundt med den her på :P

http://www.upit.dk/u/P1010030.JPG

• Er det ikke lidt geeky at gå rundt med den trøje? :D

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Er det ikke lidt geeky at gå rundt med den trøje? :D

Hehe... egentlig jow, men fuck mand, folk kigger meget - tror ikke de har set sådan en før. Og det er sq bare en fishbone trøje købt i new yorker... hehe.. ;) ...

Oprindeligt indlæg af ScratchY

medmindre du er en hermafrodit...

hehe... det er jeg ikke... hehe... eller, måske... nej, ingen patter æv, kunne ellers være total yndlings... man skulle bare kigge ned, så var der patter og man kan bare selv gå og rage på dem hele tiden, uden at man får en på hovedet. (mon der er gået lidt Robert Dølhus i den ? :P)

• Hehe syge byture er bare det fedeste...

Det er ikke mindre end 2 måneder siden jeg var til fest hos vores "kid", som 1.g klasserne bliver kaldt, og jeg kan seriøst intet huske efter kl 12:00.

Men faktum er at en hjemmehjælper havde set mig gå rundt i underbukser og sokker kl 5 om natten i kan ten af en park, han havde så ringet til politiet der kom og eskorterede mig hjem :T

Jeg kan bare ikke rigtig huske noget.. :dots:

Oprindeligt indlæg af Avartar

Ville være lidt betænksom ved piger der er højere end mig :S :P Kan ikke mindes jeg har set en pige på 16 år der er højere end mig :D

Aner ikke hvor mange fadøl, jeg skal tage for at blive stiv. Af den simple grund, at øl smager skidt.
    Men omkring 1 flaske Barcadi virker bedst.
    Har været til fest, hvor jeg brugte den nette som af 0 kr. :)) Fik dog også en flaske Malibu, som de andre ikke kunne lide. Skulle aldrig have drukket den alene, da alt andet minder om den kunstige tropiske smag. :rolleyes:

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• lol! Der tog de røven på dig...putterne :D

Oprindeligt indlæg af Berleburg

lol! Der tog de røven på dig...putterne :D

Hehe ja det skulle man tro, men sjovt nok så var der ingen der havde set mig være sygt skummel eller noget.. og jeg var gået fra deres fest kl 02:00 så noget tyder på at jeg har været videre til en anden fest.

• hmm tja, :S det meste jeg har drukket var nok 1 L Hot & Sweet ( sort svin ), og en stor cola hvor det halve var heldte ud og så smirn off vodka i op til kanten.. jumme jumme.. man kan godt sige jeg blev pænt stiv.. fester ikke særlig tit, men når der bliver festet får den hele armen :D

tip: hvis du bor i jylland kør til tyskland og køb ind :D møj billigere

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Tjaa - godt for dig - men det lyder lidt som om du har nasset lidt af andre, siden du kun har brugt 36kr... ? :]

...Og som Maverick siger: 8 fadøl ? 8o - Det sidder man altså ikke og ørler af dagen efter :baby: - Så er man sq lidt en wuzz :))...

Hvis I synes at man er en wuzz hvis man kun kan drikke 8 fadbasmser, så skulle I prøve at komme ned i baren på mit kollegie. Der kan få sit eget krus hvis man kan drikke 15 bamser uden at ofre til Ulrik