I morgen kl. 09.00 world wide !

• Nogen der ved om det bliver sendt som brev eller som pakke hvis man bestiller hos boomtown???

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Hvis lynet slår ned i min computer, så køber jeg jo bare en ny computer og henter HL2 igen på steam.

Når man har en konto på steam, så kan man altid hente det igen. Men hvis jeg glemmer mit brugernavn og password så er det mistet!

Tænk mere på at steam serveren går ned, eller bliver lukket, så er der ingen af os der kan spille det, hvis det skal installeres igen. ;(

P4 3,2 Ghz @ 3,7 Ghz
    Asus P4C800-E
    2 x 512 MB XMS Corsair PC4000
    ati x850 xt og Radeon pci 7000
    1 stk. HP 20 tommer fladskærm HP2035
    2 stk. Sony 17 tommer fladskærm SDM-HS73

Oprindeligt indlæg af Karse
    Nogen der ved om det bliver sendt som brev eller som pakke hvis man bestiller hos boomtown???

brev, 99,9 procent sikker....

elgiganten sender det med brev og det er der mange andre der også gør...

koster også kun 15 kr i forsendelse og ikke 36,5 eller hvad nu mindsteprisen for en pakke er..

CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
    RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
    OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
    Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

Oprindeligt indlæg af origin

nej, men forstår ik i gider hente det? så kommer i til at formatere det ved en fejl, så kan i hente det igen.. eller jeres hdd brænder af.. så hellere ha det i en kasse med nogen cder..

Nu kan man jo bare brænde det ud på en DVD/CD, efter at have downloadet det i Steam.

• Forstår slet ikke der bliver klaget over at man skal hente det hvis man har købt det via steam.. Hvor lang tid er det lige det tager? Lad den køre når du går i seng, og den er færdig næste dag..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Har hørt at man i dag kan downloade det mod betaling med visa kort og spille det med det samme? andre der har hørt dette rygte? og er der noget om det.?

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Har hørt at man i dag kan downloade det mod betaling med visa kort og spille det med det samme? andre der har hørt dette rygte? og er der noget om det.?

Fed7haS

BÅT, forkert.
    Vi, os der har købt det over steam, har fået denne besked:

"When the game is officially released, you'll be able to play it immediatly"

Synes det er en ekstrem opfindsom metode de har valgt, Valve..

Rig:

• Er heldigvis så priviligeret, at jeg har fået Hayes og Guldborg herinde fra til at hente spillet til mig på BT her kl. 24 eftersom jeg ligger syg. Køber det hovedsageligt pga. HL2 og så lidt pga. CS:S.

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Er heldigvis så priviligeret, at jeg har fået Hayes og Guldborg herinde fra til at hente spillet til mig på BT her kl. 24 eftersom jeg ligger syg. Køber det hovedsageligt pga. HL2 og så lidt pga. CS:S.

Host pjæk host host ;)

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Er heldigvis så priviligeret, at jeg har fået Hayes og Guldborg herinde fra til at hente spillet til mig på BT her kl. 24 eftersom jeg ligger syg. Køber det hovedsageligt pga. HL2 og så lidt pga. CS:S.

Det der så ikke blev sagt her er at han betaler mig 200 kr + en gang på Burger King for at hente det for ham. Det er efter skat.

Rig:

Oprindeligt indlæg af Hayes

Det der så ikke blev sagt her er at han betaler mig 200 kr + en gang på Burger King for at hente det for ham. Det er efter skat.

Tror vidst ikke du fik læst det med småt. :D

Shahid:

Tro mig, jeg havde skam pjækket alligevel, men er rent faktisk syg. Vil nemlig gerne derind og hente det i aften, men med feber er det ikke helt så heldigt. Ligger i sengen med en bærbar og LOTR i baggrunden.

• Må man spørge hvorfor folk går ind og hente det kl 23:59 i nat når det først kan spilles kl 9 ?( :P
    Eb har vel købt rigelig af kopier når det er verdens mest ventede spil?(

Men må sige det er genialt med den der kl 9 sikring måske bare ikke så fear med de få mennesker som ikke har internet endnu :P

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Forstår slet ikke der bliver klaget over at man skal hente det hvis man har købt det via steam.. Hvor lang tid er det lige det tager? Lad den køre når du går i seng, og den er færdig næste dag..

Tager så nok lidt længere tid eftersom det er 4-5 gb.

Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    hvis nu en eller anden får fat i ens steam bruger og password kan man så hente hans hl2?? og spille med den??

nej har ikke tænkt mig spørger bare for jeg ikke aner om det er sådan det foregår

Ja.

• Det kommer selvfølgelig an på hvornår man går i seng :)
    Hvis man, som jeg, går i seng kl ca 24, og så kommer hjem fra skole kl 3, så har spillet altså haft, *regne*, 15 timer at downloade i.. Det burde de fleste forbindelser i dag godt kunne klare.

Edit:

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Må man spørge hvorfor folk går ind og hente det kl 23:59 i nat når det først kan spilles kl 9 ?( :P
    Eb har vel købt rigelig af kopier når det er verdens mest ventede spil?(

Men må sige det er genialt med den der kl 9 sikring måske bare ikke så fear med de få mennesker som ikke har internet endnu :P

Så man ikke behøver at stå op så tidligt i morgen, for at skulle hente spillet først, og så hjem og game kl 9 :P

Rig:

Rettet en gang, sidst af Hayes ().