Vægten skal ned!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    hvad er der godt ved et motions center? er det fordi man kna prøve en masse maskiner? eller får man råd fra dem der er der? for jeg gad ikke betale 200 kr. om måneden for 5 gange :roller:


    Som du selv er inde på, så indebærer de 200,- at du får udarbejdet et træningsprogram specifikt til dig sammen med en instruktør, og så får du top moderne maskiner og B&O anlæg ;) i hallen :p


    .oO( Og så får man chancen for at smide 8x10kg på vægtstangen i stedet for 4x20 bare for at se popsmart ud :p LOL! )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Hmm.. Spis sundt og prop dig ikke med slik eller søde sager. Men tænk over hvad du propper i munden. Evt tænk på hvordan det ser ud om 6 timer?


    Jeg er selv 197.5 cm høj, og vejer 93.4 kg.. ( Har liget vejet mig *G* :)) )


    Det er da ok, er slank og frisk. Og spiser som 4 heste altid.. :D


    Hvad???!! Så er jeg mindst 195cm :boxed:



    :T :T :T :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen


    Som du selv er inde på, så indebærer de 200,- at du får udarbejdet et træningsprogram specifikt til dig sammen med en instruktør, og så får du top moderne maskiner og B&O anlæg ;) i hallen :p


    .oO( Og så får man chancen for at smide 8x10kg på vægtstangen i stedet for 4x20 bare for at se popsmart ud :p LOL! )


    okay. så er jeg mere med på den. kunne ikke se fordelen når man bare kan tage et par bøger på hylden og løfte dem lidt :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WinXioN
    Så mit råd er nu også, frugt og grønt og brød, pasta og ris.


    Det er selvfølgelig osse godt at spise frugt og grønt, men pasta er bare fyld for kroppen. Hvis du dyrker rigtig meget sport, kan du sagtens tillade dig at spise meget pasta. Men for mig fx. som går i skole og ikke dyrker nogen form for sport eller træning pt. vil det være meget svært at forbrænde bl.a. pasta.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Tak for det. Det er en fin huskeregel...


    Men er der ikke noget med, at man heller ikke bør motionere mere end 45 min. eller er det en time??
    Det gælder måske kun, hvis man vil opnå bedre kondition i stedet for at tabe sig???


    Ja, der er noget med at man skl huske at træne i intervaller, men det gælder vidst mest kondition og muskelstyrke, som du også selv er inde på :D

  • [/quote]
    Det er selvfølgelig osse godt at spise frugt og grønt, men pasta er bare fyld for kroppen. Hvis du dyrker rigtig meget sport, kan du sagtens tillade dig at spise meget pasta. Men for mig fx. som går i skole og ikke dyrker nogen form for sport eller træning pt. vil det være meget svært at forbrænde bl.a. pasta.[/quote]


    Jeg er helt enig med tRuz her, det er det eneste der har virket for mig.


    Bænkpres 142.5 kg
    Dødløft 205 kg.


    Torben E (112kg)

  • der er nogle regler for en rigtig mand:


    Han skal være bleg under patterne


    Han skal oplyse sin vægt i tons ( f.eks. 0.1 ton )


    Han skal veje over 100 KG


    og han skal kunne gemme sin tommelfinger inde i navlen!


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK


    Der findes da magert kød. Kroppen bruger mere energi på at forbrænde kød, end på at forbrænde fibre...


    Ved godt, at der kan blive noget med kolesterol, men bare spis rå løg og drik rødvin til, så bliver det udlignet ;o)


    okay, så jeg skal altså leve af rødvin, rå løg og magert kød *G* :))


    fy for pokker da, det her bliver en led slankekur :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    okay, så jeg skal altså leve af rødvin, rå løg og magert kød *G* :))


    fy for pokker da, det her bliver en led slankekur :))


    Er det ikke meningen at en slankekur skal være led?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • heh i dont give a f**k omrking hvad jeg spiser...spiser hvad jeg har lyst til når jeg har lyst...man skal bare prøve at motionere efter det (den her comp er skyld i mine 15kg for meget) ... :) du lever ikke nødvendigvis længere af at leve sundt, men det vil føles sådan :D


    can i have a burger to go :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu skal jeg ikke "lege" klog eller noget, men hvis man i et motionscenter kun bruger "muskelmaskinerne" så skal man ikke regne med at tabe sig pga. man "laver" muskler og muskler verjer mere end fedt.


    Så hvis man træner meget i motions center vil mave og diverse ander "deller" bliver strammet op, men vægten vil nødvendigvis ikke falde, men fedt procenten vil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Nu skal jeg ikke "lege" klog eller noget, men hvis man i et motionscenter kun bruger "muskelmaskinerne" så skal man ikke regne med at tabe sig pga. man "laver" muskler og muskler verjer mere end fedt.


    Så hvis man træner meget i motions center vil mave og diverse ander "deller" bliver strammet op, men vægten vil nødvendigvis ikke falde, men fedt procenten vil.


    Af samme grund er det klogt at bruge spejlet som "vægt" ..

  • Jeg vejer 77 kg og er 190 høj...er det ikke meget passende ?

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------