FFS! Styr de citater.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
eller er jeg bare skæv?
Ja
FFS! Styr de citater.
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
eller er jeg bare skæv?
Ja
Jeg gider ikke ud i lange formelle uddybninger, for at forklare alle det:
Det jeg skrev man ikke kunne i de andre MMORPGS, kan man i Guild Wars.. Ikke at GW er det fedeste mmorpg til dato, jeg nævner bare at jeg tror det indeholder muligheder.. Flere end i visse andre, som jeg også skrev tidligere..
OT:
hvem her inde regner med at købe WoW når det kommer?
QuoteOprindeligt indlæg af c-k
OT:
hvem her inde regner med at købe WoW når det kommer?
Ved endnu ikke om jeg vil købe det, men prøves skal det sgu.
Samme her, spørg mig igen efter den åbne beta.
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Samme her, spørg mig igen efter den åbne beta.
Åben beta af WoW?
Hvornår?
Stadig temmelig uvist:
"We appreciate everyone's interest in determining when World of Warcraft will ship, but while we are rapidly approaching the open beta period and we are confident that we will meet our goal of shipping the game before the end of this year, nailing down an exact ship date is a little more complicated due to a number of factors. As soon as we have a specific date to announce, we will be excited to share the news with everyone. Please don't consider any announced release dates official until such an announcement comes from Blizzard. This is true for all announcements related to Blizzard games."
åben beta i europe kommer ihvertfal først efter det er udkommet i US har jeg læst
Stadig temmelig uvist:
"We appreciate everyone's interest in determining when World of Warcraft will ship, but while we are rapidly approaching the open beta period and we are confident that we will meet our goal of shipping the game before the end of this year, nailing down an exact ship date is a little more complicated due to a number of factors. As soon as we have a specific date to announce, we will be excited to share the news with everyone. Please don't consider any announced release dates official until such an announcement comes from Blizzard. This is true for all announcements related to Blizzard games."
Så hut jeg kan se siger de, at de vil have en åben beta, og derefter gøre det færdigt inden 2005... Det er da gode nyheder, men havde ikke regnet med at det ville være ude så tidligt.
bliver det måske i USA men ikke her i europa der må vi vente så vidt jeg ved
Btw, der er først en åben beta i USA, hvor nordamerikanerne kan deltage, derefter komme den europæiske.
der kommer nok først OB i WoW lige før jul.. det er nok deres julegave
men jeg ved at OB for US kommer snart...
QuoteJeg gider ikke ud i lange formelle uddybninger, for at forklare alle det:
Det jeg skrev man ikke kunne i de andre MMORPGS, kan man i Guild Wars.. Ikke at GW er det fedeste mmorpg til dato, jeg nævner bare at jeg tror det indeholder muligheder.. Flere end i visse andre, som jeg også skrev tidligere..
ja ok.. undskyld min misforståelse..
men jeg holder mig nu stadig til andre games..
Btw ! måske OT
men nogen der skal spille EQ2 når det kommer ud??
og så lige en sidste ting. har i prøve shot online?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Firedog
der kommer nok først OB i WoW lige før jul.. det er nok deres julegave
men jeg ved at OB for US kommer snart...
ja ok.. undskyld min misforståelse..
men jeg holder mig nu stadig til andre games..
Btw ! måske OT
men nogen der skal spille EQ2 når det kommer ud??
og så lige en sidste ting. har i prøve shot online?
'Ville' meget gerne spille EQ2, men tror desværre ikke jeg har tid/råd til det..
edit: Det der golfspil skal da klart prøves.. Sidder med Tiger W 2005 her for tiden.. Utroligt tidsrøvende spil
Har fået prøvet det der golfspil, det er da sødt nok omend en smule kedeligt hvis man ikke lige er den store golf-fanatiker
Nogen her der har bestilt preorder pakken?
Jeg har selv været ude og investere i et PC Gaming world, for man får en engangs key med bladet, så nu kan jeg være med i den første betaweekend.
Man kan forudbestille WoW hos Boomtown i december en gang, og så får man en beta nøgle med i købet, så for dem af jeg der har det ligesom mig, der slet ikke kan vente til WoW udkommer, så kan det jo være en trøst
QuoteOprindeligt indlæg af Bullfaegter
Nogen her der har bestilt preorder pakken?
Jeg har selv været ude og investere i et PC Gaming world, for man får en engangs key med bladet, så nu kan jeg være med i den første betaweekend.
Hvornår er første beta-weekend?
Hvornår er første beta-weekend?
6-7 november = lørdag og søndag.
Derefter skulle det eftersigende være første weekend i hver måned indtil udgivelsen.
Okay Tror også jeg bestiller den.
OkayTror også jeg bestiller den.
Du skal bare lige være klar over at du kun kan få den fra USA, og man kommer nok til at betale dobbelt porto, for først skal preorder pakken sendes, og når spillet udkommer skal det også sendes.. Så det bliver omkring 50$ for fragt.
Jeg regner med at bestille det sammen med en kammerat, så deler vi portoen..
Forresten, hvis ud finder ud af, om det er muligt kun at købe preorder pakken, så sig endelig til.