Kunne være fedt nok. Hvad level er i i efterhånden? 18 her.

Guild Wars åben beta i disse dage!
-
-
Jeg er lige nåed ud af byen, og graffiken er i top, glæder mig til det kommer i final realease så man ikke skal lave de der "små" downloads..
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
På en måde er det meget godt når man skal betale en månedlige pris, for så ved man at man spiller med folk der går op i spillet, og ikke en lallende tåbe der bare valser rundt..Edit edit:
Hedder "Howling Hayes", og er den gale indianer.. Adder lige lidt til friends list, så kan vi evt. battle i morgen
GW bliver helt gatis efter du har købt det
(pånær diverse expansions) -
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Kunne være fedt nok. Hvad level er i i efterhånden? 18 her.Jeg er vidst 17 og så ..... meget
Forresten, findes der en brugsanvisning til spillet i pdf-format? For der er nogle ting i spillet, som jeg ikke helt har gennemskuet endnu.
-
Spørg, så skal jeg se om jeg kan svare
Ellers kan du kigge på deres FAQ, på http://www.guildwars.com/
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
GW bliver helt gatis efter du har købt det
(pånær diverse expansions)Det ved han godt, han pointerer bare at ved de spil, som man skal betale et månedligt beløb for er man sikker på at de andre spillere er mere eller mindre ordentlige...
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Spørg, så skal jeg se om jeg kan svareEllers kan du kigge på deres FAQ, på http://www.guildwars.com/
Det ved han godt, han pointerer bare at ved de spil, som man skal betale et månedligt beløb for er man sikker på at de andre spillere er mere eller mindre ordentlige...
syntes bare jeg så en der spurgte om man skulle, men det var nok bare mig. (måske fordi den var 4:38 )
en dårlig ting er dog at man kan høre alle lyder når de slås selv om man er langt væk så lyder det som om man står 1m fra dem
-
Har de fået ny server eller hvad? Får nu max hastighed (ca. 53 kb/s her), og fik kun en 4 kb/s igår.
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
Har de fået ny server eller hvad? Får nu max hastighed (ca. 53 kb/s her), og fik kun en 4 kb/s igår.Tror jeg! er oppe på 38K/sec kom ikke på noget tidpsunk op over 20K/sec igår
-
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Tror jeg! er oppe på 38K/sec kom ikke på noget tidpsunk op over 20K/sec igår
det startede jo igår, så alle hentede som galt så er det jo klart at hastigheden er lavere
-
Der var også nogle meddelelser om at der skulle fikses noget på nogle af serverne i nat.
-
hmm er det single eller mutliplayer? har spillet 20min nu og er ikke stødt på nogle
? kan godt være der står nogle steder hvad det er men har ikke læst noget om spillet har bare hentet det for sjov
-
Det er multiplayer, når man går ud i vildnisset er man dog alene. Det er jo også kun en tidlig version endnu.
-
ahh ok har fundet folk nu
dog er den begyndt at hente langsom hentede med 60kb/s i starten nu henter jeg ned 2-7kb/s
-
Er der nogen der har startet den guild?
Er lige begyndt - lækker grafik, minder til forveksling om Fables (fables er dog bedre)
-
synes det er lidt kedeligt, og mini mappet stinker
-
Oprindeligt indlæg af c-k
synes det er lidt kedeligt, og mini mappet stinker*Host*Beta*host*Gratis*host*
You get the point
-
Oprindeligt indlæg af Recon_99
Er der nogen der har startet den guild?Jep, jeg har startet guilden, og den hedder Tweak Dk, jeg har allerede inviteret -Sandman- og Hayes, mens R3ptile allerede har joinet en anden guild.
Så hvis du giver mig dit navn, så inviterer jeg også dig. Dette gælder selvfølgelig også alle andre, der er interesserede.
-
Så kom jeg op i lvl 19... Smutter i seng
-
Har haft problemer med spillet, og har prøvet at clocke lidt ned nu.. Vil lige se hvad der sker så
-
det skal lige siges..
jeg har ikke prøvet spillet.. det ser fedt nok ud..
men spillet vil ikke blive udgivedet.. læs hva der står..
det er bare prøve.. og så lukker de beta ned igen. og udvikler videre på det..
Der står ikke noget om at det vil komme til at koste penge den dag det kommer ud.. og af min mening tror jeg selv det vil komme til at koste penge når det kommer ud.. en gang om et par år..
men vil da prøve det
Edit: retter lige mig selv.. det er jo ikke engang en beta.. haha.. det er jo kun et prewiev..
det vil sige i for lov til at kigge på hvordan det kommer til at se ud
og stadig, selvfølgelig er et preweiv gratismen jeg tror stadig ikke på at NCsoft udgiver et spil som de ikke skal have penge for.. No Way