S: Syncmaster 213T LCD

  • Ja jeg vil gerne have noget større så jeg sælger min nyindkøbte skærm.


    Det er en Syncmaster 21.3 " LCD.


    Jeg købte den for ca 3 mdr siden for 8600,-
    Nypris på edbpriser er 7910,- lige nu



    Link til review :
    http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=1974


    Perfekt billede og ingen døde pixels ;)


    PS. Også til salg hos fjenden he he , da jeg virkelig er brændt varm på en anden skærm :D


    [Blocked Image: http://www.hardwarecentral.com/graphics/screenshots/1067022146500lsam541.jpg]

  • Hehe... ja, hvem der bare havde 6100,- nu så :D
    Min 18,! TFT'er kunen godt trænge til en udskiftning :D


    Men opdater li' priserne :D Kunne se på hol.dk at du var blevet budt 6500 fra dba :D ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Hehe... ja, hvem der bare havde 6100,- nu så :D
    Min 18,! TFT'er kunen godt trænge til en udskiftning :D


    Men opdater li' priserne :D Kunne se på hol.dk at du var blevet budt 6500 fra dba :D ;)


    Yeps, men sagde nej til ham fra dba dengang, og nu hvor jeg har fået "storebror" hjem er jeg skam villig til at gå lidt ned i pris ;)

  • Hey
    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du selv syntes den er at spille på?


    Er det muligt at se den i auktion hvis køb skulle blive aktuelt?


    Har du evt. en MSN adresse, som vi kan snakke på hvis den altså ikke er solgt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freddie
    Hey
    Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du selv syntes den er at spille på?


    Er det muligt at se den i auktion hvis køb skulle blive aktuelt?


    Har du evt. en MSN adresse, som vi kan snakke på hvis den altså ikke er solgt.


    Den er ikke solgt endnu , men der kommer en kammerat og kigger på den i morgen ;)


    Ja den kan ses/ opleves på Amager ;)


    Synes den er helt perfekt at spille på. Har spillet meget Desert Combat i 1600 x 1200 på den og den har den overhoved ingen problemer med.


    Jeg har haft den med til LAN et par gange og set den ved siden af mange andre skærme og den klarer sig helt perfekt :D


    Msn er Kent@it.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af supertyv2
    har du købt en 24" skærm!!!!!!....... :T


    Hvad kostede sådan en satan


    KLIK

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless