fuck en spasser....

  • hey..


    jeg skulle hente en kammerat i haderslev i dag.. jeg kom til haderselv og vi skulle hjem.. så vil han lige forbi MC D.. det kunne vi da godt. vi tog drive ind... og fik maden.. kørte om bag på p-pladsen for at spise maden... da der kommer en indvandre hen og spørg om vi ik vil køre ham et sted hen... men det nægte jeg... blev ved med at plage os... men nej, ik en fremmed ind i min bil.. kender ham jo slet ik.. så blev han sku sur og begyndte at sparke på min bil så den fik en bule og så spytted han på den... :evil: hva fanden gik der af ham.. ku han ik tåle et NEJ... ?


    min kammerat var sku helt oppe og køre og vil sku gerne klappe ham en... men vi lukked døren og kørte væk derfra...


    hva sys i vi sku have gjordt.. ?


    undskyld stave fejl...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxon
    Ha ha.. Var det Troels du havde med?
    I sku da bare ha ringet til politiet..


    ja det var.. det hjælper ik noget at ringe til politiet...
    vi ved jo ik hvor han bor elller hva han hedder...
    han sagde at vi bare sku ha haft dig med så havde vi sku klappet ham en... :D

  • Ved ikke hvad i skulle have gjort, men ville nok selv have haft meget svært ved at holde næven til mig - sådan noget der kan jeg bare overhoved ikke acceptere.... Om man så kunne have holdt ham nede på jorden til politi kom kunne så evt. have været en mulighed ved bare at jeg ville have haft meget svært ved bare at "acceptere" det og så køre derfra...


    Var der ikke andre der så det ?(

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Med mit temperament, ville jeg sgu være bange for at jeg var gået ud af bilen og knaldet ham sådan en, det havde jeg ikke fundet mig i. X(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • det hjælper sku ik meget at melder det til politiet... med mendre du holder ham fanget... ind til de kommer... men han var sku da vold syg i hovedet...


    men det er sku heller ik noget jeg kan acceptere...


    fatter ik sådan nogle folk.. de har slet ingen hæmninger... eller hvordan det nu staves.. i ved hva jeg mener ik..

  • Jeg havde sgu holdt ham fanget det svin ! Sidst nogen her hoppede på en bil 3 mand jagtede jeg dem og fik dem til at komme tilbage til ejeren og erstatte den ! Sådan nogle svin !

  • Quote

    skadede han din bil... kom der buler?


    Nu skriver han i sit første indlæg :
    "så blev han sku sur og begyndte at sparke på min bil så den fik en bule og så spytted han på den"


    Så mon ikke der kom en bule ;)


    Men havde godt nok holdt svinet nede på jorden indtil politiet elller andre kunne dukke op - Sådan noget skal sådanne mennesker ikke kunne slippe så nemt fra :evil:

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    du skulle ha gået ud af bilen og klappet ham sådan en lige i fjæset, så hans mor og far og resten af hans familie ikke kunne genkende ham :boxing:


    Præcis, men ville nu nok indblande politiet, ellers ku han jo gå hen og få politiet pusset på dig..! De sku nogen snedige sataner de p****re


    Men en omgang tæv til ham havde nok ikk skadet, selvom man jo blir advaret mod ikk at ty til vold af alle :boxed:


  • Uanset hvem det havde været -- bare ud og have klappet ham sådan en. Bare et enkelt slag så han aldrig ville forsøge sig igen på ligende sager

  • Lidt det samme skete for mig i byen igår... Fik et ubegrundet slag i ansigtet - damn det ringede et godt stykke tid - manden forsvandt og så han aldrig igen! Er verden gået af lave?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Lidt det samme skete for mig i byen igår... Fik et ubegrundet slag i ansigtet - damn det ringede et godt stykke tid - manden forsvandt og så han aldrig igen! Er verden gået af lave?


    Nej, de såment bare fucked up i deres hoveder..! :)


    Indrøm bare at du havde fået så meget at drikke, så du ku ikk huske hva du havde fornærmet ham med :))

  • hold kæft hvor bliver jeg bare harm over at høre sådan en historie. Jeg ved sgu ikke hvad jeg havde gjort, men jeg havde ihvertfald ikke fundet mig i det. Forpulede lortep*rkere!!


    apropos... er lige kommet hjem fra biografen hvor vi så inkasso. Ekstremt ringe film, men at der så sidder en gruppe af otte mørklødne danskere på forreste række og skaber sig, snakker i telefon, og konstant går ind og ud af biografen hjælper ikke på det hele. Og det værste er at der ikke er nogen der tør sige noget til dem, for så ved vi jo alle sammen godt hvad klokken har slået.
    Een gang fik jeg bare nok og bad dem pænt om at tie stille, og der havde jeg hurtigt to af dem stående ved siden af mig, høfligt spørgende om jeg ville have tæsk. Heldigvis kom de til fornuft (hvis man kan kalde det, det), men jeg skal ihvertfald ikke nyde noget igen.

  • Meld ham til politiet - din bil ville ikke blive pænere af at du smadrer ham ;) - og du ville garanteret få en halv SOS-lejr efter dig :]


    Men somg sagt, meld ham og beskriv ham over for politiet, du har jo vidne plus en synlig skade...
    Kan godt være de ik' gider at gøre noget ved det, men det er da i hvert fald forsøget værd synes jeg! ;)

  • I skulle have lavet en bule i ham og spyttet ham i fjæset! men vis man ikke har 5000kr til en volds bøde skulle man som i gjorde køre væk og F.eks kontakte politiet som alligevel ikke kan gøre noget! også få forsikringen til at dække for indvandrer skader! ;)