fuck en spasser....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sehested
    hmm syns sku det er chokerende som danmark ændrer sig i disse år.................folk har jo ingen respekt overfor andre, og deres ejendom........
    tottal mangel på moral........[nynner sku li en god gammel dansk john mogensen melodi] tja gæt hva det er for en...........hiv den frem og lyt til teksten, han havde sku ret ham gamle John........


    Well... Danmarks befolkning er jo også blevet mere "blandet" gennem årene ... ;) ... Dog ikke på opfordring fra mig ...


    " Amerika here we come " .... Shit ... :boxed:


    Annie get your gun ... :camp: :))

  • tjaa.............det er godt nok skræmmende når man ser det i et længere perspektiv...hmm kan man sige det :rolleyes: ...nå men det gjorde han så alligevel

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Man ved aldrig hvornår man får brug for et jernrør :D

    Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.


    A4000 san@2900 1,6v, g.skill4400f1@290 2,5-4-4-6, dfi ut, x850xtpe@600/600


  • Kørt ham ned.. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    du skulle ha gået ud af bilen og klappet ham sådan en lige i fjæset, så hans mor og far og resten af hans familie ikke kunne genkende ham :boxing:


    de kan sku nok ikke se forskel fra hans 11 andre brødre alligevel!

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    begynder dette ikke at blive lidt racisitsk???


    det er fandme svært ikke at være det i situationer som denne!

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Sådan en stodder, han skulle have haft en på lampen og bagefter tilkalde panserne. :boxing:

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Har vi ikke noget i Danmark som hedder POLITIET?


    Eller var man såååå bange at man ikke kunne ringe til politiet?


    jo vi da noget der hedder politiet.. så blev du da lidt kloger...


    nej vi var ik bange.. men tror du vi have 25 mennesker efter os.. NEJ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Richie


    det er fandme svært ikke at være det i situationer som denne!



    så man dum!


    hvis man ikke selv kan beherske sig selv og ikke blive racistisk så man sgu eddermame lige så dum selv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    så man dum!


    hvis man ikke selv kan beherske sig selv og ikke blive racistisk så man sgu eddermame lige så dum selv


    Well... Man er da mindst lige så dum hvis man bitcher over at folk kommer med en joke man ikke selv fatter bare fordi man selv er fremmedarbejder eller har udelandsk blod i årene ... Så må man jo bare undgå sådanne vittigheder. Vi er trods alt i danmark og hvis folk ikke kan li vores mentalitet og humor her, så er der ingen der tvinger dem til at være her. Længere er den nu ikke. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Well... Man er da mindst lige så dum hvis man bitcher over at folk kommer med en joke man ikke selv fatter bare fordi man selv er fremmedarbejder eller har udelandsk blod i årene ... Så må man jo bare undgå sådanne vittigheder. Vi er trods alt i danmark og hvis folk ikke kan li vores mentalitet og humor her, så er der ingen der tvinger dem til at være her. Længere er den nu ikke. ;)



    jeg ved ikke om det mig du hentyder til, men jokes kan gå over grænser, det ved du sikkert selv, og i en alvorlig sag som denne så joker man ikke bare

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    jeg ved ikke om det mig du hentyder til, men jokes kan gå over grænser, det ved du sikkert selv, og i en alvorlig sag som denne så joker man ikke bare


    Jeg går ud fra, at det var denne kommentar du hidser dig op over ?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Richie
    de kan sku nok ikke se forskel fra hans 11 andre brødre alligevel!


    Har du tænkt på, at hvis de 11 brødre nu var født på samme tid og var enæggede 11-linger, kunne man faktisk ikke se forskel.... ;)


    BTW. Det må da være det perfekte fodboldhold... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    jo vi da noget der hedder politiet.. så blev du da lidt kloger...


    nej vi var ik bange.. men tror du vi have 25 mennesker efter os.. NEJ..


    25 mennesker?


    Hvor mange er I ikke selv? :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    jeg ved ikke om det mig du hentyder til, men jokes kan gå over grænser, det ved du sikkert selv, og i en alvorlig sag som denne så joker man ikke bare


    Well... Disse typer folk der har gjort sådan noget er jo også noget vi kun kan grine af fordi de opfører sig en flok tilbagestående udviklingshæmmede aber ... For hvis man snakker om at straffe dem, så er man jo racist ... :boxed: ....


    Om jeg hentyder til dig ? ... Tja hvis du ikke kan tage det som en joke eller ryste på hovedet af ham der skrev den såkaldte joke i ro uden at begynde at kalde folk dumme og blive personlige når der ikke er noget der er henvendt til dig personligt, så ja ... Så hentyder jeg til dig ... ;)


    Hvis det var sket for mig, så var jeg dog flejnet ud ... Uanset om det var en dansker eller fremmedarbejder (Hvis jeg må sige det ? :] )... Men det overrasker mig nu ikke at ham knægten der ikke kunne finde ud af at opføre sig civiliseret ikke var dansker ...


    PS. Hvis du må kalde folk for "racist" så må jeg også kalde dig for "perker" ... Begge ord er skælsord ... Så må du selv vælge ... ;) .... Enten eller ... ;)


  • HeHe ... Ja, det står i islams håndbog ... " Hvis en dansker snakker om at vi statisktisk set får flere børn end dem, så er de racister " .... :boxed:


    *G* :))