fuck en spasser....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    HeHe ... Ja, det står i islams håndbog ... " Hvis en dansker snakker om at vi statisktisk set får flere børn end dem, så er de racister " .... :boxed:


    *G* :))


    Hehe :cheers:


    Jeg kan da virkelig heller ikke se noget problem :]


    Folk fra andre nationaliteter må da gerne gøre grin med hvor mange børn vi får i DK - det er vi da ligeglade med ? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa


    25 mennesker?


    Hvor mange er I ikke selv? :T


    ja var 2.. og skulle vors venner først kommer er der lige 30 km og der kan ske meget iden de kommer frem ik...


  • jeg bliver ikke personlig, jeg kalder meget sjældent folk for racistiske, jeg bliver selv tosset i skralden når jeg hører at en indvandrer har lavet lort, igen.
    Nu når spadseren her har gjort sådan noget dumt mod den bil, og det bliver postet op, så vil jeg da bare prøve at sørge for at der ikke bliver dannet sådan et image over alle indvandrer/nydanskere udlæninge og andet vi kan blive kaldt for.



    det jeg prøver at sige er at ham der er dum, altså indvandreren ;)


    og det også dumt hvis nogen begynder på noget om at indvandre dit og dat.




    og Hans, nej jeg bliver ikke ophidset, det gør jeg sjældent ;)


    men nok om det!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    begynder dette ikke at blive lidt racisitsk???



    Tjo det gør det vel, men: Jeg har aldrig været racist og jeg har slet ikke noget imod de/i er her! Dog har jeg bare på det sidste haft en masse dårlige oplevelser i byen forskellige steder i Jylland, og kald det en tilfældighed, men det har alle være noget med indvandrere at gøre. Så sent som i fredags var der en indvandre der gik ind i en af mine kammerater (overdrevet meget med vilje), jeg vendte mig om og spurgte hvad fanden han gjorde det for. Mere nåede jeg ikke før én af hans venner (som jeg ikke havde set fra siden) slog en proper næve lige på nit stakkels flækkede øjebryn - altså det var ikke flækket før... Derefter samlede "de" sig og ventede udenfor, vel og mærke ca 6-8 stykker nu. Hvilket betød at jeg måtte transporteres ud af bagindgangen af udsmiderne.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård



    Tjo det gør det vel, men: Jeg har aldrig været racist og jeg har slet ikke noget imod de/i er her! Dog har jeg bare på det sidste haft en masse dårlige oplevelser i byen forskellige steder i Jylland, og kald det en tilfældighed, men det har alle være noget med indvandrere at gøre. Så sent som i fredags var der en indvandre der gik ind i en af mine kammerater (overdrevet meget med vilje), jeg vendte mig om og spurgte hvad fanden han gjorde det for. Mere nåede jeg ikke før én af hans venner (som jeg ikke havde set fra siden) slog en proper næve lige på nit stakkels flækkede øjebryn - altså det var ikke flækket før... Derefter samlede "de" sig og ventede udenfor, vel og mærke ca 6-8 stykker nu. Hvilket betød at jeg måtte transporteres ud af bagindgangen af udsmiderne.


    jamen de sku virkelig have sådan et los at de fløj tilbage til ders eget land.. så kan de sku pive alt det de vil der nede.. og se hvor godt de har det her i danmark... for her får de sku i hoved og røv...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    jamen de sku virkelig have sådan et los at de fløj tilbage til ders eget land.. så kan de sku pive alt det de vil der nede.. og se hvor godt de har det her i danmark... for her får de sku i hoved og røv...



    ja " de "..... :camp:


    dem som gør såN! :chain: