• Hej, jeg er har set diverse cs film, med danske og udlandske claner, men jeg har ikke fundet nogle film med DK's The Titans... Er der nogle der kender et link til et sted hvor jeg kan dl'een film med The Titans ?

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• OT: har du et link til de film du har set, kunne godt tænke mig og se sådan nogle :)

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    hvad er det for en slags film? sådan så man kan se holdet og hvordan de spiller eller?

Ja det er in-game shots det hele, og så er der så nogle er har leget lidt med filmne, og nogle hvor de har optaget med cam. når de skal til CPL og sådan... De er nu meget fede og også lidt lære rige

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Så vidt jeg ved har The Titans ikke lavet en CS film (Endnu?)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Så vidt jeg ved har The Titans ikke lavet en CS film (Endnu?)

Nej jeg har heller ikke hørt noget om... :( Tror jeg må få snakket lidt med Whimp, (Er gode venner med ham, irl) <---blær ? :P ehm hvor kom jeg til... nå ja, må lige spørge ham ang. cs film fra The Titans, har kun set whimp spille, men det ser nu også sygt nok ud :P

Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    det er godt nok nogle syge fætre der sidder derinde 8o
    har du læst nogle a citaterne.. puha.

Så kan du lærer det :D

• der er ingen TT CS film ....

Men der findes MANGE gode (det her er bare nogle af mine personlige favoritter):

Fellowship of NoA
    HardClan - Die hard
    Electronic Warfare
    Astralis - Starlike gaming

... Hvis jeg kommer i tanke om flere skal jeg da nok skrive dem på :)

og btw. der findes en masse film på http://www.demohq.com

• så er der :
    SK.swe The Latest Hits
    1C the movie
    e9gma - rank1

kender også flere... og jeg kender også du har nævt, jeg ville nu bare se lidt TT film :)

Edit: men jeg vil da lige tjekke det site ud der :)

2. Edit : argh det er jo kun Q3 site ?

Rettet 2 gange, sidst af b34tz0r ().

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Nej jeg har heller ikke hørt noget om... :( Tror jeg må få snakket lidt med Whimp, (Er gode venner med ham, irl) <---blær ? :P ehm hvor kom jeg til... nå ja, må lige spørge ham ang. cs film fra The Titans, har kun set whimp spille, men det ser nu også sygt nok ud :P

Wauw kender Lewser irl ? :rolleyes: :crazyeyes:

Ved ikk om demoen fra det CSCZ cup hvor Titans var i finalen og røg ud, er kommet ud endnu, men det tror jeg da. men det jo kun en demo ikk en csfilm...

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Årgh hvad syygt... kender du Whimp? Årgh hvad... kan du skaffe autograf????? PLezzz???

:roller: