Hej, jeg er har set diverse cs film, med danske og udlandske claner, men jeg har ikke fundet nogle film med DK's The Titans... Er der nogle der kender et link til et sted hvor jeg kan dl'een film med The Titans ?
Cs film
-
-
OT: har du et link til de film du har set, kunne godt tænke mig og se sådan nogle
-
Oprindeligt indlæg af PolluX^
OT: har du et link til de film du har set, kunne godt tænke mig og se sådan nogle -
hvad er det for en slags film? sådan så man kan se holdet og hvordan de spiller eller?
-
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
hvad er det for en slags film? sådan så man kan se holdet og hvordan de spiller eller?Ja det er in-game shots det hele, og så er der så nogle er har leget lidt med filmne, og nogle hvor de har optaget med cam. når de skal til CPL og sådan... De er nu meget fede og også lidt lære rige
-
aah.. okay. ja sådan nogle kunne da være meget sjove at se. ved du hvor der er nogle?
-
-
Så vidt jeg ved har The Titans ikke lavet en CS film (Endnu?)
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Så vidt jeg ved har The Titans ikke lavet en CS film (Endnu?)Nej jeg har heller ikke hørt noget om...
Tror jeg må få snakket lidt med Whimp, (Er gode venner med ham, irl) <---blær ?
ehm hvor kom jeg til... nå ja, må lige spørge ham ang. cs film fra The Titans, har kun set whimp spille, men det ser nu også sygt nok ud
-
det er godt nok nogle syge fætre der sidder derinde
har du læst nogle a citaterne.. puha. -
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
det er godt nok nogle syge fætre der sidder derinde
har du læst nogle a citaterne.. puha.Så kan du lærer det
-
der er ingen TT CS film ....
Men der findes MANGE gode (det her er bare nogle af mine personlige favoritter):
Fellowship of NoA
HardClan - Die hard
Electronic Warfare
Astralis - Starlike gaming... Hvis jeg kommer i tanke om flere skal jeg da nok skrive dem på
og btw. der findes en masse film på http://www.demohq.com
-
Oprindeligt indlæg af xEEDR-
der er ingen TT CS film ....Men der findes MANGE gode (det her er bare nogle af mine personlige favoritter):
Fellowship of NoA
HardClan - Die hard
Electronic Warfare
Astralis - Starlike gaming... Hvis jeg kommer i tanke om flere skal jeg da nok skrive dem på
og btw. der findes en masse film på http://www.demohq.com
så er der :
SK.swe The Latest Hits
1C the movie
e9gma - rank1kender også flere... og jeg kender også du har nævt, jeg ville nu bare se lidt TT film
Edit: men jeg vil da lige tjekke det site ud der
2. Edit : argh det er jo kun Q3 site ?
-
Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Nej jeg har heller ikke hørt noget om...
ehm hvor kom jeg til... nå ja, må lige spørge ham ang. cs film fra The Titans, har kun set whimp spille, men det ser nu også sygt nok ud
Wauw kender Lewser irl ?
Ved ikk om demoen fra det CSCZ cup hvor Titans var i finalen og røg ud, er kommet ud endnu, men det tror jeg da. men det jo kun en demo ikk en csfilm...
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
det er alligevel lidt dårligt at man skal registrere sig for at kunne downloade filmene... :lame:
-
Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Nej jeg har heller ikke hørt noget om...
Årgh hvad syygt... kender du Whimp? Årgh hvad... kan du skaffe autograf????? PLezzz???