Mili...??

  • Hej derude...


    Eftersom jeg selv står til at skulle møde d. 1 februar kl. 17.00 på Varde kaserne, så kunne det da være interessant at vide hvor mange der har været i mili eller som har fået en indkaldelse til det (så man er 100% sikker på at skulle ind!).


    Personligt regner jeg med at ta' 6mdr., hvad gør i? Hvor skal i hen? O.lign...

  • Jeg trak frinummer. Og pga en knæskade, fik jeg lov til heller ikke at stå på listen over mulige, hvis det skulle blive nødvendigt.
    Men skulle jeg, så havde jeg bestemt også gjort det. Kunne være meget fedt.

  • trak noget lign. 32000, så ingen springtur til mig ;) Havde heller ikke meget lyst til det på det tidspunkt, men i dag ærger det mig en smule, da jeg tror det kunne have været en fed oplevelse.

  • Jeg har slet ikke været inde til session endnu, men når jeg engang efter uddannelsen skal, så håber jeg næsten at jeg kan komme ind, det vil være synd at gå glip af sådan en oplevelse. Tvivler bare på chancen for at komme ind, da jeg har problemer med min ryg og mit ene knæ. :(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • 9 måneder ved Telegraftropperne i Fredericia år 2002.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Trak nr. 11.840..
    Og kom ind i Telegraftropperne i Haderslev og blev uddannet centraloperatør i DEOS (Dansk Eurocom Område Signalsystem). Feeet navn ikke.. :p


    En af de fedeste oplevelser jeg har haft i mit liv..


    Jeg havde overhovedet ikke noget imod det...


    Ville gerne have været fortsat, men fik jeg noget bøvl med ryggen, og kunne desværre ikke.. :(

  • trak nr 10170 så jeg skulle ind og spring...


    Forsynings tropperne i ålborg... Vedl kmp 2002


    de fedeste 8 måneder i mit liv....men det var hårdt...


    Specielt om torsdagen :drink:


    har også fået lavet en DIB kontrakt.. så jeg venter bare på svar så jeg kan blive sendt ud...


    PS... fik også lige smidt et kørekort i hoved i torsdags

  • Danmarks korteste militær karriere


    3 timer *G* på Høvelte Kasserne

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    trak frinummer ;)


    Og du meldte dig ikke frivilligt så?
    Det havde jeg i hvert fald gjort hvis jeg trak frinummer..


    Klart den fedeste tid i mit liv...
    Ville godt nok være ked af det hvis jeg skulle undværre den oplevelse..

  • Er nu glad for at jeg slap. Tvivler meget på at det ville have ændret mig som person. Kan godt være nogle individer vil have godt af en tur i cirkus milli, men jeg tror det kommer an på hvem man er. Det ville i mine øjne opfattes som dybt meningsløst, surrealistisk og plat. Jeg kan den dag i dag melde mig ind hvis jeg vil, da jeg var en del større den dag jeg var til session - men kunne aldrig nogensinde finde på det. Skulle det endelig være, var det da for at få løbe-konditionen op. Ikke for at lære selvdisciplin eller lignende. Det behøver jeg ikke have en eller anden klovn til at skrige mig ind i ansigtet for - slet ikke når det er MINE skattepenge der betaler hans løn. Fandeme nej.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det behøver jeg ikke have en eller anden klovn til at skrige mig ind i ansigtet for - slet ikke når det er MINE skattepenge der betaler hans løn. Fandeme nej.


    Hehe.. Det er sgu en sjov opfattelse folk har af millitæret.. I ser for mange film..


    I de 9 måneder jeg var inde, har der ikke været en eneste befalingsmand der har stået og råbt mig ind i hovedet.. Det er jo ikke Full Metal Jacket, vel.. :T