Indlæg af klf


    tak det var jo lige det at jeg manglet :)

    hvis at jeg laver en .bat fil og skriver


    IF %nr%'== 1' xcopy "C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Dokumenter" "d:\backup\%USERNAME%\Dokumenter" /s /d /y


    skriver den :
    Angiver destinationen D:\backup\KLF\Dokumenter et
    filnavn eller et mappenavn?
    (F=Fil, M=Mappe)


    men kan jeg gøre så den selv vælger Mappe ?

    Quote

    Originally posted by Hans Hansen


    Tror ikke reklamer for eget website er okay på tweak :oops:


    det er nu heller ikke min hjemmeside

    jeg har nogle liggene som du kan købe, der er hvist 4 nye og 2 brugte men ikke brugt meget havde kun cam i 14 dage da jeg byttet det pga var udtilfreds men kvaliteten af det på min comp.

    Quote

    Originally posted by Happy^
    Be QXL om at tjekke om de to brugere har samme IP-adresse - har de ikke det, så er det nok ikke samme person.
    Han kan dog bruge en proxy - også kaldet en bouncer - men det tror jeg ikke han gør.


    Anden mulighed er at han bare får en til at byde.


    jeg har haft mailet til dem og de sage at det ikke var samme ip. og ikke samme add. jeg ved dog ikke med top-salg.
    men jeg tror at de fleste ikke gidder og :boxing: med QXL hvis at de ligger mærke til den slags

    ja jeg blev enig om at smide den ind her for jeg tror ikke den bliver set så godt på QXL. og jo flere at der bakker op om det, jo stører er chansen for at QXL måske vil kigge på sagen, da jeg er temmelig overbevist om at de holder hånden over en som top-salg da han nok ligger penge i deren kasse

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Problack Dragon
    Jeg tror Microsoft har rettet fejlene. Men jo, det er rigtigt nok. Der var fejl i starten.


    Ikke noget jeg har på papir, men mit system har kørt ustabilt.


    det kan godt vare at den er på toppen nu, det skal jeg ikke kunne sige.
    men jeg gar lige en gammel artikel her :
    SP2-driller

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Jep. Hvad er der dårligt ved det?


    vad det ikke 100 % men har hørt em masse dårligt om det, men self. er der nok også gode ting ved det.
    nogle programmer skulle eks ikke kunne køre under det osv.

    inde i tilføj/fjern har jeg en hel masse hotfix opdateringer til windows. kan man slette dem og nøjes med at hente en, eller skal de bare ligge der inde og fylde det hele ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tomaszo
    Nogen der kender et program der automatisk kan finde ud af hvad alt ens hardware er, og når der så kommer nogen updates til ens hardware, så spørg den om man vil upgrade... nogen der kender et program i den stil?


    TuneUp Utilities 2004
    kan finde nogle ting men den finder ikke det hele :(