Indlæg af parmo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    hehe ja ;) så længe du ikke går ud på WAN med det er de lovlige :P men en ren princip sag at de bare skal køre på de 3 standard lan addresser hvis man opsætter noget lan


    PS. kanon at det virker


    Tak for hjælpen.


    til din info:
    "IPv4 addresses in the address block 169.254.0.0 to 169.254.255.255 (169.254.0.0 /16) are designated as link-local addresses. These addresses can be automatically assigned to the local host by the operating system in environments where no IP configuration is available. These might be used in a small peer-to-peer network or for a host that could not automatically obtain an address from a Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) server."

    hej
    Har lige prøvet at overføre en stor fil, og den fortsatte uden problemer da jeg hev kablet ud i den ene pc, så det må jo have været den trådløse den havde valgt der :-)
    iperne via kabel:


    169.254.137.48 ----- 169.254.115.92 pinger fint imellem
    trådløst er der 2 andre ip


    Martinta, er ikke med på hvad du mener :ohmy:

    uden at vide, hvad jeg har gjordt ;-)
    kan jeg nu pinge, computerne med succes....
    så det må betyde at det virker, men nu kommer næste spørgsmål så
    Vælger den så selv den hurtigste forbindelse, når jeg overfører noget mellem pc'erner.... altså vælger den automatisk den kablede vej, hvor der er 1 gbit forbindelse, eller bruger den trådløs igennem routeren??
    hvordan tjekker jeg dette?

    Hej Alle.


    Har i nogen tid prøvet at få koblet 2 pc'er sammen med crossover kabel, samtidig med at de er på internettet via deres wifi netkort...


    Kan dette overhovedet lade sig gøre og i så fald, hvordan??


    Begge pc'er kører Win7


    årsagen til dette er at jeg gerne vil udnytte den større hastighed ( Gbit netkort ) til at overfører filer mellem de to pc'er. samtidig med at de er på internettet igennem deres wifi kort.


    håber nogen kan hjælpe

    Hejsa...


    Er der nogle er Jer kloge hoveder der ved, hvordan man kan komme udenom at et ptrogram eller hjemmeside ved man befinder sig uden for DK??


    Har fundet et program, så man kan se Dansk tv over nettet gratis....
    Ideen var at det skulle bruges i udlandet...

    har prøvet en ny strømforsyning, men den manglede strømstik til mit GFX, så den blev afprøvet med strøm til alle dele undtagen GFX.
    GFX sad dog i, under testen...
    Kan det have gjordt at den ikke ville starte der??

    tak for svarene...
    er nu ved at være ret frustreret!!!! har prøvet at pille alt fra helt ned til bundkortet, en ting af gangen.
    Har prøvet det med at kortslutte de to pins, men dette kan jeg ike få til at virker, har også prøvet dette på et system der virkede, men heller ikke her virkede dette trick ( hvad gør jeg galt)


    Efter at have alt pillet fra, helt ned til bundkortet uden opstart. købte jeg et nyt bundkort, da det måtte være det.
    men det var det heller ikke!


    Synes at have prøvet alt!!


    Kan man starte et bundkort uden noget tilsluttet, heller ikke CPU?? kun strøm


    håber på hjælp, da dette efterhånden er lidt træls!!!

    Hej alle
    Har brug for lidt hjælp...


    Kan ikke starte min pc, der sker intet når jeg trykker på power knappen.
    Dette er sket efter strømmen har været afbrudt en god uges tid.
    Der sidder et Asus logo på bundkortet som lyser blåt, når man tænder for strømmen, så det kan vel ikke være strømforsyningen, eller?? har tjekket om alle kabler sidder som de skal.


    Håber på at I har det "gyldne" råd!!!


    Jeg var jo inde og se den igår....


    Fed film faktisk, og ja uden at sige for meget, så skiller den sig ud fra de andre amerikanske "lyserøde" katastrofe film!


    Helt klart seværdig......

    Hjæælp!


    Jeg skal have inst. søkort på en ældre bærbar pc...
    men kort inde i inst. kommer der en fejl ( "access violation at adress 0103D587. read og adress 0103D587" )


    jeg har forsøgt at lave en kopi af skiven, uden at det hjalp....


    nogen der har et bud på en løsning til dette problem!?!