Rygere(Cigaretter)??? Ja Nej???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Sorry mens syns ikk lige de ting kan forbindes med hinanden... Det er da noget svineri at gå og smide skrald over alt på gaderne, og imo er cigaretskoder også skrald :) men gider sleet ikk brokke mig over det, for det er totalt umuligt at få folk til at tænke over sådan noget :)


    Beklager - jeg var i et lindt ondt lune i morges... Efter at have læst mit svar igennem må jeg give dig ret.
    Morale: Never post when feeling angry :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af X-Man
    synes rygning er noget af det klammeste der findes, de fleste rygere er sku totalt ligeglad med andre.......


    :)) så ka du lære det :P


    nej det klammeste ville nok være engel med tysker hår, shorts, gule gummistøvler med gul regnfrakke som er 3 numre for stor og en fiskestang :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    :)) så ka du lære det :P


    nej det klammeste ville nok være engel med tysker hår, shorts, gule gummistøvler med gul regnfrakke som er 3 numre for stor og en fiskestang :))


    Hmmm det har du jo egentlig ret i :))


    Men alligevel kan jeg ikke fordrage rygere der ikke kan finde ud af og tage hensyn til ikke rygere

  • Er ryger, og nyder da os at ryge...
    Men vi kan nu godt finde ud af at ta hensyn til andre, og det er ikke alle der smider deres skoder overalt! Har selv en vane fra hæren med at rule gløden af og smide skodet ud... Ved godt det ik' er særlig mange der gør det, men til gengæld er vi hyggeligere end ikke rygere! :))

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    :)) så ka du lære det :P


    nej det klammeste ville nok være engel med tysker hår, shorts, gule gummistøvler med gul regnfrakke som er 3 numre for stor og en fiskestang :))


    :idea: Jamen har han da ikke også det? :))

  • det er sjovt folk er mere eller mindre ligeglade med kræftfremkaldene stoffer i vores føde og forurening i vores luft men så snart det handler om rygere så går de helt amok :) hyklerisk?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Octa
    det er sjovt folk er mere eller mindre ligeglade med kræftfremkaldene stoffer i vores føde og forurening i vores luft men så snart det handler om rygere så går de helt amok :) hyklerisk?


    Ja, der er jo ikke noget folk elsker mere end at være "hellige" ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    :idea: Jamen har han da ikke også det? :))



    Shhhhh.... ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg har ikke brug for den slags ligkiste søm til at tage livet af mig... alcohol klarer det fint :T

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cedde
    Har aldrig fattet idéen i det skidt ...


    -Men andre folk er da velkomne, så længe at det ikke generer mig... (med mindre det er i deres eget hjem selfølgelig)...



    Total enig

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Er selv ryger, og jeg kan da godt se at det ikke må være særlig rart at være passiv ryger (kan selv huske det) men det er nu for meget med dem der, som overreagerer helt vildt, jeg ser da ikke nogen stå og skælde ud på vejen en tåget morgen fordi at bilosen bliver liggene i hovedhøjde... Og det er mindst lige så skadeligt... Men generelt tager jeg meget hensyn til om folk er ikkerygere, medmindre jeg er pissestiv :)) derudover er det også en god vane at have en lille pose i lommen når man fx. er ude og gå med hunden, så er det bare at vippe gløden af smøgen og smide filteret i posen... Så er det problem ude af verden ;)

  • Nej! :))
    Mine forældre har røget så voldsomt meget, at jeg er blevet helt vanvittig af cigaret røg :crazyeyes:


    Dog har jeg en underlig vane når jeg er stiv (Sker en sjælden gang) får altid en smøg af nogen :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    Er selv ryger, og jeg kan da godt se at det ikke må være særlig rart at være passiv ryger (kan selv huske det) men det er nu for meget med dem der, som overreagerer helt vildt, jeg ser da ikke nogen stå og skælde ud på vejen en tåget morgen fordi at bilosen bliver liggene i hovedhøjde... Og det er mindst lige så skadeligt... Men generelt tager jeg meget hensyn til om folk er ikkerygere, medmindre jeg er pissestiv :)) derudover er det også en god vane at have en lille pose i lommen når man fx. er ude og gå med hunden, så er det bare at vippe gløden af smøgen og smide filteret i posen... Så er det problem ude af verden ;)


    Aha! - Der har du sq fat i den gode ende - Det kunne mange andre sq lære noget af! :idea: ;)

  • Jeg er en rigtig irreterende ryger hvis man spørger ikke-rygerne sikkert for hvis jeg er sted henne hvor jeg er i min gode ret til at ryge, så gør jeg det hvis jeg har lyst og tager IKKE hensyn til ikke-rygerne. Hvis de har et problem med at jeg ryger, så er det deres problem og så må de bare gå et andet sted hen hvis de ikke kan klare lugten ... Kan jeg ikke tage mig af.


    Har også undret mig over hvorfor der på visse DSB-stationer er små glas-rum ude på paronen hvor man IKKE må ryge ... :boxed: ... Det burde da være ryge-rum ... For så kunne de ikke-rygere jo smutte ud og få "frisk" luft ... Det er jo det de vil have ... ;) HeHe ...


    Men det er så noget HELT andet hvis jeg er sammen med nogle mennesker jeg godt kan li som ikke kan li at jeg ryger, så lader jeg da være med det ... Men så skal de også være MEGET søde ... :)) ... Er heldigvis ikke en af de rygere som ikke har nogen rygrad og bare SKAL have en smøg hele tiden... :boxed: ... Stakkels dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg er en rigtig irreterende ryger hvis man spørger ikke-rygerne sikkert for hvis jeg er sted henne hvor jeg er i min gode ret til at ryge, så gør jeg det hvis jeg har lyst og tager IKKE hensyn til ikke-rygerne. Hvis de har et problem med at jeg ryger, så er det deres problem og så må de bare gå et andet sted hen hvis de ikke kan klare lugten ... Kan jeg ikke tage mig af.


    Har også undret mig over hvorfor der på visse DSB-stationer er små glas-rum ude på paronen hvor man IKKE må ryge ... :boxed: ... Det burde da være ryge-rum ... For så kunne de ikke-rygere jo smutte ud og få "frisk" luft ... Det er jo det de vil have ... ;) HeHe ...


    Men det er så noget HELT andet hvis jeg er sammen med nogle mennesker jeg godt kan li som ikke kan li at jeg ryger, så lader jeg da være med det ... Men så skal de også være MEGET søde ... :)) ... Er heldigvis ikke en af de rygere som ikke har nogen rygrad og bare SKAL have en smøg hele tiden... :boxed: ... Stakkels dem .


    Yep synt for dem, der et par stykker af dem i min klasse.. I hver en lille pause ska de ha en smøg og de står gerne med den smøg i hånden i 10 min. selvom vi har 5 min pause :roller:
    En af dem har prøvet at regne ud hvor meget knallert tune han ku købe for de penge han bruger :P