Gidseltagning - hva' sker der for de sindsyge terrorister

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ja, det er laaangt over din sengetid ... Har du ikke hørt at man skal have 8 timers søvn når man er i voksealderen hvis man ikke vil blive ved med at være lille ?... :))


    Tror jeg også + at han snart må ha' ondt i "pølserne", efter alle de indlæg, som han efterhånden har skrevet.(ca. en 1/4 af indlæggene p.t.) Uden dog at rigtig ha' skrevet noget ;)
    Kunne godt ønske en rigtig fordømmelse, af det der er sket. I stedet for hele tiden at forsvare muslimerne. Det ville da være et skridt i den rigtige retning - IMO.


  • Ja ja ja - Det lyder jo alt sammen meget godt - men hvorfor siger du konsekvent "de" - skal reglerne ikke gælde for "rigtige" danskere. Nå ja og så fremmer overdrivelsen jo forståelsen - ingen tvivl om at straffene i det danske retssystem er latterligt lave - men det gælder jo hele vejen rundt - også for danskere.


    Min pointe er - at hvis man vil opfattes som et moderne samfund - så bruger man sgu ikke middel alder metoder - man kan sgu bare lade vær med at have alle de "ferie-kolonier" - men de metoder du lister - det er sgu til grin..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Okaaaaaaaay - du VED altså at alle de kriminelle - det er Irakere og Iranere - for der er sgu da hverken krig i Tyrkiet eller Pakistan. Bortset fra det så kan man ikke smide familien ud fordi et medlem er kriminel - skal man så også f.eks. smide en dansk familie ud af et bolig kompleks - fordi sønnen er volds forbryder eller bankrøver. Så vil jeg også mene at Du skal i spjældet hvis din far er selskabs tømmer - Det holder jo jo ikke helt vel... ;)



    hvad vil du så foreslå,jeg syntes det er et udmærket tiltag,alle andre tiltag har jo slået fejl
    som andre også har sagt har de ingen og jeg siger ingen respekt for politiet og den danske lovgivning
    og det kan fan... ikke passe at forældrene ikke kan styre deres unger,så må de sku også bøde
    det eneste problem jeg ser i det her tiltag er at de bare flytter problemet et andet sted hen.

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Quote

    hvad vil du så foreslå,jeg syntes det er et udmærket tiltag,alle andre tiltag har jo slået fejl
    som andre også har sagt har de ingen og jeg siger ingen respekt for politiet og den danske lovgivning
    og det kan fan... ikke passe at forældrene ikke kan styre deres unger,så må de sku også bøde
    det eneste problem jeg ser i det her tiltag er at de bare flytter problemet et andet sted hen.


    1. Meget kort snor (til alle kriminelle - også danske).


    2. Straffe som kan mærkes - ikke noget som helst med en løftet pegefinger.


    3. Forbud mod diverse ekstremist organisationer (men lidt svært at argumentere for - så længe et fjols som Nazi Johnny kan eksistere).


    4. Specifikt på indvandrere: Deres børn skal fucking tvinges i børnehave - så de kan lære at tale dansk - lære danske børn at kende - lære danske skikke og vaner. Hvis "de" ikke vil indordne sig under det - så snupper vi lige alle deres børnepenge mv.


    5. Hvis man tvangsgifter sit barn - sender det på "opdragelse" i hjemlandet - så snupper vi igen pengene fra dem.


    Men problemet løses sgu ikke over night - og så længe ingen politiker har nosser til at forsøge at løse det - så sker der intet - og Pia fjolset - hun prøver ikke at løse en skid...

  • bemærkninger til dit svar
    1. enig


    2.enig problemet er bare at det ikke hjælper en skid de har ikke respekt for de danske fængsels ophold


    3.fuldstændig enig


    4.problemet er her at de børnehaver der ligger ved ghettoerne er der ikke nogle danske børn i,dvs. de skal flyttes ud andre steder i byen


    5.enig igen


    politikerne i dette land har faktisk gjordt en hel del der kommer faktisk ikke indvandrere til landet mere ihverfald er det et meget lille tal,og der har jo lige været en debat i tv avisen om at indvandrere flytter til sverige proforma for at omgå den danske 24 års regel(familie sammenføringer)de gør ihverfald mere end de lande vi lægger nabo til,nu mangler de bare at få noget gjordt ved kriminaliteten både blandt danskere og indvandrere

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset

  • Har lige kigget tråden igennem, for lige at få et overblik over, hvad der er blevet skrevet. Har dog ikke medregnet alle de perfide indlæg. Det som sprang i øjnene på mig var, at en del af dem som forsvarer Islam, skriver det ikke er muslimer, som har deltaget i denne horrible aktion. Med den påstand, at det handler om forholdene i Tjetjenien.
    Jeps - men Tjetjenien og de omkringliggende stater er næsten alle overvejende muslimske og de grupper der er der, har tilknytning til yderliggående muslimske grupper i de lande der ligger syd for dem.


    Og husk nu at det er ikke for at skære alle over en kam, men for at påpege, at der er "sygdomme", som ødelægger helhedssynet på muslimer. Og de fleste sygdomme kan jo helbredes, ved at prøve at få styr på de symptomer, som forårsager tilstanden og så få dem fjernet. Enten ved operative indgreb, med medikamenter eller med alternative behandlinger.
    Det bedste sted at starte, er faktisk hos patienten selv.


  • De har ikke respekt for straffen - som den er pt. - det er vi helt enige om - MEN jeg er nu ret sikker på - at hvis hammeren faldt omgående - og hårdt - så kom der andre boller på suppen. Har da arbejdet sammen med en enkelt eller to af "dem" - og der har den generelle holdning i hvert fald været - at HVIS straffen blev hårdere - så ville diverse kriminelle fjolser tænke sig om en ekstra gang - Og der er jo ingen tvivl om at straffen for stort set alt i dagens DK er til grin - Og hvorfor ingen politiker eller parti - vil sætte nogle hårdere regler op - det fatter jeg ikke et klap af - Det kan jo ikke være fordi der ikke er stemmer i det - og det er jo som regel - desværre - deres eneste motivation - de skide 179 kriminelle svin som sidder derinde...

  • Ved ikk om i læste forsiden på en af aviserne i går. Kan dog ikke huske hvilken.


    Der stod med store bogstaver,


    Gidslerne Voldtaget
    og udenpå var der billedet af en pige på omkring 10.
    (kan ikke huske om det stod præcist sådan, men det var tæt på)


    Jeg må sige at jeg enormt furisk vred da jeg læste det. Håber sandelig ikke at det er rigtigt, men hvis det er, så ville jeg gerne have Russerne til at sende alt disponibelt mandskab ned og fjerne resten af de tjetjenske ekstremister, og så derefter hjælpe til med at fjerne dem i resten af landende... IMO


    Undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne, men jeg synes fandme det er langt ude... De skulle fandme have skåret p*kk*n af i skiver og have stoppet dem i halsen...


  • Jeps... de skal bare fjernes fra denne planet!
    Stakkels børn...


  • Mærkeligt mærkeligt... Faktisk er den største indvandrer-gruppe i danmark svenskere...


  • Problemet er at mange i den østlige verden ikke har lært at læse... Derfor er det op til den lokale præst at fortælle hvad der står i koranen... :-( Hvis han så er ekstremist, så vil resten af landsbyen også blive det, da de ikke kan danne deres egen syn på tingene ud fra noget de har læst... :-(


  • Alle mennesker er ikke de samme, og jo, der er nogen som burde smides på en øde ø!!! F.eks. disse gidseltager. Eller 2. generationsindvadrer som laver kriminalitet.


  • Det er sku dig der er for ringe!! Du ved vist slet ikke hvordan det er... for du lever jo i Danmark.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Okaaaaaaaay - du VED altså at alle de kriminelle - det er Irakere og Iranere - for der er sgu da hverken krig i Tyrkiet eller Pakistan. Bortset fra det så kan man ikke smide familien ud fordi et medlem er kriminel - skal man så også f.eks. smide en dansk familie ud af et bolig kompleks - fordi sønnen er volds forbryder eller bankrøver. Så vil jeg også mene at Du skal i spjældet hvis din far er selskabs tømmer - Det holder jo jo ikke helt vel... ;)


    Forestil dig, at du er skyld i at dig, og hele din famile bliver smidt ud af et land fordi DU har lavet noget lort, hvordan vil din familie så se på dig? - Sandsyneligvis ikke ligefrem som en eller anden helt, nok snarere det modsatte... hvis man så forestiller sig dette, ske ved en muslimske familie (som jo typisk sætter ære højt), så tror jeg det må afskrække familiens sorte får en del! Bare det at man som en dreng/mand er skyld i at hele ens familie ikke har noget sted at bo, det må da ikke være en rar tanke.... eller er det bare noget jeg bilder mig ind?


    Men anyways, er helt enig i dine meninger om at den danske lov er lidt "svag" !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Forestil dig, at du er skyld i at dig, og hele din famile bliver smidt ud af et land fordi DU har lavet noget lort, hvordan vil din familie så se på dig? - Sandsyneligvis ikke ligefrem som en eller anden helt, nok snarere det modsatte... hvis man så forestiller sig dette, ske ved en muslimske familie (som jo typisk sætter ære højt), så tror jeg det må afskrække familiens sorte får en del! Bare det at man som en dreng/mand er skyld i at hele ens familie ikke har noget sted at bo, det må da ikke være en rar tanke.... eller er det bare noget jeg bilder mig ind?


    Men anyways, er helt enig i dine meninger om at den danske lov er lidt "svag" !


    Jeg må altså give ham ret ;)
    Det er ikke fair at lade det gå ud over hele familien bare fordi en idiot dummer sig, lige meget hvor meget det så afskrækker ham - det er simpelthen bare ikke fair...
    Desuden - hvis det skal gælde for udlændinge skal det også gælde for danskere - loven skal imo. være ens for alle uanset race og hudfarve...


    Så ja, hårdere straffe er nok det umiddelbart mest logiske løsningsforslag jeg kan komme på - men så kommer spørgsmålet jo igen som jeg også stilte tidligere - hvad med den manglende plads og personale i fængsler?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Jeg må altså give ham ret ;)
    Det er ikke fair at lade det gå ud over hele familien bare fordi en idiot dummer sig, lige meget hvor meget det så afskrækker ham - det er simpelthen bare ikke fair...
    Desuden - hvis det skal gælde for udlændinge skal det også gælde for danskere - loven skal imo. være ens for alle uanset race og hudfarve...


    Så ja, hårdere straffe er nok det umiddelbart mest logiske løsningsforslag jeg kan komme på - men så kommer spørgsmålet jo igen som jeg også stilte tidligere - hvad med den manglende plads og personale i fængsler?


    Mit princip i denne straf er ikke bygget på at at afskrække indvandrer, men dem som flygter hertil, for at komme væk fra deres land med krig og terro. Ja ok det kan diskuteres om det er fair, men i mine øjne så skal de sq opføre sig ordentligt hvis de vil komme her og søge ly....



    Hvis vi taler indvandrer så er det en anden sag - de kommer jo ikke for at søge ly for div. krige, de kommer og bor her (sandsyneligvis) fordi de ser muligheder for et bedre liv her end i deres eget land...


  • Så du vil straffe dem der har brug for hjælp - flygtninge, og lade dem der ikke behøver komme - indvandrere, gøre nøjagtig som de vil .. Det er sq da den omvendte verden ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Så du vil straffe dem der har brug for hjælp - flygtninge, og lade dem der ikke behøver komme - indvandrere, gøre nøjagtig som de vil .. Det er sq da den omvendte verden ..


    Hmm får åbenbart ikke udtrykt mig korrekt...


    Det jeg mener er, at kommer man som flygtning, så bør man komme med en smule ydmighed og indfinde sig efter loven.... Hvis ikke man kan det så er det bare ærgeligt efter min mening...


    Hvis du ejer en to-etagers lejlighed og lejer den øverste etage ud til en som VIRKELIG har brug for lejligheden... men du finder så ud af at han faktisk ødelægger den udlejede del af huset, så det faktisk ligner noget lort, udover det så betaler han ikke sin husleje og i weekenderne spiller han VIRKELIG højt musik og ham og hans venner larmer og sviner utorlig meget, faktisk så meget at naboener ofter truer med politianmeldelse....



    vil du smide ham ud? eller lade ham bo pga. hans behov for lejligheden...


  • Skal indvandrere så ikke overholde loven? Det er jo det du i bund og grund siger ..


    Jeg tror ikke på, det er flygtninge der laver mest ballade .. De er FLYGTET fra krig og terror, og mange af dem ønsker virkelig at få et bedre liv, et liv de ikke engang er sikre på at have hvis de ikke var flygtet ..


    Indvandrere kommer jo mere af magelighed, og det er der jeg tror den går galt ..


    Selvfølgelig vil jeg smide ham ud .. Du kan desuden heller ikke sammenligne de to ting ..