Gidseltagning - hva' sker der for de sindsyge terrorister

  • I må meget undskylde - men har fulgt en del med i den vanvittige gidseltagning i en lille russisk delstat Ossetien. Lige meget hvilket politisk mål man har, så tager man ikke uskylde børn i en fremmed stat, som gidsler. Det viser hvor sindsyge og hjernedøde disse islamiske terror-grupper er. (ca. halvdelen af de dræbte gidsler er fra den arabiske verden)
    De har dræbt flygtene børn ved, at skyde dem ned bagfra udløst en bombe i en gymnastiksal med ca. 100 børn. Min skepsis over for Islam er vokset endnu mere efter, det jeg har set og hørt i dag. Udover det med gidslerne, så er de også indvolveret i de 2 seneste flystyrt + noget med en bombe i Moskva.


    [Blocked Image: http://i2-images.tv2.dk/s/14/243214-7df54a9aecb3ff592671eb3bfccbee65.jpeg]


    Efterhånden så er jeg tilbøjelig til at sige, fjern alle muslimiske fundamentalister. Der er s.. ikke meget positivt ved dem efterhånden. IMO så vil de omvende alle i verden til et system som, bare slår uskyldige børn og andre ihjel bare for at nå sit mål. FØJ for S....


    [Blocked Image: http://i2-images.tv2.dk/s/29/243229-1a8406c04b9b778eee64ed147c651d79.jpeg]

  • En ting jeg overhovedet ikke kan acceptere er folk der gør børn fortræd .. Kan slet ikke sætte mig ind i deres tankegang .. Det er for mig så fjern en handling, at jeg bare ved at tænke på de folk der gør det væmmes over dem, og bliver fyldt med en eller anden form for had ..


    Børn er uskyldige væsner, og skal have lov til at være det så længe de kan .. De kan i forvejen alt for hurtigt træde ind i de voksnes verden ..


    Kan man ikke nå sit mål på en anden måde, så skal man måske overveje om målet så er værd at nå .. Er det langt fra i mine øjne ..

  • Gidseltagere er ubeskrive onde, jeg tror det er derfor de er tilbøjelige til at tage børn.. For en hver mor og far vil gøre alt for deres barn. Ikke sagt at voksne gidsler ikke skal befries fordi de ikke længere er børn.. Men at tage børn som gidsler er et meget blødt punkt tror jeg. 8o
    EDIT: Forkert smiley.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Efterhånden så er jeg tilbøjelig til at sige, fjern alle muslimer. Der er s.. ikke meget positivt ved dem efterhånden. IMO så vil de omvende alle i verden til et system som, bare slår uskyldige børn og andre ihjel bare for at nå sit mål. FØJ for S....


    Har også efterhånden fået den holdning. Ikke at jeg er racist, men det er fandme ved at være for meget.



    Har fulgt med det meste af dagen, og jeg tror ikke jeg nogen sinde har set sådan nogle afskyelige billeder og handlinger før.


    Jeg har den dybeste afsky for folk og opfattelser der kan føre til sådan en afskyelig handling.


  • Helt enig - og så kan alle modstandere af det, råbe lige så meget de vil om ytringsfrihed. Sådanne "dyr" skal ikke ha' lov til, at samles og planlægge eller opildne, til deres sygelige aktioner på normale mennesker. Jeg er stadig eder rasende over, at såkaldte mennesker med Koranen i hånden eller i hovedet, kan gøre sådanne ting. X(

  • Har fulgt med i det lige siden i middags, og jeg kan ikke sige andet end at jeg ikke fatter. Så et interview med nogle børn, og de fortalte at hvis de ikke var stille så blev de skudt. Hvis en terroristerne døde ville 50 børn dø, og hvis en af dem blev såret så ville 20 børn dø. Også noget med at de havde taget nogle børn og slæbt dem ind ved siden af hvor de så bare blev skudt. Har også hørt noget om at de skulle drikke deres eget pis.


    Mht. bomben, så fortalte de også at den var tapet fast i loftet (de havde mineret hele skolen), og så faldt den ned og sprang i luften fordi tapen ikke kunne holde.


    Men alt i alt er det tragisk, og lad os håbe at det aldrig kommer til at ske i vores lille Danmark !

  • At give muslimerne skylden er nok det latterligste jeg har hørt længe. Der er sgu da kun fokus på de muslimer, som er terrorister. Det er jo kun en brøkdel af alle muslimer i verden, så tag dig lige sammen.


    Jeg forsvarer ikke terroristerne, men de russiske soldater har fandme også stor skyld i at nogle af børnene døde. Pludselig stormer de bare skolen. Det er som om der ikke er nogen professionel planlægning bag ved, ligesom teatret i Moskva hvor de gassede og derved dræbte over 100 gidsler.


    Selvfølgelig er det ubamhjertigt at kidnappe børn, men de kidnappede dem nok ikke for at slå dem ihjel. Det er jo ret smart at kidnappe børn, for regeringen osv. vil være mere villige til at acceptere gidseltagernes krav. Som sagt er det ikke for at forsvare dem, men de har nok ikke valgt børnene fordi de er barbariske, men fordi det er smart rent taktisk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Har fulgt med i det lige siden i middags, og jeg kan ikke sige andet end at jeg ikke fatter. Så et interview med nogle børn, og de fortalte at hvis de ikke var stille så blev de skudt. Hvis en terroristerne døde ville 50 børn dø, og hvis en af dem blev såret så ville 20 børn dø. Også noget med at de havde taget nogle børn og slæbt dem ind ved siden af hvor de så bare blev skudt. Har også hørt noget om at de skulle drikke deres eget pis.


    Mht. bomben, så fortalte de også at den var tapet fast i loftet (de havde mineret hele skolen), og så faldt den ned og sprang i luften fordi tapen ikke kunne holde.


    Men alt i alt er det tragisk, og lad os håbe at det aldrig kommer til at ske i vores lille Danmark !



    Sikken intelligens... :roller:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Helt enig - og så kan alle modstandere af det, råbe lige så meget de vil om ytringsfrihed. Sådanne "dyr" skal ikke ha' lov til, at samles og planlægge eller opildne, til deres sygelige aktioner på normale mennesker. Jeg er stadig eder rasende over, at såkaldte mennesker med Koranen i hånden eller i hovedet, kan gøre sådanne ting.


    Det er jo ligeså slemt som nazisterne...

  • Har intet tilovers for de folk, det er så lavt at gøre sådanne ting mod børn at jeg slet ikke forstår at nogle overhoved kan tænke på at gøre det........


    Forstår den bare slet ikke - Deres signaler i hjernen må virkelig have nogle kæmpe brud for sådanne handlinger. Kan godt være børn er "bedre" gidsler når man tænker på afpresning / følelser, men man skal virkelig også være kold og ufølsom ud over alle grænser for at gøre det.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Synes nazisme er en anden ting. Du kan naturligvis sammenligne brutaliteten i deres foretagender.


    Nazisme er noget andet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik-
    Har intet tilovers for de folk, det er så lavt at gøre sådanne ting mod børn at jeg slet ikke forstår at nogle overhoved kan tænke på at gøre det........


    Forstår den bare slet ikke - Deres signaler i hjernen må virkelig have nogle kæmpe brud for sådanne handlinger. Kan godt være børn er "bedre" gidsler når man tænker på afpresning / følelser, men man skal virkelig også være kold og ufølsom ud over alle grænser for at gøre det.


    Fanatisme driver mennesker langt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    At give muslimerne skylden er nok det latterligste jeg har hørt længe. Der er sgu da kun fokus på de muslimer, som er terrorister. Det er jo kun en brøkdel af alle muslimer i verden, så tag dig lige sammen.


    Jeg forsvarer ikke terroristerne, men de russiske soldater har fandme også stor skyld i at nogle af børnene døde. Pludselig stormer de bare skolen. Det er som om der ikke er nogen professionel planlægning bag ved, ligesom teatret i Moskva hvor de gassede og derved dræbte over 100 gidsler.


    Selvfølgelig er det ubamhjertigt at kidnappe børn, men de kidnappede dem nok ikke for at slå dem ihjel. Det er jo ret smart at kidnappe børn, for regeringen osv. vil være mere villige til at acceptere gidseltagernes krav. Som sagt er det ikke for at forsvare dem, men de har nok ikke valgt børnene fordi de er barbariske, men fordi det er smart rent taktisk.


    Russerne stormede ikke bare skolen.


    Der sprang en bombe inde på skolen, hvorved en masse børn prøvede at flygte, de blev dog skudt ned bagfra af gidseltageren, som så igen blev beskudt af russiske soldater.


    Du siger at de ikke har valgt børnene forde de er babariske, jeg vil så stadig påstå at det er en babarisk handling de har fortaget.


    Holder stadig på at alle muslimer for min skyld godt kunne deporteres, til en eller anden stillehavsø. Jeg er ikke 2 sekunder i tvil om at verdnen ville blive betydelig roligere.


    BTW. nu vi er inde på muslimer så jeg lige på texttv at i årets første 7 måneder er der blevet fremstillet 63 unge under 18 år i københavns dommervagt, 53 af dem var 2. generations indvandrere.


    Håber ikke jeg støder nogen med dette indlæg.


    Kidnappede dem ikke for at slå dem ihjæl, hmm tror faktisk at de ville have sprunget hele lortet i luften hvis de ikke fik deres vilje.


    Hørte lige et interview med et russisk pige der kunne fortælle at en af gidseltagerne sprang sig selv i luten blandt alle gidslerne i gymnastik salen igår.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Synes nazisme er en anden ting. Du kan naturligvis sammenligne brutaliteten i deres foretagender.


    Nazisme er noget andet.


    Selvfølgelig er nazisme noget andet.
    Det de har tilfælles er ideologien omkring at der er et bestemt folkefærd der er alle andre overlegne, og at andre helst skal udryddes. Et korstog verden over for at sprede sig og infiltrere andre lande... ligesom en virus.

  • tjaa synes nu ikke man kan skylde, skylden på de arabiske deltagere, så vidt jeg hørte på tv2 var det muslimske leje mordere som var blevet hyrret. btw. troede ikke tweak tollerede rascisme på forumet??!! :ban:
    kunne også selv nogen gange ønske at der ikke var noget der hed muslimer, men på den anden side er amrikanerne da ikke en skid bedere! det er da mere sygt at de kan tillade sig at føre krig mod et lang pga. deres egen olie kilder er ved at være brugt up:!! X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    At give muslimerne skylden er nok det latterligste jeg har hørt længe. Der er sgu da kun fokus på de muslimer, som er terrorister. Det er jo kun en brøkdel af alle muslimer i verden, så tag dig lige sammen.


    Jeg forsvarer ikke terroristerne, men de russiske soldater har fandme også stor skyld i at nogle af børnene døde. Pludselig stormer de bare skolen. Det er som om der ikke er nogen professionel planlægning bag ved, ligesom teatret i Moskva hvor de gassede og derved dræbte over 100 gidsler.


    Selvfølgelig er det ubamhjertigt at kidnappe børn, men de kidnappede dem nok ikke for at slå dem ihjel. Det er jo ret smart at kidnappe børn, for regeringen osv. vil være mere villige til at acceptere gidseltagernes krav. Som sagt er det ikke for at forsvare dem, men de har nok ikke valgt børnene fordi de er barbariske, men fordi det er smart rent taktisk.


    Du lyder som en af mest dumme og naive, jeg længe har hørt. Hvis du bare havde fulgt lidt med i hvad der er sket. Men tror ikke en gang at det hjælper, når du på forhånd har sådan en holdning. Det lyder det ihf. som. Gider ikke kommentere flere af dine posts, hvis du forsætter i samme dur. :rolleyes:

  • ;(... Sikke en Verden!!! Den ændrede sig 12. september 2001! Der er sQ ikke andet end Krig og Terror i hovedet på folk! Og vanvidet stopper nok aldrig... :(

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    ;(... Sikke en Verden!!! Den ændrede sig 12. september 2001! Der er sQ ikke andet end Krig og Terror i hovedet på folk! Og vanvidet stopper nok aldrig... :(


    var det ikke den 11 ??