hey kan man købe hf2 i dk på mandag hvis ja nogen der ved hvorhenne...

HALF LIFE 2 hvorhenne ?
-
-
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
http://www.Never-Never-Land.now ?Ej, HL2 kommer da ikke på mandag ?
...?
Efter mange års udvikling og lidt forsinket skulle Half Life 2 efter Valves egen Gabe Newll gå guld på mandag d. 30 august.
Half Life 2 har indtil videre vist sig, at se utrolig godt ud med både flot grafik, og et virkelig gennemført og interaktivt gameplay. Hvis det bare er 10% så godt, som det har set ud, så vil det åbne for en helt ny generation af spil.taget her fra tweak.dk betyder det ikke udgivelse når det gå guld
-
Hm... Jeg vil nu bruge udelukkelsesmotoden ... Det er ikke blæst op i butikkerne, så tvivler på det er til at finde i morgen ...
Tager jeg fejl ? ... Tvivler jeg på ...
-
Oprindeligt indlæg af Fladmast
Efter mange års udvikling og lidt forsinket skulle Half Life 2 efter Valves egen Gabe Newll gå guld på mandag d. 30 august.
Half Life 2 har indtil videre vist sig, at se utrolig godt ud med både flot grafik, og et virkelig gennemført og interaktivt gameplay. Hvis det bare er 10% så godt, som det har set ud, så vil det åbne for en helt ny generation af spil.taget her fra tweak.dk betyder det ikke udgivelse når det gå guld
nu skal du også huske på at hvis det går guld i morgen så kommer du ikke til at se det i butikkerne før om 14 dage-3 uger måske. Det skal først lige smides ud på et par hundrede tusinde cder.....
-
hmm.. ja ok så venter jeg da gerne et kvartal mere :lame:
-
Det er ikke i handel fra mandag nej.
Det går heller ikke guld mandag... Gabe's profil på det forum som er kilde er blevet hacket og han har været ude og melde at han ikke har sagt noget i den stil.
Hvis du vil have hl2 så køb og preload via steam så for du det så snart det bliver muligt uden at skulle lætte røven fra stolen
-
Oprindeligt indlæg af dkwolf
nu skal du også huske på at hvis det går guld i morgen så kommer du ikke til at se det i butikkerne før om 14 dage-3 uger måske. Det skal først lige smides ud på et par hundrede tusinde cder.....
Mig bekendt komme HL2 ikke før 2005
Det her skriver de inde på planethalflife´s hjemmeside
QuoteAs for the release date... nobody really knows, and any release date estimates you see online are only guesses.
-
Har hørt at man kan preloade det på steam (self m. betaling) og så kan man spille det med det samme det bliver frigivet... ?
-
Oprindeligt indlæg af Zlinky
Har hørt at man kan preloade det på steam (self m. betaling) og så kan man spille det med det samme det bliver frigivet... ?Korrekt.
-
Forresten: http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=25657 - aktiv tråd om samme emne
-
Half-Life 2 er ikke gået guld, vil ikke gå guld på mandag, og der er ingen dato angående hvornår det vil gå guld.
Du kan allerede nu preloade Half-Life 2 (noget af det, ihvertfald), uden betaling.
Forventet udgivelsesdato er September d. X.
Mer' præcist kan det ikke blive.
-
Synes det var på tide de fik fingrene ud
Nu har spillet da snart været udsat i et år...
-
Et år kan vidst ikke gøre det. Regner personligt ikke med noget før midt oktober.
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Synes det var på tide de fik fingrene udNu har spillet da snart været udsat i et år...
Udsat et år, måske. Et år med mere spænding, og et år til at gøre det bedre i
Tror jeg skal prøve at bruge det argument når jeg ikk afleverer mine opgaver til tiden
-
At et spil går guld betyder IKKE at det er til at finde i butikkerns samme dag. At et spil går guld betyder, at spillet er færdigudviklet og sendt videre til produktion.
Hvis det var gået guld, så skulle det først produceret (trykkes) og der vil derfra gå et par uger før det er at finde i butikkerne. Ydermere er det ikke sikkert, at spillet udkommer på samme tidspunkt rundt omkring i verden.Endvidere siger de nyeste meldinger, at Gabe Newells profil på den pågældende hjemmeside var blevet hacket, og der er derfor chance for, at HL2 IKKE går guld på mandag.
-
Hvis han selv har udtalt, at hans profil var blevet hacket, så er der jo på ingen måde hold i, at der skulle ske noget nyt i morgen.
-
jov what is happing jeg er ved at pre load hafe life 2 nu jubiii
-
Oprindeligt indlæg af white
jov what is happing jeg er ved at pre load hafe life 2 nu jubiiiOT. du har fået en PM..
-
en PM ?